Gæst Buddha Skrevet November 27, 2011 Rapporter Share Skrevet November 27, 2011 Se lige nogle hyggetrolde I troede nok de sov. Nej nej, det gør de aldrig Den anden dag kom jeg ind og så Motor ligge og tygge tyggeben mens Voodoo lå med forpoterne på hver side og hovedet på røven af ham og små-blundede Desværre rejste han hovedet da jeg kom tilbage med kameraet.. I dag har vi - dvs mest hundene - fået nyt tæppe, øj hvor har de manglet det i deres liv! De flyttede direkte ind under sofabordet og larmede i mindst en time, åh så dejligt så dejligt Hjælp! Jeg er helt dehydreret! Please, hent vand! Please? Nej...? Senere pakkede vi et møbel ud, mmmh så var der jo serveret lækker pap! Fuck tyggestænger, pap rocks Og vi bor stadig under stuebordet. Da jeg syntes de havde spist pap nok, blev de sendt udenfor lidt tid og sørme, ind kom Motor og... Peter Lundin? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret November 27, 2011 Rapporter Share Besvaret November 27, 2011 Det er altså nogle herlige hunde du har Og altså, hvorfor bruge penge på tyggestænger og legetøj, når man bare kan gi´ vovserne en papkasse. 2 in 1. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 27, 2011 Rapporter Share Besvaret November 27, 2011 Det er altså nogle herlige hunde du har Og altså, hvorfor bruge penge på tyggestænger og legetøj, når man bare kan gi´ vovserne en papkasse. 2 in 1. De er lissom små genbrugs-automater Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valishia Besvaret November 27, 2011 Rapporter Share Besvaret November 27, 2011 Ih hvor jeg elsker at se dine tråde med vovserne. De er da gudeskønne! Og havde jeg plads og energi til sådan en bamse, så ejede jeg da også en.... Meeen det bliver når jeg har råd til hus og have, samt tæppe og evt pap fra ny indkøbte møbler :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret November 27, 2011 Rapporter Share Besvaret November 27, 2011 "Mine" bamsedrenge :hjerte: Fantastiske billeder - endnu bedre kommentarer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 27, 2011 Rapporter Share Besvaret November 27, 2011 Ih hvor jeg elsker at se dine tråde med vovserne. De er da gudeskønne! Og havde jeg plads og energi til sådan en bamse, så ejede jeg da også en.... Meeen det bliver når jeg har råd til hus og have, samt tæppe og evt pap fra ny indkøbte møbler :slem: Ja de er rimelig høj-energiske Selv jeg bliver forpustet engang imellem, selvom jeg ikke er med i deres psykose leg. Altså ALT der kommer ind i huset er til dem, intet mindre. Når jeg kommer med poser med varer står Motor med hele hovedet nede med det samme, haaaalløj ting til mig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret November 27, 2011 Rapporter Share Besvaret November 27, 2011 Voodoo Motor :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret November 27, 2011 Rapporter Share Besvaret November 27, 2011 Årh jeg ELSKER simpelthen bare Voodoo og Motor tråde. Jeg mener det. Får aldrig nogensinde nok! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 27, 2011 Rapporter Share Besvaret November 27, 2011 Årh jeg ELSKER simpelthen bare Voodoo og Motor tråde. Jeg mener det. Får aldrig nogensinde nok! Det er jeg da virkelig glad for :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Joey-Salome Besvaret November 27, 2011 Rapporter Share Besvaret November 27, 2011 Helt enig - er også totalt fan. De to er bare så sjove og søde, hahahahahhh, man bliver i så godt humør. Og har bare sådan lyst til at trutte dem på mavsen, de frække lækkerheder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 27, 2011 Rapporter Share Besvaret November 27, 2011 Og har bare sådan lyst til at trutte dem på mavsen, de frække lækkerheder. Det må du gerne på Voodoo, Motor ville nok løbe skrigende væk Men Motor kan til gengæld smækkys, både på kind og mund, du skal bare have lidt pizza så får den ikke for lidt, du behøves ikke engang spørge, du skal bare kigge på ham Voodoo kan tungeslasker, det er voldsomt klamt. Han vil gerne slikke på munden f.eks. når han siger godmorgen og når man ikke lige er forberedt, så kan han liiige snige sig til at presse tungen ind mellem læberne :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Joey-Salome Besvaret November 27, 2011 Rapporter Share Besvaret November 27, 2011 Det må du gerne på Voodoo, Motor ville nok løbe skrigende væk Men Motor kan til gengæld smækkys, både på kind og mund, du skal bare have lidt pizza så får den ikke for lidt, du behøves ikke engang spørge, du skal bare kigge på ham Voodoo kan tungeslasker, det er voldsomt klamt. Han vil gerne slikke på munden f.eks. når han siger godmorgen og når man ikke lige er forberedt, så kan han liiige snige sig til at presse tungen ind mellem læberne :slem: - hihihihi, fjong, hvornår må vi komme? :banan: (vil dog måske gerne liiiiige undgå det der kys med åben mund, yrk, hahahaha) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret November 27, 2011 Rapporter Share Besvaret November 27, 2011 Yay, elsker billedtråde med de to bamser der:banan: Lyser jo, totalt sådan en nerderhedssøndag op:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret November 27, 2011 Rapporter Share Besvaret November 27, 2011 Er altså også helt forelsket i de to Og elsker bare Voodoos bamseøre Herhjemme er en papkasse også bare første klasses legetøj! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 28, 2011 Rapporter Share Besvaret November 28, 2011 Er altså også helt forelsket i de to Og elsker bare Voodoos bamseøre Herhjemme er en papkasse også bare første klasses legetøj! Spiser Dexter osse kasserne? Jeg fatter altså ikke at de virkelig smager SÅ godt hehe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret November 28, 2011 Rapporter Share Besvaret November 28, 2011 Noj, de er lige store og sikke de ligner hinanden!! hvordan ses forskellen for os fremmede? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 28, 2011 Rapporter Share Besvaret November 28, 2011 Noj, de er lige store og sikke de ligner hinanden!! hvordan ses forskellen for os fremmede? De er ikke lige store endnu Voodoo er stadig "lille" - men f.eks. kan du se det på ørene, Voodoos er totalt overhvalpede endnu aka 80'er frits.... - Det er virkelig tidligt herovre, jeg vågnede og var ved at dø af sult, hundene er demonstrativt gået langt væk fra mig, de gider SLET ikke have åbne øjne nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret November 28, 2011 Rapporter Share Besvaret November 28, 2011 Nååårh de er jo som altid dejlige.... men Lundin ligefrem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 28, 2011 Rapporter Share Besvaret November 28, 2011 men Lundin ligefrem Teenage oprør Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 28, 2011 Rapporter Share Besvaret November 28, 2011 (rettet) så dejlige billeder af dine to hvide psyko-kræ og tøserne i Horsens er enige: pap rocks! Johna i tøsernes kombinerede sove og snacke sted Redigeret November 28, 2011 af Amocca Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 28, 2011 Rapporter Share Besvaret November 28, 2011 Johna forstår at indrette sig hyggeligt Meget damet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Joey-Salome Besvaret November 28, 2011 Rapporter Share Besvaret November 28, 2011 En spiselig seng - årets hundejulegavehit!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts