Hop til indhold

Hvad med det her?


Gæst sus1anne
 Share

Recommended Posts

Gæst sus1anne

Hej med jer.....

 

Jeg er ved at bygge lidt op.......er det noget for dig? Alt efter udbud og efterspørgsel, vil jeg gerne bygge en lille hundepension med tiden, men tør ikke hvis ikke der er kunder......synes det her er en god måde at starte på.......Vil du støtte/hjælpe mig - så lover jeg at du ikke fortryder det ;-)

Mvh Susanne

Link til indlæg
Del på andre sites

Som Ulla siger, så er der strenge krav til hvordan rum skal indrettes, hvor du må bo for at kunne holde mere end 5 hunde, lovkrav, kommunale regler der skal overholdes osv.

 

Sæt dig først ind i alle disse ting og se så om de stadig kan lade sig gøre... Mht kundebase... Jeg har ingen ide om hvorvidt folk bruger dem ofte? Jeg ville aldrig selv... Kan mine hunde ikke blive passet privat tager jeg ikke afsted...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst sus1anne

Hej Ulla,

Ja jeg ved hvad det vil koste, kender reglerne, har uddannelsen. Bugettter, tegninger og alt det der er på plads. Det eneste er udbud og efterspørgsel. Jeg er heller ikke gået igang med byggeriet pga af usikkerheden i det......derfor starter jeg "stille" op i lidt mere "private" omgivelser og med max 5 hunde. Men tak for diner tanker ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...