Hop til indhold

Langhåret dværg gravhund tilbyder parring


Gæst marie2000
 Share

Recommended Posts

Gæst marie2000

Hejsa, jeg har en lille langhåret dværg gravhund (Dennis) som tilbydes til parring.

Han er sund og rask, han er blevet godkendt til udstilling. han er en fantastisk familiehund, elsker børn. han har et dejligt temperament, er meget beskyttende overfor sin familie. Jeg har desværre ingen stamtavle på ham.

Hvis i er interesseret så kontakt mig på: 41161692

håber at høre fra jer.

Redigeret af marie2000
Link til indlæg
Del på andre sites

Han er min første hund. men jeg var ved dyrelægen og han sagde jeg kunne bygge en stamtavle op på ham, og at han fin kunne bruges til udstilling.

Uden tavle, ingen udstilling, og tavler er noget hunden er født med så at sige. det er ikke noget man kan få lavet senere hen.

 

Er det ikke dén hanhund der er knap 1 år? Syntes jeg husker den fra en anden tråd?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst marie2000
Uden tavle, ingen udstilling, og tavler er noget hunden er født med så at sige. det er ikke noget man kan få lavet senere hen.

 

Er det ikke dén hanhund der er knap 1 år? Syntes jeg husker den fra en anden tråd?

 

Er først blevet oprettet i aften, så tror næppe du har set det et andet sted. men sætter pris på din fine forklaring :???: done ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke meget tidligt at tilbyde den til avl hvis den kun er lige knap 1 år??

Den er jo hverken modet fysisk eller psykisk endnu.

Reelt aner man ikke hvad man avler på med sådan en ung hund, den kan gemme på mange grumme karaktertræk som måske ikke er hensigtsmæssige for tæveejeren at avle videre på.

 

Samtidig mangler der jo for en tæveejer baggrundsviden om familie hos den unge han, så man ville ikke engang kunne se sig nogenlunde sikker på at der ikke var uheldige personlighedstræk gemt i generne :rolleyes:

 

2 år så er han klar - nogen sider 1½. Jeg siger 2. Heller vente og vide hvad man har mellem hænderne.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Hej marie2000. Jeg søger en hangravhund til parring. Jeg har en brun korthåret gravhund, som nu er i løbetid, så det er måske for sent nu. Men vil gerne være forberedt til næste gang hun er i løbetid. Min hund har heller ikke stamtavle, så det betyder ikke noget. Jeg vil gerne vide hvor i landet du bor, bor selv på sjælland og vil helst ikke rejse for langt. Og hvor meget skal du have for parringen?

Venlig hilsen

gung

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej marie2000. Jeg søger en hangravhund til parring. Jeg har en brun korthåret gravhund, som nu er i løbetid, så det er måske for sent nu. Men vil gerne være forberedt til næste gang hun er i løbetid. Min hund har heller ikke stamtavle, så det betyder ikke noget. Jeg vil gerne vide hvor i landet du bor, bor selv på sjælland og vil helst ikke rejse for langt. Og hvor meget skal du have for parringen?

Venlig hilsen

gung

Tråden er fra november 2011, tror ikke du skal regne med respons

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...