Hop til indhold

Tyv skar halsen over på hund...


Lonny
 Share

Recommended Posts

Der mødte en 46-årig mand et grusomt syn, da han i går kort før klokken 17 vendte hjem til sin landejendom på St. Nørlundvej syd for Ikast. En eller flere indbrudstyve havde været på spil på den uaflåste ejendom, og der var stjålet forskellige ting. Der var to hunde på ejendommen, en gravhund og en labrador, og i en tilbygning fandt han labradoren liggende i sit eget blod.

"Den var formentlig blevet skåret i halsen med en skarp genstand. Hunden var ikke død," fortæller Kristian Larsen fra Midt- og Vestjyllands Politi

 

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-44069297:tyv-skar-halsen-over-på-hund.html

 

-----------------------------------------------------------------------

 

Jeg kan slet ikke beskrive hvordan jeg ville have det hvis det var mig der kom hjem til en død Luna, alene fordi at en eller anden idiot ville have mine ting :evil:

 

Mine ting kan jeg altid få erstattet, men jeg kan da ikke få Luna erstattet :megaked:

 

Jeg ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg, jeg blev bare så rasende da jeg så det, og jeg har allerede vilde drømme om hvad jeg ville gøre ved en indbrudstyv der gjorde det mod Luna :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bor i en lille by godt ude på landet. Der er måske 10 huse ialt og der har allerede været indbrud i 2 af husene herude. Det du beskriver/linker til er min største frygt. Jeg er så bange for, at nogen skader ham så han ikke overlever, eller ødelægger hans dejlige tillidsfulde personlighed :???:

 

De må gerne bryde ind når huset er helt tomt, men ikke når Anton er hjemme. Som du skriver, så kan alt vi har erstattes, men Anton kan aldrig erstattes og han betyder så utrolig meget for os og er en stor del af vores lille familie.

 

Jeg må også indrømme, at jeg i hvert i mine tanker kunne gøre mange ting ved den slags mennesker :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bor i en lille by godt ude på landet. Der er måske 10 huse ialt og der har allerede været indbrud i 2 af husene herude. Det du beskriver/linker til er min største frygt. Jeg er så bange for, at nogen skader ham så han ikke overlever, eller ødelægger hans dejlige tillidsfulde personlighed :???:

 

De må gerne bryde ind når huset er helt tomt, men ikke når Anton er hjemme. Som du skriver, så kan alt vi har erstattes, men Anton kan aldrig erstattes og han betyder så utrolig meget for os og er en stor del af vores lille familie.

 

Jeg må også indrømme, at jeg i hvert i mine tanker kunne gøre mange ting ved den slags mennesker :evil:

 

Det er heldigvis ikke noget jeg går og spekulerer over til dagligt, men når jeg læser sådan en artikel, så kan der da godt lige gå et gys igennem mig af bar skræk for at det kunne ske for Luna...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg, sidder her og græder over, at folk kan finde på den slags, over for et dyr, jeg kan simpelthen ikke fatte det :shock::shock:

 

Det, er så forfærdeligt, den stakkels hund :megaked::megaked::megaked::megaked:

 

Jeg, håber de finder ham, og spærer ham inde!! Selvom, det jo ingen straf er, i forhold til hvad personen har gjort.

 

Sådan en stor IDIOT!!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er virkelig også min største frygt! At nogen gør mine hunde fortræd! Vi talte faktisk om at få alarm og overvågning kun på grund af det. Jeg håber, at ejeren selv finder ud af, hvem svinet er, så han kan blive straffet (der er jo ingen straf for den slags i den danske lovgivning). Jeg kommer gerne med gode forslag..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Fy for satan... Og så, så tæt på hvor vi bor :megaked:

 

Må indrømme, at jeg er lykkelig for vores hundegårde og at hundene elsker at være i dem - For det der med "vagthunde" i huset høre man jo desværre oftere og oftere ende som i eksemplet her :evil:

 

Hvis det kæmpe schæfer skilt der står ved indkørslen og den gøen de kan høre fra vejen, ikke holder tyvene væk fra hvor vi bor, så gør hundene inde i huset bestemt heller ikke.

Så nu jeg har muligheden for at have hundene et andet sted end i huset, så skal de dælme ikke være der, med den type mennesker der er så ligeglade med alt omkring dem rendende på fri fod.

 

Tyvene har ingen respekt for hunde og deres liv længere.... Og hvorfor skulle de dog også have det, når de samme mennesker er ligeglade med mennesker og begår hjemmerøverier ol.? Så betyder en hund bare ingenting ved siden af....

 

Føj, føj og atter føj....

 

Jeg håber sådan de bliver fanget hurtigt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Man er virkelig fuldstændig kold og apatisk, når man kan gøre sådan noget. Det ville for mig, også være det værste der kunne ske, at nogen vil gøre noget sådan eller på andre måder mishandle vores hunde. Alt andet kan erstattes, men det kan ens elskede hunde ikke:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er frygteligt ja:cry: men burde man ikke have haft låst?? Hvis nogen kom til vores aflåste dør ved jeg at Rex ligner et frådende arrigt spetakel man ikke skal gå ind til. Men når man kommer ind til ham er han jo en logrende kælepot der bare er glad for gæster....

 

Eller:vedikke: dvs ved jo ikke hvordan han ville reagere hvis folk kom ind til ham når vi ikke er hjemme.. Og indrømmet, vi tager da også ofte hjemmefra uden at låse, dog kun korte ture over og handle osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...