Hop til indhold

Cykeltrailer


Umulia
 Share

Recommended Posts

Overvejer lige nu denne: FAH12schwarzgelb Hundeanhänger: Amazon.de: Haustier

 

Prisen er jo yderst rimelig, men hvad med kvaliteten? :hmm:Nogle med erfaringer?

 

Jeg ville jo allerhelst have en Christianiacykel, så jeg kunne se hunden når vi kører, men det har jeg desværre ikke økonomi til :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Jeg tror heller ikke ligefrem, den letter, det er den for tung til, især med vapsen i :-D. Og det er da en fantastisk pris, ja. På zooplus.de har de også nogle forskellige, men de er lidt dyrere, selvom de nu stadig er meget rimelige i pris og med fri fragt - plus at man får 10% i rabat, hvis man er ny kunde der. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har haft sådan en cykeltrailer, dog ikke magen til den du viser på billedet, desværre voksede vovsen ud af den, burde nok liiige have købt den lidt større. :roll:

 

Men jeg var glad for min og den lettede ingen steder hen, men har nu hellere aldrig begivet mig ud på cykeltur i orkan.

 

Men det er tungt at cykle med sådan en anhænger og hunde. Man skal godt nok trampe i gummistøvlerne og give den noget gas, ellers kommer man aldrig til spanien eller hjem igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

På zooplus.de har de også nogle forskellige, men de er lidt dyrere, selvom de nu stadig er meget rimelige i pris og med fri fragt - plus at man får 10% i rabat, hvis man er ny kunde der. :)

 

Ja, men jeg er desværre gammel kunde. Trofasthed belønnes ikke altid ;-)

 

Men det er tungt at cykle med sådan en anhænger og hunde. Man skal godt nok trampe i gummistøvlerne og give den noget gas, ellers kommer man aldrig til spanien eller hjem igen.

 

Ja, det er jeg forberedt på. Det bliver nok ligesom da jeg begyndte at cykle igen for et års tid siden, og troede at jeg skulle dø af overanstrengelse :lol:

 

Under alle omstændigheder - nu er den bestilt. Håber den ikke er det rene hø! :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Jeg har haft sådan en cykeltrailer, dog ikke magen til den du viser på billedet, desværre voksede vovsen ud af den, burde nok liiige have købt den lidt større. :roll:

 

Men jeg var glad for min og den lettede ingen steder hen, men har nu hellere aldrig begivet mig ud på cykeltur i orkan.

 

Men det er tungt at cykle med sådan en anhænger og hunde. Man skal godt nok trampe i gummistøvlerne og give den noget gas, ellers kommer man aldrig til spanien eller hjem igen.

 

De er også så onde mod hunde nede i Spanien, spørg bare min Charlie om det. Så det gør ikke noget, at man kun når til Frankrig. Der er de nemlig meget sødere mod vapserne - de lader dem endda komme med ind i slagterbutikken og alting :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

De er også så onde mod hunde nede i Spanien, spørg bare min Charlie om det. Så det gør ikke noget, at man kun når til Frankrig. Der er de nemlig meget sødere mod vapserne - de lader dem endda komme med ind i slagterbutikken og alting :-D.

 

Jeg har nu ikke tænkt mig at køre hverken til Spanien eller Frankrig - bare til nabobyen for at handle og besøge min mor :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du fået den hjem...? Er lidt nysgerrig mht kvalitet og hvordan den er at køre med...:-)

 

Nej, og jeg er virkelig rasende lige nu, for på trackingsiden står der at den skulle være forsøgt afleveret i dag, men jeg har været hjemme hele dagen, og her har ingen været :evil:

 

Jeg aner ikke hvilket firma, der skal bringe den ud i Danmark, eller skulle de få ren besked, skulle de!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, og jeg er virkelig rasende lige nu, for på trackingsiden står der at den skulle være forsøgt afleveret i dag, men jeg har været hjemme hele dagen, og her har ingen været :evil:

 

Jeg aner ikke hvilket firma, der skal bringe den ud i Danmark, eller skulle de få ren besked, skulle de!!!

 

Det kunne jo næsten lyde som postdanmark... fnys... De sidste 2 gange jeg har skulle have noget leveret, har de lavet præcist det nummer.. Håber du får den snart - ikke mindst så jeg kan få stillet min nysgerrighed..:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...