Hop til indhold

Hej herinde


Gæst Ina - slettet bruger
 Share

Recommended Posts

Gæst Ina - slettet bruger

Jeg hedder Ina og er gift med Peter. Vi har to drenge på 17 og 15 år.

Jeg har gennem min barndom haft hunde (mine forældre selvfølgelig) Det var cocker spaniels.(som far helst ville have dengang)

Da jeg flyttede i hus for 8 år siden, anskaffede vi os en dalmatiner hvalp.

Ikke en nybegynder hund må jeg sige, men vi fik en god hund ud af ham, og have egentligt ikke så mange problemer med ham at de ikke kunne løses.

Desværre døde han kun 6½ år gammel af en svær nyresygdom, som vi ikke længere kunne behandle optimalt, så han fik et ordentlig hundeliv.

 

Efter lange overvejelser valgte vi at få hund igen, og valget faldt på beaglen. Vi fandt en opdrætter som vi bare var på bølgelængde med med det samme. Hun havde på dette tidspunkt købt en hund tilbage fra sit eget opdræt, fordi den tidligere ejer ikke længere kunne have ham.

Ham valgte vi at købe. En pragtfuld, meget stille og rolig han på 2½ år.

Sidste år anskaffede vi så en hvalp, fra samme opdrætter.

Charlie er nu knap 4 år og Oscar bliver 1 år her i denne måned.

Der er fuld fart på, med hundene, som vi alle er med til at aktivere. Vi har en stor have som er hegnet ind så der er frit slag til at kunne løbe og lege m.v. uden at skulle passe på at en af hundene kan komme noget til.

Så det vat lidt om mig

Hilsen Ina:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...