Gæst Missing Besvaret December 6, 2011 Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 :klap: Flere billeder! Flere! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret December 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 :klap: Flere billeder! Flere! Undskyld undskyld uuuuuuuuuuunnndddssskkkyyyyyyyyyyyyylllddd!! Har lige været i skoven medAce og glemte kameraet *smiley med duknakke* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret December 6, 2011 Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 Undskyld undskyld uuuuuuuuuuunnndddssskkkyyyyyyyyyyyyylllddd!! Har lige været i skoven medAce og glemte kameraet *smiley med duknakke* Total anti-karma:fornaermet: Så må du gøre det godt igen, med ekstra rigtig rigtig mange billeder aller senest i morgen:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret December 6, 2011 Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 Ja tak, det mangler da bare! *tsk tsk* Men siden det nu er dig, så slår jeg ikke :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret December 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 Ja tak, det mangler da bare! *tsk tsk* Men siden det nu er dig, så slår jeg ikke :blink: Tak :kys: :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chocolate Labrador Besvaret December 6, 2011 Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 Jammen sikke en dejlig nyhed og dejlige billeder. Skønt for jer, Katla og selvfølgelig Ace. Det er bare skønt. Godt der nu er kommet en løve til Holstrebro - endnu en grund til fælles gåtur. Har altid drømt om at møde en rigtig løve. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret December 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 Jammen sikke en dejlig nyhed og dejlige billeder. Skønt for jer, Katla og selvfølgelig Ace. Det er bare skønt. Godt der nu er kommet en løve til Holstrebro - endnu en grund til fælles gåtur. Har altid drømt om at møde en rigtig løve. I er mere end velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chocolate Labrador Besvaret December 6, 2011 Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 Helt sikkert Der er ikke langt fra de gamle i Vestjylland til Holstebro. Så når julefræset er overstået, så må der stå gåturshygge på tapetet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret December 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 Helt sikkert Der er ikke langt fra de gamle i Vestjylland til Holstebro. Så når julefræset er overstået, så må der stå gåturshygge på tapetet. Lyder som en dejlig plan. Hvor bor dine forældre? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chocolate Labrador Besvaret December 6, 2011 Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 Lyder som en dejlig plan. Hvor bor dine forældre? .....øhhh den evindelige joke-by i vestjylland "tarm" :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret December 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 .....øhhh den evindelige joke-by i vestjylland "tarm" :stupid: Kender godt Tarm, har boet i Ringkøbing, Hee og er opvokset i Videbæk :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chocolate Labrador Besvaret December 6, 2011 Rapporter Share Besvaret December 6, 2011 Kender godt Tarm, har boet i Ringkøbing, Hee og er opvokset i Videbæk :blink: dejligt med lokalkendskab Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret December 7, 2011 Rapporter Share Besvaret December 7, 2011 Hvor de der ekstra mange billeder henne? Neeeeeeeeej, jeg ikke utålmodig:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret December 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 7, 2011 De kommer i morgen, sorry, men har helt glemt det i dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 7, 2011 Rapporter Share Besvaret December 7, 2011 går det ok med ham? er han ved at falde til, er i ved at vænne jer til hinanden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret December 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 7, 2011 går det ok med ham? er han ved at falde til, er i ved at vænne jer til hinanden? Det går bare suuuuper godt!! :hjerte: Han har virkelig gået ind i hjertet på mig, direkte og med træsko på Brandmanden VIL ikke indrømme (endnu) at han synes det er tophyggeligt at have ham liggende på maven og sove Det eneste jeg har fundet et minus ved, er at han ikke bryder sig om når der kommer mænd på besøg (ikke at det skal misforståes). Kvinder gøer han lidt af og så hopper han efterfølgende op på skødet af dem... Men mænd, dem er han ikke vild med... Brandmanden skal også tænke over, ikke at bukke sig ned over ham og lave hurtige håndbevægelser mod ham. Men er sikker på han nok skal blive en lille tillidsfuld fyr Han var med mig i gågaden i dag og så ind i stereostudiet, hvilket han klarede til UG kryds og bolle. Da vi kom tilbage til vores vej, prøvede jeg at tage snoren af ham og så gik han lige så fin på fortorvet og vendte sig om med det samme jeg sagde hans navn dygtig dygtig Acie-Pacie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret December 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 8, 2011 Så kommer der billed spam Efter første kæmning Nu med pandehår Katla synes ikke at hun er for stor til at ligge på armlænet af sofaen Far er dejlig at putte med puttehund.dk Aftenputteritual er indtruffen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret December 8, 2011 Rapporter Share Besvaret December 8, 2011 Nøj, hvor er han sød Synes han ligner meget min Duffy ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret December 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 8, 2011 Nøj, hvor er han sød Synes han ligner meget min Duffy ! Det gør han også... Men er Duffy ikke noget lysere i hovedet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret December 8, 2011 Rapporter Share Besvaret December 8, 2011 Det gør han også... Men er Duffy ikke noget lysere i hovedet? Jo, det er hun blevet med tiden... Dejligt at læse, at det går så godt med ham :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret December 8, 2011 Rapporter Share Besvaret December 8, 2011 Vil du egentlig holde ham i løveklip? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 8, 2011 Rapporter Share Besvaret December 8, 2011 löwchen i knæhaserne :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret December 8, 2011 Rapporter Share Besvaret December 8, 2011 löwchen i knæhaserne :hjerte: Gad vide om der findes en løve der ikke synes det er det bedste sted at ligge? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret December 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 8, 2011 Vil du egentlig holde ham i løveklip? Nej, han kommer i hvalpeklip löwchen i knæhaserne :hjerte: Ja :hjerte: præcis som du skrev! Men om natten ligger han under dynen ved min mave Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 8, 2011 Rapporter Share Besvaret December 8, 2011 Gad vide om der findes en løve der ikke synes det er det bedste sted at ligge? jeg tror det ikke, det må være kodet ind i deres dna. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts