Hop til indhold

Nogen der kan huske Ace der var sat på ignore?


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

  • Svar 103
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chocolate Labrador

Jammen sikke en dejlig nyhed :-) og dejlige billeder. Skønt for jer, Katla og selvfølgelig Ace. Det er bare skønt. Godt der nu er kommet en løve til Holstrebro - endnu en grund til fælles gåtur. Har altid drømt om at møde en rigtig løve.

Link til indlæg
Del på andre sites

går det ok med ham? er han ved at falde til, er i ved at vænne jer til hinanden?

 

Det går bare suuuuper godt!! :hjerte: Han har virkelig gået ind i hjertet på mig, direkte og med træsko på :lun:

Brandmanden VIL ikke indrømme (endnu) at han synes det er tophyggeligt at have ham liggende på maven og sove :rolleyes:

 

Det eneste jeg har fundet et minus ved, er at han ikke bryder sig om når der kommer mænd på besøg (ikke at det skal misforståes). Kvinder gøer han lidt af og så hopper han efterfølgende op på skødet af dem... Men mænd, dem er han ikke vild med... Brandmanden skal også tænke over, ikke at bukke sig ned over ham og lave hurtige håndbevægelser mod ham. Men er sikker på han nok skal blive en lille tillidsfuld fyr :lun:

 

Han var med mig i gågaden i dag og så ind i stereostudiet, hvilket han klarede til UG kryds og bolle. Da vi kom tilbage til vores vej, prøvede jeg at tage snoren af ham og så gik han lige så fin på fortorvet og vendte sig om med det samme jeg sagde hans navn :lun: dygtig dygtig Acie-Pacie :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...