Hop til indhold

Miina søger nyt kærligt hjem!


Tonks
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Synes også der er aaaalt for lang tid til november!!

 

Men vi knokler løs på huset i mellemtiden, så det kan blive fint til når prinsessen kommer - Og så går tiden lidt hurtigere.

 

Hun er bare så fin og vi gik en lille tur med hende og selvom hun havde travlt, så reagere hun SÅ fint når vi lige bad hende vente to sek.

 

I det hele taget virkede hun bare utrolig harmonisk og imødekommende og det tog hende ikke lang tid at finde ud af at hun kunne få to mennesker til at nusse hende på én gang :lun::mrgreen:

 

Manden havde også svært ved at stoppe nusningen og komme videre :mrgreen:

 

Så nu må tiden godt gå lidt hurtigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 116
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Synes også der er aaaalt for lang tid til november!!

 

Men vi knokler løs på huset i mellemtiden, så det kan blive fint til når prinsessen kommer - Og så går tiden lidt hurtigere.

 

Hun er bare så fin og vi gik en lille tur med hende og selvom hun havde travlt, så reagere hun SÅ fint når vi lige bad hende vente to sek.

 

I det hele taget virkede hun bare utrolig harmonisk og imødekommende og det tog hende ikke lang tid at finde ud af at hun kunne få to mennesker til at nusse hende på én gang :lun::mrgreen:

 

Manden havde også svært ved at stoppe nusningen og komme videre :mrgreen:

 

Så nu må tiden godt gå lidt hurtigt.

 

Åh Menelli, hvor er det bare fantastisk !!! :hjerte: Og dejligt at manden også var glad for hende !

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Åh Menelli, hvor er det bare fantastisk !!! :hjerte: Og dejligt at manden også var glad for hende !

 

Jaaa... Det er manden der har sværest ved at forelske sig.

Men det gjorde han :lun:

 

Det kom især til udtryk, da hans mormor ringede og spurgte hvordan det gik da vi var nede og se hende.

Hun mente, at hvis nu Miina var en god hund, så skulle hun da have hende i stedet, da hendes egen er ved at blive gammel og så kunne vi bare nøjes med at passe hende :engel:

 

Det var Thomas ikke heeeelt enig i :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Ihhh altså.... nu må tiden godt gå lidt hurtigere. Synes der er frygtelig lang tid til søndag d.30!

 

Har lyst til at gå shopamok i udstyr, legetøj og snacks! :engel:

 

Vi er endda så heldige at vores murer kommer før tid, så der er mere ro i huset når hun kommer :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Ej jeg kan godt forstå at ventetiden er laaaaaang og sikker også ulidelig. Det bliver så spændende d. 30. GLÆDER mig til at se billeder. :cool:

 

Kan love for der skal tages billeder :mrgreen:

 

I det mindste så har vi så meget at se til med huset, at tiden går rimelig hurtigt... Trods alt....

 

iiih blir sååå spændende :klap: glæder mig til at kunne følge med i hendes liv igen :hjerte:

 

Aaaaalt for spændene - Håber virkelig at vovserne kan sammen!

Men mon ikke det nok skal gå fint!

 

Og skal nok sørge for, at ingen kommer til at mangle opdateringer om Miinas liv hos os :engel:

 

Men er bange for hun måske skal have nyt navn... Kaia kommer fisende og reagere næsten hver gang vi siger Miinas navn :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan love for der skal tages billeder :mrgreen:

 

I det mindste så har vi så meget at se til med huset, at tiden går rimelig hurtigt... Trods alt....

 

 

 

Aaaaalt for spændene - Håber virkelig at vovserne kan sammen!

Men mon ikke det nok skal gå fint!

 

Og skal nok sørge for, at ingen kommer til at mangle opdateringer om Miinas liv hos os :engel:

 

Men er bange for hun måske skal have nyt navn... Kaia kommer fisende og reagere næsten hver gang vi siger Miinas navn :stupid:

 

Tror jeg blir svært :hmm: Miina og Kaia reagere jo begge på -a lyden i enden :lol: men du kunne jo altid prøve at ændre det til Miine eller sådan noget :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Tror jeg blir svært :hmm: Miina og Kaia reagere jo begge på -a lyden i enden :lol: men du kunne jo altid prøve at ændre det til Miine eller sådan noget :mrsgreen:

Hehe... Ja...!

 

Må lige se hvordan det kommer til at fungere.

Det kan selvfølgelig være meget praktisk, at begge hunde kommer når man kalder på den ene :mrgreen:

 

Tilgengæld skal de så også helst lave ballade på samme tid, når jeg så skal irettesætte :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Hvordan udtales Miina egentlig :oops: Er det helt normalt ligesom Minna eller er det anderledes, når der er 2 i'er og kun 1 n.

Vi udtaler det som med to n'er - Om det så er korrekt, er jo en helt anden sag ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Så er der kun en uge til Miina kommer :klap:

Glæder mig simpelthen som et lille barn.

 

Vi mangler virkelig kun småting og oprydning i huset, ud over badeværelse og kogeø, som vi får en mure til at lave - Men ellers så er huset helt klart til at blive indtaget af prinsessen.

Det er dejligt vi er nået så langt, så det eneste jeg skal koncentrere mig om i min ferie er en opgave der skal skrives og så hundene. Det skulle der gerne være rigeligt tid til, når jeg nu ikke skal lave noget på huset :5up:

 

Vi er så småt begyndt at planlægge hvordan vi skal føre hundene sammen.

Bamse bliver nok passet, så Kaia og Miina får lidt tid alene sammen. Kaia er noget mindre overvældende end Bamse og han kan jo godt køre lidt højt når der kommer gæster. Jeg er nu ikke i tvivl om, at han ville behandle Miina pænt, men vi vil gerne give hende en chance for lige at få lov at kigge huset igennem og få lov at hygge lidt med Kaia først.

 

Det er jo nok lidt overvældende at komme et nyt sted hen, med to vildbasser farende rundt omkring hende og hendes forældre. Så Bamse kommer hjem om aftenen, træt efter en god gåtur hos mine forældre og så køre han ikke så højt, så han kan hilse pænt på hende ;-)

Han er jo også så sød, så når andre hunde først er inde i vores hus, jamen så bor de da også her :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Miina kommer i morgen :klap:

 

Og nu breder panikken sig så småt.... Huset ligner noget der er løgn, fordi vi har et hul i stedet for et badeværelse, mureren har ladt sine ting stå, vi har bøvlet med nogel dørkarme, hvilket har svinet og så roder vi bare generelt :oops:

 

Det skal så rydtes op....

 

Men skal også lige ud at gå spor, hjem omkring min søster, hjem omkring mine forældre og i bad, få hentet en pakke i Kolding (hvis vi ikke kan det, så panikker jeg total) få gjort os klar til halloweenfest og til halloweenfest... En fest der jo heller ikke skal være for festlig, for skal aflevere Bamse til pasning i morgenformiddag og være ædru når Miina kommer :engel:

 

Og har vi nu også alt vi skal have??

Er vi godt nok forberedte og har vi glemt noget?

 

Og hvordan mon hundene synes om hinanden?

Ihh... Så mange ting og er SÅ spændt :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
uuuh iiiih det blir bare SÅ spændende! :hjerte: Glæder mig også her på den anden side af skærmen :slem:

 

Glæder mig også heeeelt vildt!!

 

Det roder stadig, men det meste er trods alt samlet i bryggerset nu...

Fik pludselig masser af tid, for hundene begyndte at kaste alle de museunger de havde spist op igen..... :stupid:

Det betød at jeg jo ikke kunne tage til træning, så fik lige et par timer mere der skulle gå.

 

Og nu vil jeg hoppe i halloween udstyret og drikke mig en hurtig kæp i øret, så jeg kan komme hjem og sove, så det kan blive søndag :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...