Hop til indhold

Jane Killon kursus 3-5 februar 2012


Gæst sarafia
 Share

Recommended Posts

Gæst sarafia

Jane Killion er forfattteren til bogen “When Pigs Fly!” Nogle racer som terriere, hounds og nogle nordiske racer er meget svære at træne og bogen handler om hvordan man bygger et bro ind til deres sind, så hverdagen og træningen bliver succesfuld. Mange af disse racer har egenskaber, der gør dem ganske brugbare i træning som agility, lydighed, spor mv. De er kloge, stædige og er ganske gode til at opfinde lege for at underholde dem selv, hvis de ikke bliver mentalt stimuleret. Nøglen til succes er at finde ud af, hvilke ting hundene sætter pris på og bruge dem til at belønne hundene med for at få dem til at samarbejde. Det er en super god bog der er humoristisk skrevet og meget beskrivende, der gør den nem at bruge som et opslagsværk, når først man har lært WPF metoden.

 

Hundekurser.nu - en verden af oplevelser for hund og fører

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jane Killion er forfattteren til bogen “When Pigs Fly!” Nogle racer som terriere, hounds og nogle nordiske racer er meget svære at træne og bogen handler om hvordan man bygger et bro ind til deres sind, så hverdagen og træningen bliver succesfuld. Mange af disse racer har egenskaber, der gør dem ganske brugbare i træning som agility, lydighed, spor mv. De er kloge, stædige og er ganske gode til at opfinde lege for at underholde dem selv, hvis de ikke bliver mentalt stimuleret. Nøglen til succes er at finde ud af, hvilke ting hundene sætter pris på og bruge dem til at belønne hundene med for at få dem til at samarbejde. Det er en super god bog der er humoristisk skrevet og meget beskrivende, der gør den nem at bruge som et opslagsværk, når først man har lært WPF metoden.

 

Hundekurser.nu - en verden af oplevelser for hund og fører

Tak for link; jeg elsker den bog:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg også tilmeldt...

 

Til session 1, 2 (uden hund) og 3 (med hund)

 

Glæder mig super meget!

Valgte session 2 uden hund, da jeg tænker der kan komme en masse gode fif jeg kan bruge når kursisterne spørger til løsninger på daglige problemer. Session 3 er jo udstilling, så der skal Willanden med, så vi rigtig kan blive bedre til at vise os fra vores bedste side :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg også sendt en tilmelding afsted :blink:

Til session 1 (teori), session 3 (showhandling) og session 4 (agility)

 

Glæder mig allerede helt vildt :5up:

 

Tak for tippet ;-) Plejer at tjekke deres side ofte, da jeg jo kender både Søren og Laila, men har ikke tjekket den her på det sidste, så dejligt at Sara lige kunne gøre opmærksom på det :5up: ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg også sendt en tilmelding afsted :blink:

Til session 1 (teori), session 3 (showhandling) og session 4 (agility)

 

Glæder mig allerede helt vildt :5up:

 

Tak for tippet ;-) Plejer at tjekke deres side ofte, da jeg jo kender både Søren og Laila, men har ikke tjekket den her på det sidste, så dejligt at Sara lige kunne gøre opmærksom på det :5up: ;-)

 

 

:banan::banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Det lyder faktisk meget spændende..

 

Bare ærgeligt at man på nuværende tidspunkt ikke ved hvor det præcis afholdes henne.. Især for de af os uden bil.

 

Jeg overvejer altså også lidt at melde mig til, men det bliver nummer 2, og så nummer 3 eller 4... Overvejer at gøre det uden hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder faktisk meget spændende..

 

Bare ærgeligt at man på nuværende tidspunkt ikke ved hvor det præcis afholdes henne.. Især for de af os uden bil.

 

Jeg overvejer altså også lidt at melde mig til, men det bliver nummer 2, og så nummer 3 eller 4... Overvejer at gøre det uden hund.

 

Jeg spurgte, da jeg ville tjekke op på overnatning med det samme, hvis Laila kunne sige hvor det var. Nedenstående er fra hendes svar.

 

Jeg har lidt forskellige forespørgsler ude på amager, Ishøj, Greve og Borup
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg spurgte, da jeg ville tjekke op på overnatning med det samme, hvis Laila kunne sige hvor det var. Nedenstående er fra hendes svar.

 

Åhh. Borup er helt hen i vejret for mig med det offentlige:-)

Nåmen jeg har også sendt hende en mail for at forhøre mig.

 

Og ja det er jo ret vigtigt for de af jer der kommer langvejs fra mht. overnatning;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Overvejer om jeg skal melde mig til session 4. :hmm: Tyson er ikke ligefrem, hvad jeg vil kalde en pigs fly-hund, men det med at holde hunden i rette gear under hele gennemløbet kunne godt være interessant.

 

Selve session 4 er jo billig, men det bliver selvfølgelig lidt dyrere, når man skal have den obligatoriske session 1 med. Og da session 1 ligger fra 13-17 på en fredag, bliver man jo også nødt til at tage en fridag.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Jeg ville godt, men de kan ikke helt fortælle hvor det skal afholdes helt endnu:-)

 

Jeg ville gerne med til session 4, men jeg vil ikke bruge en feriedag på at tage fri om fredagen til den obligatoriske session 1, så det går desværre ikke.

 

Øv, altså :(

 

Det er noget møg at de ikke kan sige hvor det bliver afholdt, mystisk.

 

Jeg har taget en fridag fra arbejde, men du har helt ret i at det uheldigt at man bliver nødt til det. De kunne fx. have holdt det om aftenen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anne / Holly.

Jeg har mailet med Laila fra hundekurser.nu

Hvis der kommer nok tilmeldinger, bliver kurset afholdt i Ishøj.

Jeg vil gerne med på session 4.

Men synes ligesom Sonja, at det er irriterende, at skulle bruge en fri/feriedag på obligatorisk teori. Og endnu mere irriterende, at tage fri hvis kurset så ikke bliver til noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg har mailet med Laila fra hundekurser.nu

Hvis der kommer nok tilmeldinger, bliver kurset afholdt i Ishøj.

Jeg vil gerne med på session 4.

Men synes ligesom Sonja, at det er irriterende, at skulle bruge en fri/feriedag på obligatorisk teori. Og endnu mere irriterende, at tage fri hvis kurset så ikke bliver til noget.

 

Måske du ikke behøver at holde din fridag hvis nu kurset ikke bliver til noget? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anne / Holly.
Jeg har mailet med Laila fra hundekurser.nu

Hvis der kommer nok tilmeldinger, bliver kurset afholdt i Ishøj.

Jeg vil gerne med på session 4.

Men synes ligesom Sonja, at det er irriterende, at skulle bruge en fri/feriedag på obligatorisk teori. Og endnu mere irriterende, at tage fri hvis kurset så ikke bliver til noget.

 

Måske du ikke behøver at holde din fridag hvis nu kurset ikke bliver til noget? :-)

 

Jo, det tror jeg nok, jeg desværre bliver nød til ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...