Gæst tjeksi Skrevet Oktober 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Hejsa , ja må vist heller præsentere mig selv, alt andet ville være uhøfligt :blink: Jeg hedder Denise og er 25 år. Jeg bor i Ringsted sammen med min mand. Jeg er den stolte ejer af to grand danios hvalpe, på omkring 4 måneder. Balder & Manfred. Glæder mig til at lære af andres erfaringer og få nogle gode hunde snakke engang imellem... (Tror min familie er træt af at høre på mig efterhånden) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Oktober 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Oktober 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 Velkommen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Oktober 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 EJ! Hvordan kan man lave en traad uden billeder naar man ovenikobet har to grand danios hvalpe :hjerte::hjerte:, på omkring 4 måneder?. (Som jeg er sikker paa er HELT vildt nuttede:engel:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst flikflak Besvaret Oktober 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 Velkommen herinde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ricko2008 Besvaret Oktober 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Oktober 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2011 Stort velkommen til Grand danois'en er en dejlig dejlig hund Mon vi får lov at se billeder af skønhederne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Oktober 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2011 Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Marie-Louise Besvaret Oktober 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2011 Velkommen til! Ja, vi elsker billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sunrise Besvaret Oktober 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2011 Velkommen til:vinken: Vi vil se billeder af skømhederne:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hogan Besvaret Oktober 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2011 Velkomme til Der må være gang i huset med sådan et par størrelser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Coda Besvaret Oktober 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2011 EJ! Hvordan kan man lave en traad uden billeder naar man ovenikobet har to grand danios hvalpe :hjerte::hjerte:, på omkring 4 måneder?. (Som jeg er sikker paa er HELT vildt nuttede:engel:) What she said! :5up: Og velkommen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts