Hop til indhold

November billeder


msici
 Share

Recommended Posts

Charlie til adventshygge hos sin græske kæreste, Vita - "de æbleskiver der er til os, ja?" :hjerte:

 

392658_10150419609704586_565689585_8352576_998273679_n.jpg

 

hihihi:lol:

 

Ham der er Charlie er herre cute.. Han ligner en blanding mellem en golden retriever og en gravhund :mrgreen:

 

Sådan nogle Charlier er ret gode til at se søde ud mens de tigger:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 197
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Joey-Salome
hihihi:lol:

 

Ham der er Charlie er herre cute.. Han ligner en blanding mellem en golden retriever og en gravhund :mrgreen:

 

Sådan nogle Charlier er ret gode til at se søde ud mens de tigger:blink:

 

Tak :kys: - ja, han er min lille mini-golden. Og det er meget, meget svært at modstå de der babysæl-øjne, især når han samtidig er småtræt og kniber det ene sløvt i. Faktisk modstår jeg ham jo slet ikke, de fik skam æbleskivehapser begge to. Og tørret andekød, jojo, meget jule-agtigt.

Tror nok, der er noget podenco maneto i ham, som er en gravhundeagtig spansk race, som tit har lyse snuder og de der skæve, udadvendte fusser.

Vita har også de skæve fusser, men hun er jo græker, så hun har det vist fra noget andet. De er i hvert fald dejlige sammen, de to. Og supergode venner. Lige bortset fra da Charlie huggede Vitas plys-sangfugl og lå og muffede med den, som om det var hans. SÅ fik man lige lidt kvindagtig hysse-skældud. Også unfair, når Vita gerne må hugge Charlies bamser, men nåja. Da hun fik fuglen tilbage var de så gode venner igen.

:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane

Se lige et dejligt billede jeg fik af Nilje!

Hun står i min mors' kats stol, og er åbenbart meeeget stolt over hun må være der :blink::hjerte:

 

 

mulle.JPG

 

EDIT: Gud det slår mig lige!! Hun ser jo helt voksen ud :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Hyggetrolden :hjerte: - Der bestemt ikke mener det er tid til at stå op..

 

Mikkelsovepose2.jpg

 

Mikkelsovepose1.jpg

 

Jaaaa - flere billeder af Mikkel-bamsen :lun:.

Nårh, sådan er Charlie også om morgenen ... "Zzzzzhhnnnnhhuh?? Najnaj, jeg skal ikke vågne, jeg skal dyneputte helt oppe i min mors armhule. Jeg er lille, jeg kan godt være der. Go-naat - vi ses ved 11-tiden, og NEJ mor, du må ikke stå op før!" :mrgreen:

Vi er absolut b-væsener her i huset.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Hvis man ikke kan nå det nederste i legetøjskassen, kan man da bare tage alt det øverste op og sprede det over hele stuegulvet og derefter selv gå op i kassen...

 

Hilsen Louie

 

 

Hahahaha, nååårh. Ammen, hvad ER det også for en Louie-uvenlig kasse. Høj og smal og uden at man kan se igennem den og hapse det nederste. Tsk. Slemme mennesker. Kan I da lige komme ud og shoppe et stort, lavt badekar i stedet, så man har overblikket. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

En gulerods montage :mrsgreen:

 

 

Dude! Den der ser god ud.....

28112011234.jpg

 

...dufter altså bare helt vildt godt...

28112011235.jpg

 

...må jeg få den? hva? måjeg? hva? måjeg???

28112011236.jpg

 

..Du tager den ik vel...den er til mig ved du nok!

28112011237.jpg

 

Årh come on! Pleeeeeaaaase :pray:

28112011239.jpg

 

 

 

og selvfølgelig fik hun den...er da ikke helt uden hjerte :lol: ...2 min efter så den sådan her ud:

 

281120112391.jpg

 

:mrsgreen: The end!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Du har godt nok et skarpt blik :shock: det er Fønix's hjørne og han er ret glad for den, dog uden ret meget piveri

 

Jeg så nu også godt den lange pølsebamse ... den skulle vel aldrig være nede fra dyreklinikken? Der har vi dem nemlig også. ;-)

 

Og hvor er de altså bare søde og skønne, de små fiduser. Hihihi, Ella ligner næsten en hund, som prøver at imitere en hårløs (bare som hårkort) med den frits der med det lange hovedhår bevares. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bastarden fik en tur med trimmeren (tror hovedhåret også skal væk) og så lidt af Petrine og Zamzam

 

:klap: Sikke et blændende smil :lun:

 

Mange af billederne kan jeg ikke åbne i stor? Det er nok bare min browser

 

Ja, så godt de hang der, men ville jo være skuffende, hvis de var væk :engel: det er lidt mig, der elsker sådan noget med mærkater

 

Hvad står der på mærkaten?

 

Du har godt nok et skarpt blik :shock: det er Fønix's hjørne og han er ret glad for den, dog uden ret meget piveri

 

Ha, her er det så småt, at det mest af alt ligner en dildo :lol:

 

En gulerods montage :mrsgreen:

 

 

Dude! Den der ser god ud.....

28112011234.jpg

 

...dufter altså bare helt vildt godt...

28112011235.jpg

 

...må jeg få den? hva? måjeg? hva? måjeg???

28112011236.jpg

 

..Du tager den ik vel...den er til mig ved du nok!

28112011237.jpg

 

Årh come on! Pleeeeeaaaase :pray:

28112011239.jpg

 

 

 

og selvfølgelig fik hun den...er da ikke helt uden hjerte :lol: ...2 min efter så den sådan her ud:

 

281120112391.jpg

 

:mrsgreen: The end!

 

Izzie the Bunny Wannabe :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Jeps, pølsehunden stjal Ella på klinikken (vi opdagede det og fik heldigvis betalt, tidligere er vi nået helt hjem, før vi har opdaget ny bamse i tasken :roll:) - hovedhåret ryger snarest!

 

Haha, frække klepto-hunde. Så kan vi da lære at have dem over hundehøjde. Eller øh, det har vi jo egentlig også ... sådan rimelig, da. Men nogle hunde kan virkelig napse ting hvor man ikke skulle tro, de lige kunne nå. Nice gået af Ella. :lun:

Og så er der Charlies kanin ... som ligger ved hans tæppe inde bag disken. Han gider den slet ikke selv mere, efter at utallige vapser har været og stjæle den og gnaske i den. Den er for meget i hundehøjde. Og hertugen passer jo selv så godt på sine bamser, at man kan da ikke fornedre sig til at lege med noget, som er blevet helt gennemtygget og stift i pelsen af savl. Og hvor pivet ikke duer mere, uf! Så vi har måttet købe en ny kanin - som han så har med hjem, når han ikke er dernede. Beskyttelse mod de mange slemme stjælevapser :mrgreen:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bastard - og fy Missing!

 

 

:engel::vedikke: Men det var jo bare i stil med håndjern samt emner fra Spørg alle om alt-tråden, så jeg tænkte ikke mere over det :mrgreen: Ulempe ved min browser ikke vil åbne billeder i stort format :lol::sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...