Hop til indhold

Hold kæft hvor er folk frække - langt


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Gæst Valishia
Fuldstændig ligeglad... Hun har lige sendt mig billeder af både mor og far..samt skrevet hans fulde navn..Og endda linket til min hjemmeside hvor man kan læse mere :shock:

 

Det er fandme frækt! :evil: Du burde faktisk gøre opmærksom på det, på din hjemmeside. Du risikerer jo folk sætter dig i bås med hende :skraek:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 87
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er fandme frækt! :evil: Du burde faktisk gøre opmærksom på det, på din hjemmeside. Du risikerer jo folk sætter dig i bås med hende :skraek:

 

Det vil jeg så fraråde. Jeg ville anse det som meget useriøst, hvis en opdrætter hængte en anden ud på sin hjemmeside (berettiget eller ej) Jeg ville som køber gå langt udenom den opdrætter, hvis jeg surfede efter hund og faldt over det

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia
Det vil jeg så fraråde. Jeg ville anse det som meget useriøst, hvis en opdrætter hængte en anden ud på sin hjemmeside (berettiget eller ej) Jeg ville som køber gå langt udenom den opdrætter, hvis jeg surfede efter hund og faldt over det

Men der må sku da være en måde, hvor på man kan frabede sig forbindelsen til den anden? Altså man kan jo sagtens skrive solgt som kælehund grundet særlige omstændigheder eller lign. Ved hunden? :hmm: Jeg ville som 'ny køber' jo tænkte udfra det, at hun må være en meget seriøs opdrætter og hvis der ingen hjælp eller høflighed er bagefter, så ville jeg da stadig forbinde dem med hinanden. Altså hvis man ikke lige kendte den her historie (undskyld hvis du føler dig stødt kennel lowchen)

Link til indlæg
Del på andre sites

Men der må sku da være en måde, hvor på man kan frabede sig forbindelsen til den anden? Altså man kan jo sagtens skrive solgt som kælehund grundet særlige omstændigheder eller lign. Ved hunden? :hmm: Jeg ville som 'ny køber' jo tænkte udfra det, at hun må være en meget seriøs opdrætter og hvis der ingen hjælp eller høflighed er bagefter, så ville jeg da stadig forbinde dem med hinanden. Altså hvis man ikke lige kendte den her historie (undskyld hvis du føler dig stødt kennel lowchen)
Jeg føler mig ikke stødt.. jeg skriver ikke noget på hjemmesiden.. Heldigvis har jeg et godt omdømme. Jeg satser på at folk bliver mistænksomme eftersom hun tager 4000 kr mindre end jeg gør og vil bytte for noget af samme værdi.. Det gør jeg ikke..

Dem der køber hos hende eller det slæng hun omgiver sig med er sikkert kunder som slet ikke er interesseret i mine hunde (for dyre hunde og for krævende kontrakt nu).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia
Jeg føler mig ikke stødt.. jeg skriver ikke noget på hjemmesiden.. Heldigvis har jeg et godt omdømme. Jeg satser på at folk bliver mistænksomme eftersom hun tager 4000 kr mindre end jeg gør og vil bytte for noget af samme værdi.. Det gør jeg ikke..

Dem der køber hos hende eller det slæng hun omgiver sig med er sikkert kunder som slet ikke er interesseret i mine hunde (for dyre hunde og for krævende kontrakt nu).

Kan du selvfølgelig have ret i. Jeg tænker bare på de første gangs købere, som hopper i med begge ben, for din side syner jo af professionel kennel og tænker måske prisforskel skyldes anden slags stamtavle. Men tror det er lige så meget at hun skriver, at de kan registreres i dkk, for de kan de vel ikke?

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du selvfølgelig have ret i. Jeg tænker bare på de første gangs købere, som hopper i med begge ben, for din side syner jo af professionel kennel og tænker måske prisforskel skyldes anden slags stamtavle. Men tror det er lige så meget at hun skriver, at de kan registreres i dkk, for de kan de vel ikke?
Jojo.. men de fjerner alle anerne..hunden får en tom stamtavle og der bliver lavet avlsforbud på hunden for evigt.. Så er bogen ikke andet værd end at tørre sig i røven med :vedikke:
Link til indlæg
Del på andre sites

Hun fortalte mig igår at hun fodrer hundene, både drægtige, voksne, babyer, hvalpe og unghunde med et "kvalitetsfoder fra Aldi"... ca 10 kr pr kg.. Det fås godt nok ikke som hvalpefoder, men hvalpefoder er også stærkt overdrevet. Noget foderfirmaerne har opfundet for at tjene ekstra penge.. Jeg tænkte hvorfor vælger man et billigt foder hvis man kun har 3 voksne hunde og 3 små hvalpe? Og så regnede jeg lige på mine hundes foder: med det foder ville mit foderbudget kun være på 2100 om måneden.. i stedet for de 5-6000 jeg bruger nu. kun på foder (ikke foder til fodersøg).. Tror min bankdame vil trykkke på "like"knappen... :mrgreen: Aj ikke et ondt ord om billigt foder.. Jeg har selv på et tidspunkt sat nogle af hundene over på et foder fra Lidl.. Men hold da kæft hvor de sked.. Og hunde i voksealderen kunne jeg godt nok ikke finde på at give et skodfoder

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Det var da utroligt :shock: Der er vist ingen grænser for hendes frækhed.... :evil:
Næ..det var der så ikke..Det sidste nye er at han angiveligt skulle have slagtet 7 store kaniner... Hunden er 26 cm høj og vejer 4 kg..Og løverne har INTET jagtinstinkt..Så var vores marsvin røget forlængst..

Samtidig har jeg snakket med en opdrætter som også har solgt hende en hund. Der havde hun ringet og påstået at hunden havde kræft og opdrætter skulle betale erstatning.. Dyrlægen sagde dog at den ikke havde kræft og det aldrig havde været på tale at den skulle have det.

JAja den her historie fortsætter nok i det uendelige

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du selvfølgelig have ret i. Jeg tænker bare på de første gangs købere, som hopper i med begge ben, for din side syner jo af professionel kennel og tænker måske prisforskel skyldes anden slags stamtavle. Men tror det er lige så meget at hun skriver, at de kan registreres i dkk, for de kan de vel ikke?

 

Min datter og jeg fandt da Janni:slem: og er første gangs køber, ok vi er vandt til at være kritiske, har købt flere rase katte, den samme politik ( se dig grundigt for, ring og tal med opdrætter + besøg) og gå ikke på kompromis med noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Næ..det var der så ikke..Det sidste nye er at han angiveligt skulle have slagtet 7 store kaniner... Hunden er 26 cm høj og vejer 4 kg..Og løverne har INTET jagtinstinkt..Så var vores marsvin røget forlængst..

Samtidig har jeg snakket med en opdrætter som også har solgt hende en hund. Der havde hun ringet og påstået at hunden havde kræft og opdrætter skulle betale erstatning.. Dyrlægen sagde dog at den ikke havde kræft og det aldrig havde været på tale at den skulle have det.

JAja den her historie fortsætter nok i det uendelige

 

Hold da op :skraek: nej den historie bliver nok ved og ved og ved... Sørgeligt at man kan snyde sådan i dagens Danmark...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...