Besvaret Oktober 2, 201114 år comment_759314 Hejsa , ja må vist heller præsentere mig selv, alt andet ville være uhøfligt :blink: Jeg hedder Denise og er 25 år. Jeg bor i Ringsted sammen med min mand. Jeg er den stolte ejer af to grand danios hvalpe, på omkring 4 måneder. Balder & Manfred. Glæder mig til at lære af andres erfaringer og få nogle gode hunde snakke engang imellem... (Tror min familie er træt af at høre på mig efterhånden) Rapporter
Besvaret Oktober 2, 201114 år comment_759375 EJ! Hvordan kan man lave en traad uden billeder naar man ovenikobet har to grand danios hvalpe :hjerte::hjerte:, på omkring 4 måneder?. (Som jeg er sikker paa er HELT vildt nuttede:engel:) Rapporter
Besvaret Oktober 3, 201114 år comment_759457 Stort velkommen til Grand danois'en er en dejlig dejlig hund Mon vi får lov at se billeder af skønhederne Rapporter
Besvaret Oktober 3, 201114 år comment_759973 Velkommen til:vinken: Vi vil se billeder af skømhederne:-D Rapporter
Besvaret Oktober 3, 201114 år comment_760292 Velkomme til Der må være gang i huset med sådan et par størrelser Rapporter
Besvaret Oktober 12, 201114 år comment_768014 EJ! Hvordan kan man lave en traad uden billeder naar man ovenikobet har to grand danios hvalpe :hjerte::hjerte:, på omkring 4 måneder?. (Som jeg er sikker paa er HELT vildt nuttede:engel:) What she said! :5up: Og velkommen... Rapporter