Hop til indhold

Jane Killon kursus 3-5 februar 2012


Gæst sarafia
 Share

Recommended Posts

Ishøj har en s-togsstation, men nu må store hunde ikke længre taget med bussen til den tid (måske, håber stadig), så det afhænger af, hvor langt der er at gå. Jeg har tilmeldt mig hele søndag, vil gerne dele en taxa, hvis det skulle være? Eller måske nogen andre vil give et lift

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ishøj har en s-togsstation, men nu må store hunde ikke længre taget med bussen til den tid (måske, håber stadig), så det afhænger af, hvor langt der er at gå. Jeg har tilmeldt mig hele søndag, vil gerne dele en taxa, hvis det skulle være? Eller måske nogen andre vil give et lift

 

Takker, men min "store" hund er nu faktisk så lille at hun fint kan være i en taske i bussen. Dine hunde kan vel også være i taske eller?

Link til indlæg
Del på andre sites

Takker, men min "store" hund er nu faktisk så lille at hun fint kan være i en taske i bussen. Dine hunde kan vel også være i taske eller?

 

Ha ha, synes de ser store ud på din avatar, men ja, mine kan sagtens være i taske, er bare sådan lidt 'lokke lokke meld dig til, så det ikke bliver aflyst' - når vi får præcis adresse, skal jeg gerne tjekke bus-halløj for dig, søndag kan det være lidt besværligt, for der kører de ikke så tit, men umuligt bliver det vel ikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var da godt at denne tråd lige kom op igen, for så nåede jeg nemlig også at se den :mrgreen:

 

Jeg har meldt mig til session 1 og 2, så nu håber jeg søreme at det bliver til noget :x:

 

Fedt at du også kommer :5up:

 

Det vi snakker om er at session 4 MÅSKE ikke bliver til noget - ikke de andre sessioner ( eller det ved jeg i hvert fald ikke noget om :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Fedt at du også kommer :5up:

 

Det vi snakker om er at session 4 MÅSKE ikke bliver til noget - ikke de andre sessioner ( eller det ved jeg i hvert fald ikke noget om :mrgreen:)

 

Jeg håber de alle bliver til noget, for der er jo også en risiko for at hun måske ikke gider komme til DK for evt. kun at afholde session 1 og 2...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha, synes de ser store ud på din avatar, men ja, mine kan sagtens være i taske, er bare sådan lidt 'lokke lokke meld dig til, så det ikke bliver aflyst' - når vi får præcis adresse, skal jeg gerne tjekke bus-halløj for dig, søndag kan det være lidt besværligt, for der kører de ikke så tit, men umuligt bliver det vel ikke

 

Haha, jamen det er også kun mysla der til nød kan gå for at være lille:) men 16 kg Islænder KAN godt være i en sportstaske og jeg er god til at se ud som hun da kun vejer det halve, det korte stykke tid jeg skal bære hende ind i bussen;)

Og sødt af dig, jeg overvejer endnu. Det er jo dejligt billigt, men fridag og transport derover er jo ikke gratis. Regner dog med at kunne være ved min søster om natten, så den side skulle være klar, hmmm

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det helt umuligt at få fri?

 

Eller er det i "protest" - altså at du ikke vil tage en fridag?

 

Jeg kan kun svare for mig, men min arbejdssituation er så usikker, at jeg ikke ved, om jeg enten er sygemeldt, arbejdsløs eller i nyt job i februar. Hvis jeg er i nyt job, så er det ikke så heldigt at tage en fridag lige med det samme. Jeg vil ellers vildt gerne

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det helt umuligt at få fri?

 

Eller er det i "protest" - altså at du ikke vil tage en fridag?

 

Jeg har kun én feriedag tilbage efter juleferien, og den har jeg ikke lyst til at bruge på det... jeg vil gerne have den i "reserve" i tilfælde af, at der dukker noget meget vigtigt op, som jeg gerne vil have fri til. Så lidt i protest kan du måske godt kalde det, for jeg vil ikke bruge min sidste feriedag på det. Jeg synes godt, at session 1 kunne have været lagt fredag aften eller i det mindste være startet senere fredag eftermiddag. Hvis den f.eks. startede 16 eller 17 ville jeg sandsynligvis have mulighed for at omrokere lidt på mine timer den uge, så jeg kunne gå tidligt og nå at være med.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Hej med jer

Så kan jeg ligeså godt svare på jeres frustrationer her:-)

 

Grunden til at jeg har valgt at lægge det fredag er at Jane koster det samme om jeg lægger det kl. 8 eller 18. Forskellen er blot at jeg ikke kan tilbyde noget før folk har været på den obligatoriske session. Jeg har så muligheden for at sætte prisen op på alle sessionerne, så fredagen kunne betales eller lave det så der er mulighed for at lave noget med hende efter session 1. Jeg er dog mere interesseret i at gøre det så billigt som muligt så folk har mulighed for at deltage uden de absolut er nødt til at have vundet i Lotto. Jeg har så også den indstilling at jeg ikke gennemfører kurser med underskud, da jeg ikke har lyst eller råd til at betale for folks kurser. Jeg arrangerer kurser for sjov og fordi jeg synes vi har for få af den slags i Dk. De få der er, er ofte meget dyre synes jeg.

 

Jeg håber at det var svar nok og ellers er folk mere end velkomne til at skrive til mig.

 

Nu har jeg lagt det nye kursus i pinsen, hvor mange folk har fri, og så må vi se om der bliver nok tilmeldte så det kan blive gennemført.

 

Rigtig god jul og godt nytår til alle herinde...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...