Hop til indhold

Nåårh Bamse - har så ondt af ham.


Bamseida
 Share

Recommended Posts

Lidt nyt om Bamse, 6 dage efter tømning af hans øre.

 

Øret er stadig væk "fladt" og det er begyndt at rejse sig mere og mere.

Dog er det stadig lidt slattent og alt for lille.

 

Det går faktisk så stærkt i helningsprocessen, at man kan se forskel fra morgen til aften.

 

Skrev en mail til dyrlægen og fortalte om hvor godt det gik og han skrev tilbage at det var bedre end forventet ( der var jo mere blod end væske i øret) - så jeg er meget glad :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

En lille update på Bamses blodøre.

 

Det er ikke gået som jeg havde håbet :(.

Hans øre komme aldrig til at rejse sig igen - det er blevet helt mærkeligt: helt knudret og slattent og det laver et knæk, der hvor øret er dobbelt.

 

Han ser nu meget sød ud :lun: og jeg håber ikke at han får komplikationer senere ( der er blevet talt om blomkålsøre, der folder sig helt sammen og kan give øreproblemer i form af ørebetændelse).

 

Hans humør fejler i hvert fald ikke noget. Herhjemme er det ham der er spradebassen :bighug:

 

 

Her er et billede fra forleden:

30.01.2012.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nååå, det lille pus.

 

Jeg har en kat som fik blodøre. Begge øre faktisk. Det er indtil nu gået ok. Hans øre stritter som de skal men de er begge knoldet at mærke på.

Min lillebrors kat fik også et blodøre. Det er knækket helt sammen. Men det genere ikke katten.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...