Hop til indhold

Kennel Laberatos


Gæst Chocolate Labrador
 Share

Recommended Posts

Gæst Chocolate Labrador

Nu der lige er lidt gang i lab-tråden, skulle nogen af jer kende Laberatos? eller mere vigtigt hundene derfra? :hmm:

 

Jeg kan jo se, at der er nogle kloge hoveder :5up: inden for lab-folket

 

Med venlig hilsen

C.L.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador

Tak for din tilbagemelding. Ja, skal sgu snart ud at se nogen labber i action. Må holde øje med specialklubberne. Der er ikke noget så fedt som en hund i arbejde. Min 1. træner (har åbenbart slidt én op ;-) anbefalede mig at besøge dem som et alternativ, hvis der skulle en labhvalp ind i familien.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kennelen ejes af Charlotte Staun (eller oftere blot omtalt som Cha), som er en meget aktiv person i Retrieverklubben, både som dommer, deltager og hjælper ved diverse prøver. Cha er en dygtig hundefører og har taget en del kurser i diverse hundeadfærd.

 

Hundene er af markprøveafstamning. Cha har kun lavet 4 kuld og derfor er der heller ikke så frygtelig mange ankom røntgenundersøgt, men de som er ser pt. absolut fornuftige ud.

 

Så ønsker man en hund af markprøveafstamning ville Cha være absolut fornuftig at kontakte, men jeg tror det varer et stykke tid inden hun har hvalpe igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador
Kennelen ejes af Charlotte Staun (eller oftere blot omtalt som Cha), som er en meget aktiv person i Retrieverklubben, både som dommer, deltager og hjælper ved diverse prøver. Cha er en dygtig hundefører og har taget en del kurser i diverse hundeadfærd.

 

Hundene er af markprøveafstamning. Cha har kun lavet 4 kuld og derfor er der heller ikke så frygtelig mange ankom røntgenundersøgt, men de som er ser pt. absolut fornuftige ud.

 

Så ønsker man en hund af markprøveafstamning ville Cha være absolut fornuftig at kontakte, men jeg tror det varer et stykke tid inden hun har hvalpe igen.

 

Tak for dit svar Juelsgaard :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...