Hop til indhold

Indlæg og medlemsinfo


Administrator
 Share

Medlemsoversigten  

132 stemmer

  1. 1. Medlemsoversigten

    • Behold den nye
      53
    • Den gamle tilbage
      40
    • Ligeglad
      39


Recommended Posts

Har stemt det gamle. Har det generelt svært ved skift, hvor så meget blir ændret på en gang - er lidt en tryghedsnarkoman :oops:

Kan ikke rigtigt finde rundt og synes det hele er fancy og uoverskueligt - savner det hyggelige udseende :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har stemt det gamle. Har det generelt svært ved skift, hvor så meget blir ændret på en gang - er lidt en tryghedsnarkoman :oops:

Kan ikke rigtigt finde rundt og synes det hele er fancy og uoverskueligt - savner det hyggelige udseende :hjerte:

 

Jeg mindes nu også at folk brokkede sig sidst vi skiftede look - jeg tror bare det er et spørgsmål om tilvænning. Det gamle er vel kun hyggeligt fordi.. det var det gamle?

 

Jeg ELSKER fx allerede det der auto-save funktion.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det allerede blevet meget meget mere letlæseligt! Rigtig fedt :5up:

 

Og reklamerne er væk for sponsormedlemmer :5up:

 

Måske kunne der være lidt færre facts under profilen (eller det ville nok være bedst med slet ingen). Det ville stadig være luftigt at se på, men man skulle scrolle mindre. Personligt ser jeg aldrig rigtig på folks forskellige tal.

 

Jeg ved der er nogle, der går meget op i karmatal osv., men det kan man jo også se inde under selve profilen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Jeg har stemt det gamle, men måske det er fordi jeg ikke er sponsormedlem og derfor får flere 'gener' af det nye design?

 

Som ikke-sponsormedlem, så virker boksen ude i højre side meget dominerende og gør, at jeg kommer til, at scrolle hurtigere igennem siderne - bare for at slippe væk og det syntes jeg er super ærgerligt, især hvis andre har det på samme måde :???:

 

Og nej - jeg er ikke interesseret i at blive sponsor, uanset hvor meget der bliver reklameret for det...*dukker mig for flyvende genstande*

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Total off-topic: Uuuh er du multimediedesigner - total fedt :mrgreen: Det er jeg ved at uddanne mig til :5up:

 

Tilbage til emnet: Jeg er enig med Petrine - det er rart med noget luft, så det hele ikke er så sammenklemt. Synes tit det var uoverskueligt før, fordi de indlæg med få ord, blev klemt sammen af signaturer, avatarer og al verdens andet gejl :-)

 

Og rart med ligevægten - men mine multimediedesignerøjne ville synes, at et nyt logo i toppen ville være fedt :mrgreen:

 

Mener jeg blev udlært i 2008 eller 2009, men har aldrig brugt det professionelt, kun til små-projekter for bekendte og så eeeeelsker jeg stadig at lege i photoshop :klap:

 

Men er enig med dig i, at logoet kunne trænge en update - Kan godt lide de forslag du kom med, hvor det er hvidt, så det matcher lidt bedre.

Blå og grøn må's man ikke sætte sammen, men et helt hvidt logo kunne være rigtig fint :5up:

 

Forslag, i er jo et par multimediedesignere kan jeg læse, det må jeg udnytte? :mrgreen:

 

Yeeeps! Der er nogle småting.

Skal nok skrive ned efterhånden som jeg støder på dem.

 

Men synes generelt det er blevet rigtig fint og ganske logisk :5up:

 

Jeg er helt vild med overskueligheden, og at folks status og avatar er adskilt fra indlæggende, så man ikke hele tiden skal scrolle forbi dem, for at komme til næste indlæg.

Det er rigtig, rigtig fint!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Mener jeg blev udlært i 2008 eller 2009, men har aldrig brugt det professionelt, kun til små-projekter for bekendte og så eeeeelsker jeg stadig at lege i photoshop :klap:

 

Men er enig med dig i, at logoet kunne trænge en update - Kan godt lide de forslag du kom med, hvor det er hvidt, så det matcher lidt bedre.

Blå og grøn må's man ikke sætte sammen, men et helt hvidt logo kunne være rigtig fint :5up:

 

 

 

Yeeeps! Der er nogle småting.

Skal nok skrive ned efterhånden som jeg støder på dem.

 

Men synes generelt det er blevet rigtig fint og ganske logisk :5up:

 

Jeg er helt vild med overskueligheden, og at folks status og avatar er adskilt fra indlæggende, så man ikke hele tiden skal scrolle forbi dem, for at komme til næste indlæg.

Det er rigtig, rigtig fint!!

Fedest, har du så gået her i Herning? :-) Åååh jeg knuselsker også Photoshop og Illustrator :lun:

Hvidt ville i hvert fald passe rigtig godt til både det blå og det grønne layout, og lysne lidt op. Det grønne logo og den blå baggrund er jeg heller ikke fan af :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Fedest, har du så gået her i Herning? :-) Åååh jeg knuselsker også Photoshop og Illustrator :lun:

Hvidt ville i hvert fald passe rigtig godt til både det blå og det grønne layout, og lysne lidt op. Det grønne logo og den blå baggrund er jeg heller ikke fan af :mrgreen:

 

Yeeeps... Har haft Don, kender du ham?

Render stadig i ham, fordi jeg tager den finansielle akademi uddannelse som deltid ved siden af jobbet derude.

Han har ikke ændret sig en døjt :mrgreen:

 

 

Jamen vi er hermed enige om et hvidt logo... Har bare hverken illustrator eller photohop installeret efter et mindre nedbrud på pc'en, så du må være kreativ :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Yeeeps... Har haft Don, kender du ham?

Render stadig i ham, fordi jeg tager den finansielle akademi uddannelse som deltid ved siden af jobbet derude.

Han har ikke ændret sig en døjt :mrgreen:

 

 

Jamen vi er hermed enige om et hvidt logo... Har bare hverken illustrator eller photohop installeret efter et mindre nedbrud på pc'en, så du må være kreativ :engel:

 

Har stemt Det nye, da det giver mere ro for øjet. Farverne syntes jeg også er blevet bedre.

 

Det eneste minus jeg kan komme på er nye indlæg som ligger ude i højre side, som jeg finder distraherende

Ååååh ja, Don.... Han skræmte mig godt nok rigtig meget i starten :lol: Nu er jeg ved at forstå hans.... humor :hmm: og så er vi rygebuddies sammen med et par af drengene fra klassen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan bedst li´den gamle, men mon ikke det er et spørgsmål om tilvænning?

 

Har stemt det gamle. Har det generelt svært ved skift, hvor så meget blir ændret på en gang - er lidt en tryghedsnarkoman :oops:

Kan ikke rigtigt finde rundt og synes det hele er fancy og uoverskueligt - savner det hyggelige udseende :hjerte:

 

jeg er helt sikkert til den gamle ,synes den er mere overskuelig

 

Jeg ønsker den gamle tilbage. Den nye er for mig uoverskuelig!

 

Men det er jo det begge de nye versioner vi skal stemme om og ikke det gamle HF mod det nye. Vi kan ikke stemme det gamle HF tilbage :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, det er altså svært at sige, da forum gennemgående har fået et klart bedre design (farver, tænker jeg) siden jeg sidst var på og derudover er det ingen problemer med farten længere (for dejligt! :banan: )

 

Men umiddelbart er jeg for det nye, men det skyldes, at det giver et bedre overnblik i det nye design. Før var det nemlig rigtig "svært" lige at finde ud af, hvornår et indlæg var slut grundet det nye "like" og "taks" nye design. Det er nemt nu og giver mit hoved mere ro.

Link til indlæg
Del på andre sites

hf virker rigtig dårligt for mig og har gjort det siden i går aftes:vedikke: Jeg kan ikke få lov at læse nye indlæg, svare i tråde eller gå ind og se folks profiler? det eneste jeg stort set kan er at se forsiden, hva sker der:vedikke:

 

Jeg tror desværre godt vi kan forvente at forum er lettere ustabilt i den kommende periode. Det er ikke bar lige til at opgradere på denne måde, så vi må væbne os med tålmodighed!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...