Hop til indhold

Cavaliernavn


tjikson
 Share

Recommended Posts

Vi mangler et navn til vores kommende cavalierpige!.. Vores anden hedder jo Tilde.. og på tavlen skulle hende her hedde Bella :???: Lidt for kedeligt hvis vi skulle sige det :mrgreen: Kom geerne med forslag! Det skal passe sammen med Tilde!.. Sidste billede er af mor og far

 

titte forældre.jpg

Billede0124 - Kopi (2).jpg

DSC_0111.jpg

titte kuld3.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med den lille guldklump. :hjerte: Man siger jo, at Peter Høghs har skabt en ny Smilla i sin roman Elefantpassernes børn, hvor Tilde er hovedperson. Så derfor synes jeg du skulle have 2 piger Smilla og Tilde. He he

 

Udover det kan jeg godt lide Pippi, Ronja, Dolly eller Tippy (som en lille broget indianerhest). Jeg kender cavalierer med de navne og de passer så sødt dertil. Dixie og Vega er også flotte navne, men jeg synes navnet skal være mere nuttet til en cavalier. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mand, hvor ville jeg gerne komme med et genialt forslag tjikson, men jeg er dog bare totalt idéforladt når det kommer til hundenavne......(hallo, den eneste af mine egne vi selv har navngivet hedder Bonnie. Hvor originalt er dét lige.....or not!)

 

Jeg synes dog vældig godt om miss menelli's forslag anabell......;-) dog ville jeg self. stave det Anna-Belle :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst celinamoon

Arj en lille smuksak!!!! Tilløøøkkeh med hende! :mrgreen:

Altså, her er lige nogle af dem jeg kunne tænke på som var lidt mere originale :-D

Tinkerbell(-a)

Sascha

Ana-Belle(/a)

Tomat (så det lige i Buddha's indlæg, så nuser! :lun:)

 

Nutella (Bruger selv Nutella som kælenavn til min egen da det rimer på Bella)

Choco

Nougat

Jasmin

Vanilje/Vanilla

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes nu at Bella er et meget passende navn til sådan en lille smuksak... :lun:

 

Hvad med:

Molly

Rose

Katla

Dina/Diva

Pixi

Isa/Iza (når nu det ikke ska' være Bella)

Maja (Matilde & Maja - kakaomælk)

Line (Dronning Caroline Matilde)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...