Hop til indhold

Søndagshygge

Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Se lige nogle hyggetrolde :lun:

IMG_6398.jpg

I troede nok de sov. Nej nej, det gør de aldrig :mrgreen:

IMG_6406.jpg

Den anden dag kom jeg ind og så Motor ligge og tygge tyggeben mens Voodoo lå med forpoterne på hver side og hovedet på røven af ham og små-blundede :lol: Desværre rejste han hovedet da jeg kom tilbage med kameraet..

IMG_6450.jpg

I dag har vi - dvs mest hundene - fået nyt tæppe, øj hvor har de manglet det i deres liv! De flyttede direkte ind under sofabordet og larmede i mindst en time, åh så dejligt så dejligt

IMG_6463.jpg

Hjælp! Jeg er helt dehydreret! Please, hent vand! Please? Nej...?

IMG_6483.jpg

Senere pakkede vi et møbel ud, mmmh så var der jo serveret lækker pap! Fuck tyggestænger, pap rocks :ivrig: Og vi bor stadig under stuebordet.

IMG_6519.jpg

Da jeg syntes de havde spist pap nok, blev de sendt udenfor lidt tid og sørme, ind kom Motor og... Peter Lundin?

IMG_6492.jpg

IMG_6501.jpg

IMG_6477.jpg

IMG_6453.jpg

IMG_6451.jpg

IMG_6399.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

:sjov: Ih hvor jeg elsker at se dine tråde med vovserne. De er da gudeskønne! Og havde jeg plads og energi til sådan en bamse, så ejede jeg da også en.... Meeen det bliver når jeg har råd til hus og have, samt tæppe og evt pap fra ny indkøbte møbler :slem:
Link til indlæg
Del på andre sites

:sjov: Ih hvor jeg elsker at se dine tråde med vovserne. De er da gudeskønne! Og havde jeg plads og energi til sådan en bamse, så ejede jeg da også en.... Meeen det bliver når jeg har råd til hus og have, samt tæppe og evt pap fra ny indkøbte møbler :slem:

Ja de er rimelig høj-energiske :lol: Selv jeg bliver forpustet engang imellem, selvom jeg ikke er med i deres psykose leg. Altså ALT der kommer ind i huset er til dem, intet mindre. Når jeg kommer med poser med varer står Motor med hele hovedet nede med det samme, haaaalløj ting til mig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Og har bare sådan lyst til at trutte dem på mavsen, de frække lækkerheder. :lun:

Det må du gerne på Voodoo, Motor ville nok løbe skrigende væk :lol: Men Motor kan til gengæld smækkys, både på kind og mund, du skal bare have lidt pizza så får den ikke for lidt, du behøves ikke engang spørge, du skal bare kigge på ham :mrgreen:

Voodoo kan tungeslasker, det er voldsomt klamt. Han vil gerne slikke på munden f.eks. når han siger godmorgen og når man ikke lige er forberedt, så kan han liiige snige sig til at presse tungen ind mellem læberne :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Det må du gerne på Voodoo, Motor ville nok løbe skrigende væk :lol: Men Motor kan til gengæld smækkys, både på kind og mund, du skal bare have lidt pizza så får den ikke for lidt, du behøves ikke engang spørge, du skal bare kigge på ham :mrgreen:

Voodoo kan tungeslasker, det er voldsomt klamt. Han vil gerne slikke på munden f.eks. når han siger godmorgen og når man ikke lige er forberedt, så kan han liiige snige sig til at presse tungen ind mellem læberne :slem:

:lun: - hihihihi, fjong, hvornår må vi komme? :mrgreen: :banan:

(vil dog måske gerne liiiiige undgå det der kys med åben mund, yrk, hahahaha)

Link til indlæg
Del på andre sites

Er altså også helt forelsket i de to :lun: Og elsker bare Voodoos bamseøre :lun:

Herhjemme er en papkasse også bare første klasses legetøj! :lol:

Spiser Dexter osse kasserne? Jeg fatter altså ikke at de virkelig smager SÅ godt hehe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Noj, de er lige store og sikke de ligner hinanden!! hvordan ses forskellen for os fremmede?:)

De er ikke lige store endnu :) Voodoo er stadig "lille" - men f.eks. kan du se det på ørene, Voodoos er totalt overhvalpede endnu aka 80'er frits....

- Det er virkelig tidligt herovre, jeg vågnede og var ved at dø af sult, hundene er demonstrativt gået langt væk fra mig, de gider SLET ikke have åbne øjne nu :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites