Hop til indhold

Hööks dækken: Showmaster Freedom


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg har prøvet det på Smilla for sjov. Kvaliteten synes jeg virker lækker (særligt til prisen!). Det sidder også godt fortil, men der er noget i vejen med benstropperne - eller også har Smilla for lang ryg til en str 35. Jeg kan ikke umiddelbart se, om hundene på billedet bruger benstropperne. Men uden benstropperne kan jeg næsten garantere at det vil rustse/ stritte. De havde kun 2-3 størrelser hjemme i Tilst.

 

Ps jeg sender snart til dig. Regner med onsdag eller torsdag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Nå ja og så er der tilmed 20% frem til d. 13 november. Utroligt det kan laves for den pris! Men det dækker ikke helt så godt baglårene som Hurrtas. Men jeg synes bestemt det er et fint dækken til de penge. (Hvis man kan få længden til at passe).

 

Det er vist kun på jakker til mennesker :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nemlig rigtigt biligt... så overvejede om man skulle købe disse som "gåturs-vinterdækkener", og så WeatherBeeta dobbeltfleece dækkener som stævnedækkener... :vedikke: 2 styks af hver af disse ville koste mig lidt mindre end 1 ObTrack...

 

Det er da helt klart en mulighed! De fleecedækkener Ling og Gizmo har ser i hvert fald ud til at kunne være gode stævne dækkender! Willa har et regndækken fra Horse Guard - det er helt sikkert samme pasform, og det sidder super godt på hende!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vist kun på jakker til mennesker :blink:

 

Hæhæ, det har du da vist ret i. :lol: Når man har en lille hund, kaldes dækkener af en eller anden mærkelig årsag tit for en jakke eller frakke. :genert:

 

Men da jeg var i butikken for 14 dage siden havde de i hvert fald 15 % på alle vinterdækkener til hunde.:-) Det er måske udløbet, når der ikke står noget om det. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Så er der billeder. Tror ikke jeg beholder vinterdækkenerne. Eller rettere, jeg vil gerne prøve en str. 45 på Karla istedetfor 40, for synes den er liiiige kort nok. På Johna er den for stor i mavevarmerstykket, så synes ikke den sidder optimalt....

 

De to fleecedækkener sidder ok synes jeg. Nu har jeg jo ikke prøvet dem fra Weatherbeta, men de her ser ud til at kunne opfylde mit formål om dækkener til at holde musklerne varme mellem løb til indendørs stævner i ridehaller...

 

Striktrøjen ryger også tilbavs. Den dækker slet ikke Johnas bagkrop og vi havde en mindre krig med at få hendes hoved igennem rullekraveåbningen :lol:

 

Ril prisen synes jeg dog at de fine dækkener. Vinterdækkenet koster 129 kr uanset størrelse, det er i bævernylonagtigt materiale udenpå og kunstpels / fleece indvendig. Føles lækkert og tykt. Intet der skarver nogen steder.

 

Fleecedækkenerne er dobbeltfleece i fin pasform til 89 kr.

 

Striktrøjen er af noget akryl / bomuldsbalnding. Fin pasform og kostede 79 kr.

 

Se venligst bortfra at især Karla ligner en der får tæsk når hun har dækken på... og at de bliver ved med at snige sig ind i hinandens billeder :mrgreen: de er linselus...

IMG_4127.jpg

IMG_4128.jpg

IMG_4129.jpg

IMG_4130.jpg

IMG_4131.jpg

IMG_4132.jpg

IMG_4134.jpg

IMG_4136.jpg

IMG_4137.jpg

IMG_4140.jpg

IMG_4142.jpg

IMG_4144.jpg

Redigeret af Amocca
Link til indlæg
Del på andre sites

De er altså flotte, men der står de er udsolgt fra siden :/ Er vild med trøjen men tror heller ikke Puma vil være lykkelig for at skulle have mast sådan en over hovedet :lol:

 

Der ligger en butik i Århus. Vinterdæknet har jeg også i marineblå. De havde kun en af hver i størrelserne - og tænkte de begge skulle have 40cm...

Link til indlæg
Del på andre sites

Der ligger en butik i Århus. Vinterdæknet har jeg også i marineblå. De havde kun en af hver i størrelserne - og tænkte de begge skulle have 40cm...

 

Hvis det er et du ikke kan bruge, så tag det med, hvis Puma kan passe det, kan jeg købe det af dig, så spare jeg en tur til århus og du slipper for at sende det tilbage :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det er et du ikke kan bruge, så tag det med, hvis Puma kan passe det, kan jeg købe det af dig, så spare jeg en tur til århus og du slipper for at sende det tilbage :)

 

Jeg tager det med, så kan du se det. Jeg synes faktisk det sidder rigtigt godt på Karla fortil - hvilket er usædvanligt... men det er ikke langt nok, så skal have prøvet en størrelse 45 i længden. Johna er bare for smal desværre... Men måske har Puma lidt mere bryst og fylde end hende....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...