Hop til indhold

Nogen der kan huske Ace der var sat på ignore?


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Jeg husker tydeligt da jeg læste om Ace, som kom tilbage til Løveland og Janni. Det skar i hjertet og jeg følte en form for tilknytning.

 

Jeg har længe været vilde med løverne og ønsket om at eje sådan en herre er nu blevet til virkelighed :banan:

Janni var i dag på besøg, søde Natascha var også med, og de havde taget to hunde med, hvor Ace var den ene. De havde ikke været her mere end 5-10 min, så var jeg smeltet helt :hjerte:

 

Ace er så fin og rolig, sød og kærlig. Elsker at nusse og er utrolig taknemlig hundedyr :lun:

 

Janni og Natascha var her i ca 5 timer, hvor hundene hyggede, vi snakkede og Ace fandt ro og tryghed i omgivelserne.

Siden de kørte, har Ace været i haven og tisse med Katla (som synes det er SKØNT med en hund i huset), spist ben og sovet, både ved mig og ved brandmanden :lun:

 

Jeg er solgt og ovenud lykkelig :lun::lun:

Billeder har vi ikke fået taget, men skal nok oppe mig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 103
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

seeeejt marie og fantastisk dejligt for jer! jeg håber, at i alle bliver glade for hinanden, og jeg glæder mig til at høre meget mere til ham!

 

Jeg er allerede smaskforelsket og kan mærke brandmanden nok skal komme efter det :lun:

 

Liker SÅ meget!:banan:

 

Husk nu!!!!!! Man må ikke vente ret længe med at poste billeder:engel::mrgreen:

 

Uh, Ace:lun:

 

Skal nok få taget billeder :blink:

 

Uuuhh, tillykke med ham :lun: Husker så tydeligt den historie! :(

 

Er spændt på snarlige billeder :engel:

 

Ja, hans historie er ikke en man glemmer :(

Men her er man ikke på ignore, her er man på MAX FOKUS og er sikker på han nok skal blomstre!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg husker tydeligt da jeg læste om Ace, som kom tilbage til Løveland og Janni. Det skar i hjertet og jeg følte en form for tilknytning.

 

Jeg har længe været vilde med løverne og ønsket om at eje sådan en herre er nu blevet til virkelighed :banan:

Janni var i dag på besøg, søde Natascha var også med, og de havde taget to hunde med, hvor Ace var den ene. De havde ikke været her mere end 5-10 min, så var jeg smeltet helt :hjerte:

 

Ace er så fin og rolig, sød og kærlig. Elsker at nusse og er utrolig taknemlig hundedyr :lun:

 

Janni og Natascha var her i ca 5 timer, hvor hundene hyggede, vi snakkede og Ace fandt ro og tryghed i omgivelserne.

Siden de kørte, har Ace været i haven og tisse med Katla (som synes det er SKØNT med en hund i huset), spist ben og sovet, både ved mig og ved brandmanden :lun:

 

Jeg er solgt og ovenud lykkelig :lun::lun:

Billeder har vi ikke fået taget, men skal nok oppe mig :5up:

 

Nej hvor er det dejligt at læse. Stort tillykke med Ace - han er en rigtig flot fyr.

- og så glæder jeg mig til billederne

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke:-D Skal I så til at dele op de næste par uger? eller er han kastreret?:-D

 

:hmm:kan man lige få en lille opdatering på historien med Ace (altså til os, som ikke husker så godt):-D? Og er han udstationeret hos jer? Eller er han jeres nu?

 

Ja den vil jeg også godt høre. Jeg synes ikke jeg kan huske noget:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...