Hop til indhold

Præsentér din løve :)


Gæst Findus
 Share

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ellys gåpåmod vænner jeg mig sgu aldrig til... Jo - i den enkelte situation selvfølgelig... 3. gang hun hoppede ud fra broen den dag, var jeg overbevist om, at hun nok skulle komme sikkert i land...
:mrgreen: Jeg sagde jo at William, Elvis og Otto passer meget bedre til dit temperament.. Men Elly kan nok lære dig noget om uforudsigelighed :roll: Jeg har vænnet mig til løver som falder i vandet, falder i en spand tapetklister eller kommer hoppende og lander i den lilla maling jeg lige er i gang med at male med.. Løver som, hvis der er et hul, helt sikkert falder i det, eller løber ind i mine ben så jeg falder..Eller pludselig uden varsel springer op i mine arme, uanset jeg griber dem eller ej..

BTL (Before the Lions) der lagde jeg mig til at sove om aftenen, nu dør jeg inden lyset slukker :engel:

 

Glemte da at skrive at det der kendetegner løverne bedst er at livet er en fest, og vi er inviteret med til den fest :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

ALTSÅ,, hvor er det dejlig læsning om :lun:LØVERNE:lun:. :hjerte:LOVE IT:hjerte:

 

Manden slog græs i lørdags. Tåge og vådt er vejret. Så jeg har meget græsgrønne løver det kommer ind og er våde og grønne over det hele. De stiller sig op og ser på en og siger "moar, er vi ikke bare så vidunderlig dejlige da:engel:?". Kan man så lade være med at trække på smilebåndet, kan man lade være med at elske de løver, kan man lade være med at tage dem op og kysse dem selv om man selv blir græsgrøn om munden, hmm? Jeg kan jeg hvert fald ikke. Gulvene er grønne, men en støvsuger og en spand vand gør meget ved det til næste gang de kommer ind.

:hjerte: Ja, livet er en stor fest med løver i huset:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

oskar lyder som halfdans hemmelige tvilling :mrgreen: ved ikke, om det er lidt sygt i hovedet at foretrække stresshundene :hmm: jeg elsker bare al den action og ballade og uforudsigelighed, det er festligt.

Ja, de lyder til at være ret ens :lol:

- og jeg må også indrømme, at jeg er lidt vild med det der vilde flip. Jeg har måske heller ikke været så god til at dæmpe ham ned, fordi jeg faktisk synes, at han er lidt sjov. Han har f.eks. den vane, at han gerne vil bide lidt, når han leger. Han bider ikke til, men han sætter munden rundt om håndledet eller fingrene ... jeg synes det på en eller anden bizar måde at det er lidt hyggeligt, så jeg har aldrig fået stoppet det. Eller også kan han stå op ad en i sofaen og pludselig gå amok på ens øre - heller ikke på bidemåden.

 

Men problemet er så, at han også sætter munden om andres menneskers hænder eller arme, hvis de leget med ham, og det er jo ikke så godt :lol:

- men han er vildt sjov, og jeg er vist ikke så god til at opdrage ham. Så kan jeg jo godt se at andre ikke-hundemennesker synes, at han er lidt for meget :oops: - men det er så også godt, at Luffe er så rolig, for hvis jeg havde haft to af Oskars type, så havde jeg vist fået stress :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

oskar lyder som halfdans hemmelige tvilling :mrgreen: ved ikke, om det er lidt sygt i hovedet at foretrække stresshundene :hmm: jeg elsker bare al den action og ballade og uforudsigelighed, det er festligt.
Alle løverne uanset linjer er uforudsigelige, aktive og fulde af ballade.. tror da løverne er sådan generelt, eller også er dem der kommer herfra det hvertfald :mrgreen: . .Jeg tænker man kunne dæmpe den adfærd ved at holde dem i bure eller ved at lade dem træde deres babypoter i en rolig familie, men temperamentmæssigt er de sådan.. Eventyrlystne, med masser af gå på mod, alt kan bruges til et eller andet.. En løve kan (lejlighedsvis) godt aktivere sig selv i timevis om det er med at flytte foderpiller/ben over i vandskålene eller samle efterårsblade i bunker, prøe at beregne hvordan man kommer over et hegn eller får skaffet sig adgang til en skraldespand der er sat op så man ikke kan nå den. At finde ud af hvordan man åbner skabet til gufferne, eller får printeren til at smide papir ud på gulvet, slæbe dynen op i sengen, eller lægge sig i sengen og skubbe bolden ned så den hopper og man kan hente dne igen, samle sten eller fjer, åbne døre selvom man ikke kan nå håndtaget fra gulvet, putte ting indeni hinanden, eller slæbe andre rundt i halen, hente sko/nøgler/mobiltelefoner så folk fatter man vil noget.. Og så er der ordene man aldrig skal sige: stranden, skoven, kom så, bilen, skal vi køre, har du set snoren, halsbåndet, gågaden, gæster, kommer der nogen, hej, tager du med til dyrlægen, har du fodret gøjen, junglen, gården osv. så pisker man en stemning op.

Det er noget af det jeg elsker ved løverne..At de tør alt, elsker alt, især DET AT BARE LEVE. At livet simpelhen er en fest for dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, de lyder til at være ret ens :lol:

- og jeg må også indrømme, at jeg er lidt vild med det der vilde flip. Jeg har måske heller ikke været så god til at dæmpe ham ned, fordi jeg faktisk synes, at han er lidt sjov. Han har f.eks. den vane, at han gerne vil bide lidt, når han leger. Han bider ikke til, men han sætter munden rundt om håndledet eller fingrene ... jeg synes det på en eller anden bizar måde at det er lidt hyggeligt, så jeg har aldrig fået stoppet det. Eller også kan han stå op ad en i sofaen og pludselig gå amok på ens øre - heller ikke på bidemåden.

 

Men problemet er så, at han også sætter munden om andres menneskers hænder eller arme, hvis de leget med ham, og det er jo ikke så godt :lol:

- men han er vildt sjov, og jeg er vist ikke så god til at opdrage ham. Så kan jeg jo godt se at andre ikke-hundemennesker synes, at han er lidt for meget :oops: - men det er så også godt, at Luffe er så rolig, for hvis jeg havde haft to af Oskars type, så havde jeg vist fået stress :lol:

Tager han ikke også ting i munden og render rundt med? sådan på labrador-maner?
Link til indlæg
Del på andre sites

Tager han ikke også ting i munden og render rundt med? sådan på labrador-maner?

Jo, han render rundt med sin bløde bold med reb i - hver gang lige kommer lidt aktivitet igang, så skal han have den i munden.

Og så elsker han mine sokker, og han forsøger altid at få fat i sådan en, og så styrter han afsted, som om det er det fedeste i hele verden :mrgreen:

- og så har jeg nogle sandaler, som jeg bruger indenfor, og dem elsker han også at flytte. men det er kun, hvis han ikke lige kan finde sin bold. Når han løber efter Luffe og vil hænge i øret eller halen, så smider jeg nogle gange lige skoen, og så snupper han den i stedet - og Luffe får lidt fred :lol:

Luffe har det ikke på samme måde. Han har aldrig noget i munden - og man skal gøre en indsats, hvis man skal gejle ham op til leg, og så kan han godt lige løbe lidt med en bamse, men han smider den hurtigt igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, de lyder til at være ret ens :lol:

- og jeg må også indrømme, at jeg er lidt vild med det der vilde flip. Jeg har måske heller ikke været så god til at dæmpe ham ned, fordi jeg faktisk synes, at han er lidt sjov. Han har f.eks. den vane, at han gerne vil bide lidt, når han leger. Han bider ikke til, men han sætter munden rundt om håndledet eller fingrene ... jeg synes det på en eller anden bizar måde at det er lidt hyggeligt, så jeg har aldrig fået stoppet det. Eller også kan han stå op ad en i sofaen og pludselig gå amok på ens øre - heller ikke på bidemåden.

 

Men problemet er så, at han også sætter munden om andres menneskers hænder eller arme, hvis de leget med ham, og det er jo ikke så godt :lol:

- men han er vildt sjov, og jeg er vist ikke så god til at opdrage ham. Så kan jeg jo godt se at andre ikke-hundemennesker synes, at han er lidt for meget :oops: - men det er så også godt, at Luffe er så rolig, for hvis jeg havde haft to af Oskars type, så havde jeg vist fået stress :lol:

 

oooog vi har sjovt nok også præcis identiske bidehæmningsproblemer! halfdan er også forsigtig, det gør slet ikke ondt, men sjovt nok elsker fremmede det ikke, og nogle bliver også lidt forskrækkede. kan huske, da buju på en skovtur havde været på toilet og kom tilbage igen, halfdan blev LYKKELIG for at se hende (:lol:) og sprang rundt, og pludselig var hun helt sådan "aaaargh, manner, han bider jo!". lidt svært at forklare folk, at det bare er kærlighed...

Link til indlæg
Del på andre sites

halfdan løber ikke med ting i munden, han leger sjældent alene med legetøj i det hele taget. men han elsker at få et stykke pap el.lign., som han kan få lov at SMADRE :banan:

Oskar er ikke så god til pap - men til gengæld er han verdensmester til papir, køkkenrulle, toiletruller - de kan komme til at dække et helt gulv :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, hvor skønt at komme hjem til en masse nye præsentationer af dejlige løver :hjerte:

 

Hvor er det sjovt at læse om deres ligheder og forskelligheder... Duffy elsker også at lege, her efter anden løbetid har jeg dog kunnet mærke en forandring, hun leger ikke så meget selv længere og lægger ikke så meget op til leg med hendes legetøj som tidligere... Yndlingslegen er klart at vi skiftes til at jage hinanden, nøj hun elsker den leg... -Og endnu bedre er det, hvis hun kan få katten til at jage hende, så er livet en fest :mrgreen: På tur elsker hun at lege med pinde, og er rigtig god til at finde dem igen, når jeg smider dem ind i noget buskads/blade... Jeg har haft hende mistænkt for, om der mon er blandet noget labrador i hende :hmm: Hun elsker nemlig at finde og bære på ting, og spadserer lige så stolt hjem med det :hjerte: -og selvom man er lille, kan man sagtens slæbe en numsekælk eller en tom potteskjuler hjem, bare man har viljen :mrgreen:

 

nr2.JPG

 

IMG_0358.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehehe.. Charlie synes at bolde og kaste-hente leg er "så meget tamt:roll:".. Har et par gange haft et stykke legetøj med på engen, eller bare når vi besøger folk med have, hvis jeg kaster den, så kigger han op på mig "hent den selv", og så løber han videre:lol: Til tider, hvis jeg virkelig gejler ham op og dette stykke legetøj er såååå spændende og kaster den, så løber han efter den, men halvvejs, så finder han lige noget der er meget mere interessant:klap: Det må være det der damp :slem:

Han er rigtig god til at lege selv, bare man har et pivdyr:banan: Først angriber man pivdyr, løber et par runder rundt og skal vise at han helt selv har fanget det hersens pivdyr, så skal det ruskes igennem godt og grundigt, og så skal det dø! pivpivpiv lige indtil mor får bims:mrgreen:

 

Der er så meget energi i ham, at han kunne løbe og lege hele dagen, hvis man fik lov.. Han kan give (og giver), hvem som helst i min omgangskreds stress, tror kun det Janni & Co. der ikke lægger mærke til det:mrgreen:

 

Jeg synes det herligt:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjae.. Det der med at underholde sig selv er Boris en mester i. Sådan her så det ud den anden dag, da jeg lå og fik min søvn efter nattevagt og kæresten gik rundt ude i køkkenet i den tro, at Boris lå og snorksov inde hos mig. Det er vel at mærke i soveværelset lige ved siden af en sovende mig, han har gjort det!

IMAG0156.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bella, Bimsen, Bim-bim ... Bim ... kært barn, mange navne?

 

Hun er ikke som andre hunde jeg kender ... benhård - og superblød ... nogengange tænker jeg, at hvis hun havde været menneske ville hun være 170 cm høj ... og det samme bred, have store overarme, være klippet skaldet, hedde Brian og have en Amstaff ... alternativt ville hun være Linse fra Amager :oops:

 

Men Amocca har sagt om Bella: en fin dame, med et sprog som en havnearbejder ... det er ik helt galt. Bella piver sjældent - til gengæld knurrer hun, når der er noget hun vil ... nus mig = Bruuum. Det er spise tid= Rrrrhhhh ...

 

Hun har langt mere humor end andre hunde jeg har kendt ... og selvom hun kan putte på sofaen i timevis, hvis det er det jeg gør - så er hun altid frisk på, at der skal ske noget ... dog kan hun godt have dage, hvor hun absolut ikke gider, at vi skal ud og gå - så snart jeg gør de indledende øvelser - så gemmer hun sig ... Men så går jeg bare fra hende - i 2 sekeunder - så ombestemmer hun sig - for hun dårligt tåle at gå glip af noget :mrgreen:

 

Bella bliver svært begejstret når vi kommer hjem - og MÅ have noget i munden - typisk er det Tullens hale - det er en dårlig deal - så det ender som regel med, at hun går på teenværelset og finder en sok ... også en dårlig deal - men det går i det mindste ikke ud over Tulle.

Bella slæber rundt på sager ... og når jeg spørger hende "hvad har du Bella?" så lægger hun det fra sig ... det er aldrig noget vi har trænet - sådan har hun bare gjort siden hun var helt lille.

 

Bella er svært begejstret for sin egen stemme ... som den eneste ... hun har et meget skingert gøen - som bliver brugt flittigt. Når jeg kun har een hund hjemme - uanset hvilken af dem - så er det let at stoppe bjæfferiet - men så snart de er der begge to - så kan det blive ved og ved og ved og ved ...

 

Bella elsker rutiner - og ting skal ikke gøres ens mange gange, før det iflg. hende er en rutine, som bliver nødt til at blive overholdt ... f.eks blev det i løbet af meget kort tid rutine, at hun skal op og sidde ved min kæreste, når han har spist sin morgenmad inden han skal ud af døren ... og hun står på gulvet og knurrer, så snart hun fornemmer, at han er ved at være færdig med at spise ...

 

Bella er bange for mange ting - og som en ægte brian reagerer hun på angst ved at puste sig op og råbe røv :roll: Da hun var lille var det alt, hvad vi mødte på vores gåture: cykler, børn, barnevogne, mennesker, andre hunde, rollatorer, handi-el-scootere ... alt, hvad der kunne passere os på sådan en almindelig gåtur ... jeg brugte noget tid og energi på at træne det med hende og nu er der ikke noget ...

 

For det meste er hun bare en glad lille hund som gerne vil lave fis og ballade og have det sjovt - men hun er absolut også en bestemt lille dame, som helst og kun gør tingene på sin egen måde ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Så prøver jeg igen...Jeg har så drengebanden aka. gutterne/de to tosser. De har det fantastisk sammen og leger sammen på en helt anden måde, end jeg nogensinde har set dem lege med andre hunde!

 

Dexter er nu 22 mdr og en skønhed rent udseendesmæssigt..:lun: Han er bicolour sort og hvid. Til gengæld har jeg ham mistænkt for at være hjerneskadet og småsindssyg:genert:

Dexter er en rigtig tysker der er overalt og kører i højt gear.. Hvis en hund kan have ADHD, så har Dexter det.. Han skal følge med i alt og intet, og kan ikke bare koncentrere sig om én ting af gangen. I udstillingringen er jeg overbevist om, at han ved alt om hvad der foregår i hele hallen undtagen hvad han selv laver.. Dette kan irritere mig grusomt til tider, netop fordi jeg selv også er lidt sådan, at jeg skal følge med i alting og har lidt svært ved at koncentrere mig om bare én ting.. Så det bliver totalt dobbeltkonfekt med Dexter og jeg som makkerpar.. Som ejer så hund, ikk?:genert:

Dexter er en hund, man skal gøre sig fortjent til at være venner med. Han gider langt fra snakke med alle fremmede. Men hvis man så arbejder lidt for at blive venner med ham, så ELSKER og FORGUDER han en!! Han er den som altid byder folk velkomne herhjemme med totalt ubegrænset entusiasme lige meget hvor kort og lang tid man har været væk og det skal aldeles gerne være med en sok eller lignende i munden.:lun: Han følger altid med folk for at se, hvad de har gang i. Han er endda en gentleman og følger folk på toilettet.:mrgreen: Han ved altid, hvad alle i huset laver, medmindre han har glemt det:genert: Dexter virker nemli til, at han har en lidt dårlig korttidshukommelse.. Han er ikke den mest lærenemme og han har en tendens til at gå i vejen eller gå ind i ting.. Ved ikke helt hvor mange hjerneceller han har dræbt på den måde.. Derfor har han tilnavnet: Dumme Dex.. Men han kan da efterhånden en del tricks. Dexter kan gå helt i selvsning med at vise noget, hvis han har noget i munden. Så går han i ring mellem folk og bliver bare ved med at vise tingen indtil man til sidst tager det fra ham. Det er lidt som om, han går i trance.;-) Dette er oftest en sok, men kan også være noget så småt og mærkeligt, som et lille vissent appelsintræsblad.

Dexter kan ikke rende fri pga sin ADHD-agtige adfærd.. Han glemmer simpelthen for let og hurtigt at lytte efter mig, hvis han opdager noget spændende, får et løveflip osv.. Dexter er en hund der har brug for støtte, han er lidt usikker og forvirret. Dette kommer så til udtryk ved at han spiller stor og farlig hanhund overfor alle, når han bliver usikker. Selv overfor store handhunde som f.eks. en rottweiler, hvis de så siger lidt tilbage til ham som f.eks. 'hold mund tæppetisser' kommer han skrigende løbende tilbage i sikkerhed hos mig.. Hvilket også vidner lidt om hans dramadronning-side, som engang imellem kommer op til overfladen. Dexter er f.eks. hysterisk når man trimmer hans forpoter, selvom han har prøvet det adskillige gange! Dette gælder også når man klipper negle på hans forpoter:roll: Han hopper helt vildt op af folk han kender, for at komme op og sidde på skødet, men han knurrer forvirret når han er kommet derop:roll:Det eneste skød han godt vil ligge på er mit.:lun: Det er til gengæld også det sted (eller når jeg løfter ham under højre arm) hvor han har allerbedst ved at falde til ro, når verden forvirrer ham:lun: Så når jeg er sammen med Dexter, så får han mig til at føle mig enormt vigtig.:-D

 

 

Så kommer vi til Boris. Han er nu 14 måneder og totalt modsat af Dexter. Boris er black and tan. Han er en lille doven livsnyder. Jeg har lidt en ide om, at han allerede lever et pensionistliv nu.. Han elsker at dovne og bare være til. Dette betyder, at hvis han ligger og dovner, så gider han da ikke komme hen og hilse, bare fordi der kommer nogle ind af døren. Boris hviler i sig selv og kan med alle mennesker,børn, hunde osv. Alle forelsker sig i Boris, fordi han er så charmerende som han er.:lun: Hvilket har ført til nogle sjove situationer når andre hanhunde forelsker sig i ham og slet ikke kan koncentrere sig om at træne, bare for di Boris er i nærheden.. Boris ser bare nuttet ud ligemeget hvad han har gang i. Når Boris går, så vrikker han med numsen og når han drejer rundt, så er det ofte numsen som fører an. Det er lidt som om at hans bagpart har sit eget lille liv.:lol: Halen flagrer også altid på Boris.

Boris er en slikker.. Han elsker at slikke hænder og tæer på folk.:genert:

Nogle gange kommer møghvalpen dog op i Boris.. (Og det hedder den side af ham stadig herhjemme, selvom han er over 1 år!) Så er Boris hurtig som en ninja i sine bevægelser og kan sagtens finde på at underholde sig selv med alle mulige mærkelige ideer (se f.eks. tidligere i tråden...) Det rager ham en høstblomst at jeg har taget noget fra ham, lige meget om jeg lægger det på et bord eller i en vindueskarm, så skal han nok få fat på det (og gerne SMADRE det), ligeså snart jeg kigger væk. Derfor kaldes han også kleptomanen. Boris elsker bamser med piv, men har desværre fundet ud af at slå pivet ihjel på få min. Boris er enormt lærenem og kan alt muligt. Han er en vaskeægte cirkushund! Jeg har en ide om, at det faktisk er ham, der træner mig til tider.;-) Bare man har et pivedyr eller nogle godbidder, så er man hans bedste ven!Boris et helt spektre af mærkelige lyde.. Når han vil opnå noget, så sætter han sig på rumpen og stamper med forbenene, eller lade sine numse føre an afsted, og så piver han...! Han lyder aldeles ikke som en hund, men mere som et marsvin-kat-undulat-lille hunde-mix.. Har aldrig før hørt noget lignende ved en hund. Derudover kan han så prale af, at have 'vores' hundeskovs mest skingre bjæf, når han vil lege!:cool:

 

IMAG0020.jpg

47549_437028203745_679698745_5027178_5386112_n.jpg

168857_498932808745_679698745_6037356_5269236_n.jpg

PICT4773.jpg

IMAG0148.jpg

IMAG0084-2.jpg

IMAG0090.jpg

IMAG0088.jpg

Redigeret af Rams
Maglede at vedhæfte billeder..
Link til indlæg
Del på andre sites

Bella, Bimsen, Bim-bim ... Bim ... kært barn, mange navne?

 

Hun er ikke som andre hunde jeg kender ... benhård - og superblød ... nogengange tænker jeg, at hvis hun havde været menneske ville hun være 170 cm høj ... og det samme bred, have store overarme, være klippet skaldet, hedde Brian og have en Amstaff ... alternativt ville hun være Linse fra Amager :oops:

 

Men Amocca har sagt om Bella: en fin dame, med et sprog som en havnearbejder ... det er ik helt galt. Bella piver sjældent - til gengæld knurrer hun, når der er noget hun vil ... nus mig = Bruuum. Det er spise tid= Rrrrhhhh ...

 

Hun har langt mere humor end andre hunde jeg har kendt ... og selvom hun kan putte på sofaen i timevis, hvis det er det jeg gør - så er hun altid frisk på, at der skal ske noget ... dog kan hun godt have dage, hvor hun absolut ikke gider, at vi skal ud og gå - så snart jeg gør de indledende øvelser - så gemmer hun sig ... Men så går jeg bare fra hende - i 2 sekeunder - så ombestemmer hun sig - for hun dårligt tåle at gå glip af noget :mrgreen:

 

Bella bliver svært begejstret når vi kommer hjem - og MÅ have noget i munden - typisk er det Tullens hale - det er en dårlig deal - så det ender som regel med, at hun går på teenværelset og finder en sok ... også en dårlig deal - men det går i det mindste ikke ud over Tulle.

Bella slæber rundt på sager ... og når jeg spørger hende "hvad har du Bella?" så lægger hun det fra sig ... det er aldrig noget vi har trænet - sådan har hun bare gjort siden hun var helt lille.

 

Bella er svært begejstret for sin egen stemme ... som den eneste ... hun har et meget skingert gøen - som bliver brugt flittigt. Når jeg kun har een hund hjemme - uanset hvilken af dem - så er det let at stoppe bjæfferiet - men så snart de er der begge to - så kan det blive ved og ved og ved og ved ...

 

Bella elsker rutiner - og ting skal ikke gøres ens mange gange, før det iflg. hende er en rutine, som bliver nødt til at blive overholdt ... f.eks blev det i løbet af meget kort tid rutine, at hun skal op og sidde ved min kæreste, når han har spist sin morgenmad inden han skal ud af døren ... og hun står på gulvet og knurrer, så snart hun fornemmer, at han er ved at være færdig med at spise ...

 

Bella er bange for mange ting - og som en ægte brian reagerer hun på angst ved at puste sig op og råbe røv :roll: Da hun var lille var det alt, hvad vi mødte på vores gåture: cykler, børn, barnevogne, mennesker, andre hunde, rollatorer, handi-el-scootere ... alt, hvad der kunne passere os på sådan en almindelig gåtur ... jeg brugte noget tid og energi på at træne det med hende og nu er der ikke noget ...

 

For det meste er hun bare en glad lille hund som gerne vil lave fis og ballade og have det sjovt - men hun er absolut også en bestemt lille dame, som helst og kun gør tingene på sin egen måde ...

 

Har på mange punkter følelsen af, at du har beskrevet en kvindelig Dexter:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forøvrigt, så ser Dexter altid ud som om han smiler.. Lige meget om han har åben eller lukket mund.

 

Jeg ved at kong Bobo (Beethoven) også altid ser ud som om han smiler.. Men han gør det specielt når han har åben mund..

 

Gør jeres løver også det?..

 

halfdan har primært to looks: skrigende af grin eller totalt hjernedød :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...