Hop til indhold

Herning 2011


Ditte91
 Share

Recommended Posts

Vi skal være i hal E, o vi er nummer 41 - men tror der er lavet om på rækkefølgen, så muligvis er vi på tidligere. For hvis vi skal ind som nr 41, så er Martha anden sidste mastiff, og det kan jo ikke passe, når hun er junior:hmm:. Må heller komme i god tid. Når hun har været i ringen, så regner jeg med at smide hende i bilen, og så gå en runde og se, om jeg kan finde nogen af jer andre! Har dog mine forældre med - de vil så gerne prøve at komme med til en hundeudstilling, så nu skal det være:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 172
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg tror ikke jeg kommer alligevel :( Er hos mine forældre i dag, og skal til fødselsdag lørdag aften, så det bliver noget rod, desværre :???:

 

:fornaermet:

 

Overvejer neonskilt med navn - men ellers stikker jeg nok lidt ud af mængden, papillon i grim grøn klapvogn, sandsynligvis vildt morgenhår, nok sandaler, tror man lægger mærke til mig, uden egentligt at holde udkig.

 

:vinken: håber vi ses!

 

Vi skal være i hal E, o vi er nummer 41 - men tror der er lavet om på rækkefølgen, så muligvis er vi på tidligere. For hvis vi skal ind som nr 41, så er Martha anden sidste mastiff, og det kan jo ikke passe, når hun er junior:hmm:. Må heller komme i god tid. Når hun har været i ringen, så regner jeg med at smide hende i bilen, og så gå en runde og se, om jeg kan finde nogen af jer andre! Har dog mine forældre med - de vil så gerne prøve at komme med til en hundeudstilling, så nu skal det være:mrgreen:

 

 

Kigger i ind i hal G? Eller rettere, i SKAL kigge in di hal G, Ring 17 :blink:

 

Hvem er det som kommer søndag? Jeg kan ikke lige overskue, at skulle læse hele tråden igen :oops:

 

Os :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer søndag og kigger. Købte togbillet i går og har arrangeret kørelejlighed hjem efter udstillingen.

Ved ikke hvad jeg har på af tøj endnu, og har ingen hunde med. Men hvis I ser mig så sig lige hej...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kommer desværre ikke alligevel... Gizmo lider af noget nældefeber pt, og det er ikke til at sige hvornår og hvorfor han får de allergiske reaktioner.

Så magter ikke lide, at bruge 7 timer på transport én dag, og risikere en skod bedømmelse fordi han måske har et udbrud :???:

 

Så venter med at udstille mere, indtil han (forhåbenligt) får sin markprøve og kan stilles i brugsklassen ;-)

 

Pøj pøj og god fornøjelse til jer, der skal afsted :vinken:

 

Forresten; Nogen der ved, hvor og hvem man skal melde afbud til?? Eller dukker man bare ikke op?? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen!! Løvelejren kan altså ikke undvære FOX!!:megaked:

Men andre folk herindefra er selvfølgelig velkomne til at kigge forbi løvelejren.. Vi har KAGE og er der begge dage:mrgreen:

 

Jammen - det bliver i nød til :blink: for jeg har ikke penge - og skal dele og pakke - skal jo flytte om 14 dage :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forresten; Nogen der ved, hvor og hvem man skal melde afbud til?? Eller dukker man bare ikke op?? :vedikke:

 

Du bliver bare væk ;-) ingen står og venter på dig (evt giv besked til en, der skal med, som så fortæller det når du bliver råbt op, men lad være med at stresse rundt og led efter nogen, de venter ikke mange sekunder på folk)

 

:genert: er der en af jer der skal til Herning, der gider bestille foder til mig hos Olivers ? Hvis ja, så sender jeg en pb med oplysninger :genert: får desværre ikke råd til at komme over i år :cry:

 

Bare jeg ikke skal slæbe noget hjem til dig, så pb løs

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen!! Løvelejren kan altså ikke undvære FOX!!:megaked:

Men andre folk herindefra er selvfølgelig velkomne til at kigge forbi løvelejren.. Vi har KAGE og er der begge dage:mrgreen:

 

Jeg fik mit ønske opfyldt og mødte en rigtig levende løve på armen af Rams :banan:

Jeg måtte endda RØRE ham :lun:

Og så var hun så sød at vise mig vejen til "lejren", hvor der bare var flere af slagsen :klap:

Nøøøj, hvor var/er de dog bare så skønne!!! :hjerte:

 

Ville virkelig gerne være der i dag også, men der var desværre kun råd til en enkelt tur - suk

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde min helt egen fest ved store ring, klappede og hujede som en besat af løvehvalpen (og søsters opdrætsklasse), men var så optaget, at jeg slet ikke så, hvad der egentligt foregik inde i store ring.

 

Herlig dag, selvom søster fik skidebalde af dimensioner - hendes hund savlede på dommeren :shock: 'er du klar over, hvor mange bakterier, der er i savl? I fodrer dem alt for meget i ringen' etc, at han så ikke snotsavler, men var lidt forelsket i en løbsk tæve, det var jo lige meget, når nu han er så klam :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde min helt egen fest ved store ring, klappede og hujede som en besat af løvehvalpen (og søsters opdrætsklasse), men var så optaget, at jeg slet ikke så, hvad der egentligt foregik inde i store ring.

 

Herlig dag, selvom søster fik skidebalde af dimensioner - hendes hund savlede på dommeren :shock: 'er du klar over, hvor mange bakterier, der er i savl? I fodrer dem alt for meget i ringen' etc, at han så ikke snotsavler, men var lidt forelsket i en løbsk tæve, det var jo lige meget, når nu han er så klam :roll:

 

 

Hyggeligt at hilse på dig og Zamzam :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde min helt egen fest ved store ring, klappede og hujede som en besat af løvehvalpen (og søsters opdrætsklasse), men var så optaget, at jeg slet ikke så, hvad der egentligt foregik inde i store ring.

 

Herlig dag, selvom søster fik skidebalde af dimensioner - hendes hund savlede på dommeren :shock: 'er du klar over, hvor mange bakterier, der er i savl? I fodrer dem alt for meget i ringen' etc, at han så ikke snotsavler, men var lidt forelsket i en løbsk tæve, det var jo lige meget, når nu han er så klam :roll:

 

:vinke: til Marie, Hestkjær og Dorte. Herligt at hilse på og få sat ansigter på de forskellige, selvom det var ganske kort.

Petrine og andre fandt jeg så desværre ikke. :(

 

Hyggeligt at hilse på jer alle sammen.

 

Vi havde en god dag, Maggie og mig. Udstillingsresultatet var som forventet. Højdepunktet for Maggie var turen rundt i boderne bagefter, hvor der blev smagt på det meste. Hos Canidae stod der åbne fodersække på gulvet. :banan:tænkte Maggie og så forsvandt hun ned i sækken :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var afsted i går sammen med veninde. Vi stod det meste af tiden hos westierne :lun: når ikke vi gik rundt og kiggede stande.

Åhh hvor er de dog skønne westierne - kom til at vise dem til kæresten da jeg kom hjem, som vidst blev ret forelsket i dem! :engel:

 

Men er det bare mig, eller var der ikke ret mange stande derude i år, som der plejer...?? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hyggeligt at hilse på jer alle sammen.

 

Vi havde en god dag, Maggie og mig. Udstillingsresultatet var som forventet. Højdepunktet for Maggie var turen rundt i boderne bagefter, hvor der blev smagt på det meste. Hos Canidae stod der åbne fodersække på gulvet. :banan:tænkte Maggie og så forsvandt hun ned i sækken :oops:

 

Hun var nok ikke den første og heller ikke den sidste :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Er SÅ ærgerlig over, at jeg ikke kunne komme alligevel.

Blev brændt af og vi fandt jo så også lige skimmelsvamp på hele 1 sal, hvor vi bor og sover - Så der var pludselig rimelig travlt med at få rydtet etagen og få det hele flyttet nedenunder.

 

Men er der ikke en der laver en tråd, hvor alle jer der udstillede liiiige opsummere resultaterne igen? :engel:

Der er jo med garanti nogen der har lidt at prale af :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik slet ikke hilst på noge af jer. Kiggede efter Hestkjær og Martha søndag, men det gik op for mig, at de var der om lørdagen. Ville ellers gerne have set Martha.

 

Belv akut indkaldt som handler, da en ven skulle arbejde på udstillingen og vores race kom sent i gang pga af laaaaaangsom dommer før os. Så jeg gik i juniorklassen med Valborg (som jeg kender, men aldrig har gået med eller stillet op), og det gik super. Hun vandt klassen og blev 3. bedste tæve med reserve cert. Hun mangler kun 1 cert, men er for ung til champion endnu, så det var fint, at certet gik til min gode ven (og Hardys opdrætter).

 

Fik slet ikke købt noget ind, men havde en super dag. Fik også set DdB'erne :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...