Hop til indhold

Bosch Bio økologisk tørfoder


Valhrona
 Share

Recommended Posts

Nogen, som kender til dette foder? Jeg er ved at afprøve/undersøge forskellige tørfoder fra den kæmpe jungle af mærker og varianter. Markus Mühle prøvet og virker fint, men med store mængder afføring. Lukullus minder en del om Markus Mühle synes jeg og vovserne er ikke overdrevet begejstrede for smagen.. Jeg vil gerne finde et foder uden kunstige tilsætningsstoffer, helst med kød fra dyr, som har haft et anstændigt liv (økologisk) og så naturligvis noget, som er godt for mine vovser, som er henholdsvis kæmpe stor og lettere overvægtig...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 months later...

Nej vi fik aldrig prøvet det, men måske vi skulle.. :hmm:

 

Vi har kørt med Lukullus i en periode, men da Valhrona skulle have hvalpefoder tog vi Hills. De har også en variant til store racer med glucosamin, som vi så småt er ved at køre Goofy over på.. Men foderet lever ikke op til vores ønsker om ikke at støtte konventionelt opdræt af dyr under kummerlige kår, så vi er nødt til at finde en anden og mere dyrevenlig løsning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes foderet lyder rigtig spændende. Stort set alle ingredienserne er økologiske, og så er det produceret i Tyskland, så det ikke skal transporteres så langt = mindre co2. Umiddelbart er der (for?) meget korn og ris i foderet, men måske man bare skulle prøve det, og så se hvordan hunden reagerer på det.

 

 

Sorry for OT, men Mette, jeg ÆLSKER din nye avatar! Nøj det er en glad strandhund <3

 

Heh, ja jeg synes også det er et fedt billede! Det er min kæreste der har taget det, 1 sekund senere lå han og rodede rundt i sandet fordi hun væltede ham :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...