Hop til indhold

LUGTER MEGET AF HUND ????


Gæst David
 Share

Recommended Posts

tak tak tak tak

Jeg ved umiddebart lige hurtigt hvor jeg kan købe noget Royal Canin er det ikke noget kvalitet i den dyrer ende ?

 

jeg ville altså prøve at undgå korn.

 

Vi har 2 hunde her, dog uden alle de hudfolder, men en amerikans og fransk bulldog, de er jo korthåret.

de kommer aldrig i bad pga. det naturlige hudfedt og så er de lugt fri. tæpper vaske hver 14 dag.

De får olivers varint uden korn eller kingsmore pure.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi fodre med Royal Canin, med godt resultat... Vi har tilgengæld fravalgt Orijin, fordi vores hund bare SLET ikke trivedes på det :cry:

 

Foder er super individuelt, og derfor er det at prøve sig frem..

 

Hvis hunden er syg og lugten stammer fra svamp eller lignende, ville du kunne lugte (og sandsynligvis se) det, når du tjekkede ham...

 

Jeg tror også det kan være foderet... Nogen hunde trivedes bedst på et slags foder, og "bare fordi" det er et dyrt og godt mærke, behøves det ikke betyde din hunds krop fungere på det!

Link til indlæg
Del på andre sites

tak tak tak tak

Jeg ved umiddebart lige hurtigt hvor jeg kan købe noget Royal Canin er det ikke noget kvalitet i den dyrer ende ?

 

Hvis hunden har trivedes på RC før, så køb bare RC igen. Tråden er - som sædvanlig - drejet over i den religiøse diskussion om hvad der skal stå først på ingredienslisten, og det hjælper dig ikke. Flertallet af Danmarks hunde, mine egne inklusive, trives udmærket på korn og biprodukter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis hunden har trivedes på RC før, så køb bare RC igen. Tråden er - som sædvanlig - drejet over i den religiøse diskussion om hvad der skal stå først på ingredienslisten, og det hjælper dig ikke. Flertallet af Danmarks hunde, mine egne inklusive, trives udmærket på korn og biprodukter.

 

Det er rigtig nok, giv det et forøg med et RC mærke, det sælger alle dyrlæger og dyrebutikker vist nok.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis hunden har trivedes på RC før, så køb bare RC igen. Tråden er - som sædvanlig - drejet over i den religiøse diskussion om hvad der skal stå først på ingredienslisten, og det hjælper dig ikke. Flertallet af Danmarks hunde, mine egne inklusive, trives udmærket på korn og biprodukter.

 

Enig :5up:

 

Vi har førhen fodret med Arion, så gik der religion i det og vi skiftede foder, prøvede et par forskellige, uden succes :hmm:

Vi mødte en gammel erfaren opdrætter som sagde " hvis hundene trivedes på Arion, hvorfor skiftede i så?" :oops:

Nu får vovserne alle Arion og trives.

 

Foder med det din hund trives på ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...