Hop til indhold

Hvad har din hund lavet af ballade.


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

ikke noget i den størelsesorten.:shock:

 

hun kan godt tage ting i skraldespanden og tag dem med over på sin plas

men hun ødelægger ikke noget der skal bare rydes op og støvsuges vis det har været slemt at være alene og der var noget lekkert i skraldespanden.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 58
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst andersen2009

Jeg har stort set ikke haft nogen ødelagte ting fra mine hunde og hende jeg har nu er min 4. hvalp.

Min schæfer kostede et gulvtæppe for 15 år siden, men det var også et grimt tæppe, så fred være med det :)

 

Rottweiler-hvalpen jeg har nu, er vild med at slæbe brændestakken IND i stuen og lave den om til flis... men det er jo bare lidt rengøring og som sådan ikke noget der har en værdi. Vil lige se om jeg kan huske at tage et billed næste gang hun skal "fyre" med brænde.

 

Det sjoveste med en hund jeg havde, var min malnois. Han havde fået den idé at når vi havde gæster, skulle han komme med min eks-kone´s undertøj inde fra vasketøjskurven... og den slå aldrig fejl..!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

Sådan så mit køkken ud en morgen, jeg stod op:shock:

 

[ATTACH]49062[/ATTACH]

 

[ATTACH]49063[/ATTACH]

 

Udover det er der blevet "spist" lidt håndtag på mit skab i bryggerset og lidt karme, men det har jeg ikke billeder af;-).

Sjovt nok har min berner aldrig spist noget -til gengæld stjæler han ting og løber udenfor med dem:stupid:.

V.H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Charlie er den rene engel *host:mrgreen:

 

Ej, det eneste han nogensinde har ødelagt er min kawasaki sko:lol: Og det gjorde han den dag jeg fik ham.. Sååeh, han fik lov at beholde den:genert: Men den er ikke gået mere i stykker siden den dag, han passer godt på den nu:-D

slr8fc.jpg

 

Ellers så er han stille, rolig og rigtig sød men med kleptomaniske tendenser:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har i vores have et guldfiskedamanlæg (som var her da vi købte huset). Vi er ikke specielt begejstrede for det, og har overvejet at sløjfe det......efter i dag er jeg så helt sikker på, at det skal vi SNAREST !!!

 

6178297168_5102ac710a.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en hund der var/er en :engel: og en hund der har været en :evil:

 

:mrgreen:

 

Bamse har ødelagt en masse karme og en dør - havde total sererationsangst.

Det var før jeg hørte om alene hjemme træning :oops:

Bamse er egentlig min brors hund og han sov hos ham i gamle dage.

Vi løste det ved at han lukkede Bamse over til mig, når han kørte om morgenen :-D

 

Nana har aldrig ødelagt noget - andet end legetøjsbamser :lun:

Det værste hun har gjort er at bære en sutsko ud på gårdspladsen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Afganskmynde
Luna og Baldur har ikke rigtig lavet så meget ballade, i hvert fald ikke med at ødelægge ting :blink:

 

Men Baldur fik engang en rigtig dyr hundekurv, og dagen efter så stuen sådan her ud...

 

1286763315_954d36595d.jpg

 

 

I har HVIDE mobler og hund - Det troede jeg ikke kunne forenes:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Tio har ikke lavet ret meget ballade indendore (udenfor er det blevet til lidt dyre sprinkler anlaeg, have slanger og kirsebaertraer tygget i stk.), men det er endnu mere sjaeldent at jeg har taget ham i det paa fersk gerning.

 

Men NU, kan han ikke lobe fra det!! Han snuppede en pose Purina foder, som mor ikke rigtig vil have hundene faar og som gemalen kobte:rolleyes:, ned fra hylden i garagen og tog sig ellers for af retterne (han har ellers aldrig gjort dette stunt for).

Den anden pose med Orijen stod urort paa hylden:hmm:

 

"Nogen" kan aabenbart godt lide junk food:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Det er sjovt med de bamser, at nogle bare er "rigtige" - den her hest har nu snart overlevet nummer 3 hvalp og de har allesammen sådan i perioder slæbt den med rundt, sovet med den, tygget i den, gravet huller med den osv :lol:

 

IMG_4921.jpg

 

Hahahaha, nåååårh - sikke et forelsket udtryk, han har der, priceless. "Deeeejlige hestebamse" siger det bare. :hjerte::lun:

 

Og ja, det er sjovt. Der er STOR forskel på bamser. Det er ikke bare plys og kapok, næh, nogle er MEGET bedre end andre. Jeg kan sætte mig hen til Charlies legetøjskasse, tage en bamse op og sige "uh, skal vi lege, uh, uh, seeeee ..." og så glor han bare, fordi jeg har taget en af bamserne, som han sjældent gider (for at se, om den ikke kunne være spændende i dag, men nej). Lægger man den så igen og tager f.eks. hans elskede plysfugl eller løve, SÅ går hunden legecrazy og kaster sig over den med en frådelyd. Og hopper og fjanter indtil jeg kaster den, så han kan drøne efter den og bære den ind i sengen, hvor den skal gnøffes. Indtil man så kommer løbende med den, smider den foran mig med udtrykket "en gang til, mor!!" :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Uha ja for fanden, det minder mig om luxen åd min gucci pung :shock:

 

Ja, det er da virkelig også det mindste, yikes. Som om man gider gnave i et billigt tyggeben, hvis man kan få italiensk designerlæder at gnaske i. Det er jo sikkert lavet af berømte køer, og sådan nogle smager da eksotisk lækkert, er jeg helt sikker på. :lol::stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
I har HVIDE mobler og hund - Det troede jeg ikke kunne forenes:-D

 

Det kan det sagtens - det har jeg også. Men Charlie er også en lille renlig engel, som aldrig ruller sig i skidt, som ikke bryder sig om at være snavset og som selv stiller sig og venter, når vi kommer hjem fra regnvejr, for man gider overhovedet ikke noget, før mor har været der og tørre det stygge mudder af en med håndklædet.

Bortset fra det, såeh ... en grå eller sort sofa bliver altså lige så beskidt og ulækker som en hvid gør, hvis en snavset hund hopper op i den. På den hvide kan man bare se skidtet. Så man vasker betrækket i stedet for bare at sidde i bakterierne og lade som ingenting. :blink:

 

Jeg har ingen balladebilleder, for han har aldrig ødelagt noget af mit. Eller sit eget, han har fået slidt et par stykker legetøj op over tid, men ingen bamsemord med kapok over det hele eller andet. Og han sover som regel bare, når han er alene hjemme.

Det vildeste, han nogensinde har lavet, var engang jeg kun havde haft ham meget kort tid. Jeg havde en dag efterladt en halv pakke Toffifee på sofabordet, inden jeg tog ud og handlede. Han havde så snuppet den og havde åbenbart en del besvær med at få dem ud af bakken, for det halve soveværelsesgulv var smurt ind i klistret karamel - og den tomme bakke havde han nydeligt fået skubbet ind under skabet. Det var jo bare morsomt, bortset fra at han så havde fået ondt i maven. Til gengæld har han aldrig taget noget selv fra bordet siden da :mrgreen:.

 

Hans storesøster Bowie derimod - den fiiiiiine kat, som bare aldrig lærer, at hun er en nydelig prangsæssedame med helt hvid pels. Hun dasker lysestager og glas på gulvet, pløjeleger igennem mine skorækker, så alle stiletterne vælter og ligger hulter til bulter, kradser i sofaen, splitter myrdede fugle ad indenfor, afleverer døde mus på min dyne og hopper på biler og ruller sig i jordbunker, så hun ofte er mere grå end hvid. Og nåja - det kan godt være, man har diverse lækre, bløde og dejlige kattesenge, som man også bruger ivrigt - men en god skraldebunke med kloakvandsødelagte ting fra oversvømmelsen er også et skøøøønt liggested :stupid:. Håber det er i orden, der lige kommer et par kattebilleder på hundeforum, nu Charlie ikke kan bidrage så meget :engel:.

 

5480_113595134585_565689585_2122016_3373985_n.jpg

 

5480_113595129585_565689585_2122015_7235668_n.jpg

 

319125_10150338641939586_565689585_7987977_1531382936_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
:lol::lol: Hende og Voodoo kunne holde en god fest sammen!

 

Hahaha - ja! :-D

Det er den omvendte verden herhjemme - en internathund med fiiiiine fornemmelser og en prangsæssekat, som er et værre lille møgøre. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan det sagtens - det har jeg også. Men Charlie er også en lille renlig engel, som aldrig ruller sig i skidt, som ikke bryder sig om at være snavset og som selv stiller sig og venter, når vi kommer hjem fra regnvejr, for man gider overhovedet ikke noget, før mor har været der og tørre det stygge mudder af en med håndklædet.

Bortset fra det, såeh ... en grå eller sort sofa bliver altså lige så beskidt og ulækker som en hvid gør, hvis en snavset hund hopper op i den. På den hvide kan man bare se skidtet. Så man vasker betrækket i stedet for bare at sidde i bakterierne og lade som ingenting. :blink:

 

Jeg har ingen balladebilleder, for han har aldrig ødelagt noget af mit. Eller sit eget, han har fået slidt et par stykker legetøj op over tid, men ingen bamsemord med kapok over det hele eller andet. Og han sover som regel bare, når han er alene hjemme.

Det vildeste, han nogensinde har lavet, var engang jeg kun havde haft ham meget kort tid. Jeg havde en dag efterladt en halv pakke Toffifee på sofabordet, inden jeg tog ud og handlede. Han havde så snuppet den og havde åbenbart en del besvær med at få dem ud af bakken, for det halve soveværelsesgulv var smurt ind i klistret karamel - og den tomme bakke havde han nydeligt fået skubbet ind under skabet. Det var jo bare morsomt, bortset fra at han så havde fået ondt i maven. Til gengæld har han aldrig taget noget selv fra bordet siden da :mrgreen:.

 

Hans storesøster Bowie derimod - den fiiiiiine kat, som bare aldrig lærer, at hun er en nydelig prangsæssedame med helt hvid pels. Hun dasker lysestager og glas på gulvet, pløjeleger igennem mine skorækker, så alle stiletterne vælter og ligger hulter til bulter, kradser i sofaen, splitter myrdede fugle ad indenfor, afleverer døde mus på min dyne og hopper på biler og ruller sig i jordbunker, så hun ofte er mere grå end hvid. Og nåja - det kan godt være, man har diverse lækre, bløde og dejlige kattesenge, som man også bruger ivrigt - men en god skraldebunke med kloakvandsødelagte ting fra oversvømmelsen er også et skøøøønt liggested :stupid:. Håber det er i orden, der lige kommer et par kattebilleder på hundeforum, nu Charlie ikke kan bidrage så meget :engel:.

 

5480_113595134585_565689585_2122016_3373985_n.jpg

 

5480_113595129585_565689585_2122015_7235668_n.jpg

 

319125_10150338641939586_565689585_7987977_1531382936_n.jpg

 

 

Hahaha jeg troede det var det ballade katten havde lavet, før jeg så at katten lå midt i mellem. Nåede lige at tænke at det var lige godt grov som sådan en kat kunne splitte det hele ad :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Heldigvis er det småting Teitur har lavet som hvalp og unghund i forhold til hvad jeg kan se nogen af jeres banditter har lavet. Teitur har kun belagt lejligheden med jord fra mine 5 potteplanter som så ikke overlevede. Ligesom han har bidt ledningen til mit kamera over, ledningen til min oplader til computeren, ledningen til min støvsuger, ledningen til mit steroanlæg :evil:

 

Tjalfe har indtil videre ikke lavet ulykker, men jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg kom hjem i dag. Havde forladt mit soveværelse pænt og ryddet og endda reddet seng og lagt mine rulle med julegavepapir til side.

 

Da jeg kom hjem så det sådan her ud.

og det er tydeligt på første billede at det er Hr. løvesen som er synderen, den er endda så træt efter narrestrengerne at den har lagt sig til at sove midt i det hele.

Så kommer Tjalfe og Teitur lige ind og kigger på skaderne og Tjalfe bliver simpelthen så sur på den løve over alt det rod den har lavet, så den får ordenlig rusketur, men det manglede da også bare !

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...