Hop til indhold

Undgå (så vidt muligt) kemi tråden


Buju
 Share

Recommended Posts

  • Svar 119
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

hvor længe kan sådan en kokosolie holde sig udenfor køleskabet? :genert:

 

Her:

Opbevaring: Coconut Oil of Life ekstra jomfru kokosolie har en lang holdbarhed, op til 2 år.

Coconut Oil of Life ekstra jomfru kokosolie behøver ikke opbevaring på køl, det anbefales at undlade direkte sollys.

Olien smelter ved 26 grader C, ved køleskabs temperaturer bliver den hård.

Ved almindelig stuetemperatur er den fast/cremet.

Link til indlæg
Del på andre sites

er der kemimæssige problemer i at bruge en babyolie som bodylotion? det funker perfekt for mig, skal bare bruge det mens huden stadig er fugtisch. og det er jo også en rimeligt billig løsning. derudover er jeg blevet super glad for den der familyshampoo, første hellige shampoo som jeg rent faktisk kan fordele i håret, og som ikke gør håret helt sprødt og klammo. men det kan vist altsammen være lige meget, så længe man er ryger, ikke? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

er der kemimæssige problemer i at bruge en babyolie som bodylotion? det funker perfekt for mig, skal bare bruge det mens huden stadig er fugtisch. og det er jo også en rimeligt billig løsning. derudover er jeg blevet super glad for den der familyshampoo, første hellige shampoo som jeg rent faktisk kan fordele i håret, og som ikke gør håret helt sprødt og klammo. men det kan vist altsammen være lige meget, så længe man er ryger, ikke? :lol:

 

Købte du den fra Urtekram? Prøv deres balsam - den er raaar!

Jeg bruger iøvrigt også babyolie - dem kan man også få på den hellige måde..

Link til indlæg
Del på andre sites

Købte du den fra Urtekram? Prøv deres balsam - den er raaar!

Jeg bruger iøvrigt også babyolie - dem kan man også få på den hellige måde..

 

jaja, den. har prøvet en anden fra urtekram, noget rosehalløj, den var rædsom! men den her er god. er ikke lige balsamtypen, men det kunne jeg måske overveje at blive :hmm: og så må jeg ud efter hellig babyolie!

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror du ikke hun kommer herind og svarer? :vedikke:

 

Der findes et vidundermiddel - men det er røvfuckinglortedyrt. Jeg kan ikke huske navnet, finder det lige.. Det er ikke for alvor øko-helligt. Men det virker fandme.. (Og må jeg liiiige indskyde en bemærkning om at silikone og andre rædsomheder i din shampoo ikke hjælper på det der?)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tonki, den er dyr, det ved jeg godt du vil sige - men den er meget meget drøj. Det er IKKE en shampoo - det er en kur til når det spasser helt fra hinanden. Så tager man en mængde hvad der svarer til.. en mandel, og fordeler i hovedbunden.. Det skal ikke ud i længderne, det er kun til hovedbunden.

Når du siger din hovedbund bløder, kan jeg næsten ikke komme på andre midler..

 

Matas - juhldal kur-shampoo no 4 plus 100 ml

Link til indlæg
Del på andre sites

jaja, den. har prøvet en anden fra urtekram, noget rosehalløj, den var rædsom! men den her er god. er ikke lige balsamtypen, men det kunne jeg måske overveje at blive :hmm: og så må jeg ud efter hellig babyolie!

 

En hurtig googlesøgning fortæller mig, at der er en del muligheder.. Jeg kan godt lide den her Økologisk og svanemærket Babyolie

Link til indlæg
Del på andre sites

Tonki, den er dyr, det ved jeg godt du vil sige - men den er meget meget drøj. Det er IKKE en shampoo - det er en kur til når det spasser helt fra hinanden. Så tager man en mængde hvad der svarer til.. en mandel, og fordeler i hovedbunden.. Det skal ikke ud i længderne, det er kun til hovedbunden.

Når du siger din hovedbund bløder, kan jeg næsten ikke komme på andre midler..

 

Matas - juhldal kur-shampoo no 4 plus 100 ml

 

jeg troede lige, at den kostede 1649 og tænkte, at det var da også noget dyrt for 100 ml :lol: blødende hovedbund lyder virkelig nederen :ae:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ah så gik jeg shop amok, for Netto har lige nu Urtekram Family shampoo til - hold fast: 5,- :shock: Så jeg tømte vist vores lokale Netto :genert: Tippet hermed videregivet

 

Deres bodylotion, håndsæbe og shower-sæbe ting koster 10,-

Link til indlæg
Del på andre sites

Ah så gik jeg shop amok, for Netto har lige nu Urtekram Family shampoo til - hold fast: 5,- :shock: Så jeg tømte vist vores lokale Netto :genert: Tippet hermed videregivet

 

Deres bodylotion, håndsæbe og shower-sæbe ting koster 10,-

 

Wow, det var godt nok billigt! Nærmer det sig sidste holdbarshedsdato eller? Må vist hellere et smut i Netto, også selvom jeg ikke står og mangler lige pt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow, det var godt nok billigt! Nærmer det sig sidste holdbarshedsdato eller? Må vist hellere et smut i Netto, også selvom jeg ikke står og mangler lige pt...

 

Næh det kan holde sig til december 2013, så det er vist rigeligt tid (eller....med det stash jeg har købt, kan det godt være, at jeg ikke når det :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Næh det kan holde sig til december 2013, så det er vist rigeligt tid (eller....med det stash jeg har købt, kan det godt være, at jeg ikke når det :lol:)

Tjekkede to Nettoer i Århus - uden held. Fandt varerne, men til normalpris - så måske du bare var heldig..

 

Nå, købte en shampoo alligevel - 28kr er heller ikke galt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogle af jer kloge hoveder der ved om man kan få en god og samtidig kemi-fri neglelakfjerner? Jeg bruger p.t. den stribede fra Matas og synes den er elendig! Jeg skal gnubbe helt vildt hårdt og så tager det alligevel en krig at fjerne det hele. Så hvis jeg skal finde en ny og bedre, kan jeg jo ligeså godt finde en, der også er sundere, hvis det er muligt.

 

Det skal dog lige siges, at jeg normalt først får fjernet neglelak, når det virkelig trænger :oops: Så måske er det så "indgroet", at det sidder mere fast end det normalt ville gøre :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også været i 2 Netto'er, men uden at finde noget som helst. Ikke engang til normalpris. Men nu bor jeg jo også på Østerbro.... Øko-hippierne har sikkert allerede været der og ryddet hylderne.

 

Når det gode tilbud ikke er med i æ tilbudsavis, så kan man vel ikke regne med at finde det på hylderne? Jeg tror Missing har været ualmindelig heldig. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...