Hop til indhold

Indlæg og medlemsinfo


Administrator
 Share

Medlemsoversigten  

132 stemmer

  1. 1. Medlemsoversigten

    • Behold den nye
      53
    • Den gamle tilbage
      40
    • Ligeglad
      39


Recommended Posts

Som I sikkert allerede har set, er der ændret i hvordan medlemsinfo vises.

 

Før var billedet over indlægget til venstre og info var til højre.

 

Nu er billedet til venstre sammen med info nedenunder.

 

Stem på hvilken visning du syntes bedst om, pft.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal synes.

Egentlig kan jeg godt lide at billeder og info er ude til venstre. Det giver ro og orden.

På den anden side er der ikke så meget bredde på indlæggene, hvilket kan give problemer med store billeder, som jeg lige har skrevet i opgraderingstråden. Oplever nemlig at store billeder lapper over boksen med nye indlæg ude til højre,

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal synes.

Egentlig kan jeg godt lide at billeder og info er ude til venstre. Det giver ro og orden.

På den anden side er der ikke så meget bredde på indlæggene, hvilket kan give problemer med store billeder, som jeg lige har skrevet i opgraderingstråden. Oplever nemlig at store billeder lapper over boksen med nye indlæg ude til højre,

Jeg har stemt ja, men er egentlig enig med ovenstående. Det giver imo lidt problemer i forhold til bredden, og når nu folk ofte oploader store billeder, så tror jeg det kan blive generende i længden... Man kunne jo evt fjerne den der boks i højre side, så indlæggende kan blive bredere :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også endt med at svare at jeg er lige glad.

Som Jeanette er jeg vant til at profilbillede og info er ude til venstre, fra andre fora, så jeg føler mig stadig hjemme.

På den anden side, så ærgrer det mig lidt at der er mindre plads til billeder pga. de bokse ude i den anden side.

Såååh, jeg tilpasser mig bare flertallet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Synes det ser rigtig godt ud :5up:

Det varmer mit multimediedesigner hjerte, at se en ligevægt på layoutet på HF!

Farverne er også meget bedre nu - super fint.

 

Tak for det kære admin

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Synes det ser rigtig godt ud :5up:

Det varmer mit multimediedesigner hjerte, at se en ligevægt på layoutet på HF!

Farverne er også meget bedre nu - super fint.

 

Tak for det kære admin

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også endt med at svare at jeg er lige glad.

Som Jeanette er jeg vant til at profilbillede og info er ude til venstre, fra andre fora, så jeg føler mig stadig hjemme.

På den anden side, så ærgrer det mig lidt at der er mindre plads til billeder pga. de bokse ude i den anden side.

Såååh, jeg tilpasser mig bare flertallet.

 

Hvis du bliver sponsor forsvinder boksene :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du bliver sponsor forsvinder boksene :blink:

 

Det er bokse med nye indlæg, blogindlæg og artikelkommentarer. Hvorfor forsvinder de, hvis man bliver sponsor?

Jeg synes da det er smart jeg kan læse en bid af det der er skrevet i de sidste tråde, inden jeg beslutter om jeg gider læse mere eller kommentere på det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes det ser rigtig godt ud :5up:

Det varmer mit multimediedesigner hjerte, at se en ligevægt på layoutet på HF!

Farverne er også meget bedre nu - super fint.

 

Tak for det kære admin

Total off-topic: Uuuh er du multimediedesigner - total fedt :mrgreen: Det er jeg ved at uddanne mig til :5up:

 

Tilbage til emnet: Jeg er enig med Petrine - det er rart med noget luft, så det hele ikke er så sammenklemt. Synes tit det var uoverskueligt før, fordi de indlæg med få ord, blev klemt sammen af signaturer, avatarer og al verdens andet gejl :-)

 

Og rart med ligevægten - men mine multimediedesignerøjne ville synes, at et nyt logo i toppen ville være fedt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Total off-topic: Uuuh er du multimediedesigner - total fedt :mrgreen: Det er jeg ved at uddanne mig til :5up:

 

Tilbage til emnet: Jeg er enig med Petrine - det er rart med noget luft, så det hele ikke er så sammenklemt. Synes tit det var uoverskueligt før, fordi de indlæg med få ord, blev klemt sammen af signaturer, avatarer og al verdens andet gejl :-)

 

Og rart med ligevægten - men mine multimediedesignerøjne ville synes, at et nyt logo i toppen ville være fedt :mrgreen:

 

Forslag, i er jo et par multimediedesignere kan jeg læse, det må jeg udnytte? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er bokse med nye indlæg, blogindlæg og artikelkommentarer. Hvorfor forsvinder de, hvis man bliver sponsor?

Jeg synes da det er smart jeg kan læse en bid af det der er skrevet i de sidste tråde, inden jeg beslutter om jeg gider læse mere eller kommentere på det.

 

Ja - de bokse behøver man ikke have. Hvis man bliver sponsor forsvinder de. Men hvis man er glad for dem er det jo godt de er der :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...