Hop til indhold

Død over den hvide schæfer


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Ja, den der ipad og dig skal vist lige lære hinanden bedre at kende? :lol:

 

 

 

 

Kan man ikke bare sige sådan, "Jeg har købt en løve, den flytter ind på lørdag" agtigt.. Så giver man ham ligesom ikke noget valg.. Forstår ikke den der, "manden vil ikke".. Hvis hus bor i i? Hvis det dit, så bestemmer du vel selv, hvem og hvad der skal flytte ind?:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, den der ipad og dig skal vist lige lære hinanden bedre at kende? :lol:

 

 

 

 

Kan man ikke bare sige sådan, "Jeg har købt en løve, den flytter ind på lørdag" agtigt.. Så giver man ham ligesom ikke noget valg.. Forstår ikke den der, "manden vil ikke".. Hvis hus bor i i? Hvis det dit, så bestemmer du vel selv, hvem og hvad der skal flytte ind?:engel:

 

Fælles hus.. Sjovt nok gælder mine ord ikke som hans?

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan her kan en løve også være. Hygge når man er lillebaby og har været temmelig slem ved Baso. Yogi sov gerne på Isas hale. Men tro mig, Baso var udsat for rigtig meget hvad Yogi angår. Baso havde næsten og kun næsten ikke fred for Yogi. Lå Baso i sofaen kravlede Yogi op i sofaen. (Yogi have en lille skammel ved sofaen). Yogi joskede rundt på Baso. Hev i hans øre, bed i hans hale, hev i Basos pels. Da Yogi blev lidt støtte kravlede han op på sofaryggen, og så hoppede han ned på Baso. Om Baso så lå på siden eller med alle fire i vejret hoppede Yogi ned på ham. Og Yogi kunne bare blive ved og ved. Hvis det blev Baso for meget og lå sig ned på gulvet, ja så fulgte Yogi da bare med og forstatte. Hmm, Baso blev også lidt tidlig hvidskægget over Yogi.

IMG.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Dårlig deal sys jeg nok.. Burde være en kvindes ret at bestemme det der med hunde i huset.. Så kan manden vælge boremaskine, sav og den slags.. Det er da meget mere fornuftigt:mrgreen:

 

Jeg synes kvinden og manden skal vaere medbestemmende. Altid! Det skal vaere fair for begge parter og ved at skabe de rette omstaendigheder kan man et langt stykke hen af vejen forme adfaerden saa man ender med at blive enige. Bare sporg min mand, han fatter stadig ikke hvordan han aendrede mening om en tredje hund i hjemmet, og tilmed en til af den type hunde, som aldrig lyster ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes kvinden og manden skal vaere medbestemmende. Altid! Det skal vaere fair for begge parter og ved at skabe de rette omstaendigheder kan man et langt stykke hen af vejen forme adfaerden saa man ender med at blive enige. Bare sporg min mand, han fatter stadig ikke hvordan han aendrede mening om en tredje hund i hjemmet, og tilmed en til af den type hunde, som aldrig lyster ham.

 

Ja, sådan har nogle det.. Men jeg er alt for ego agtig, til at kunne leve og enes med en mand omkring det med hunde.. Med mindre han siger "ja" til det jeg siger.. Så herligt for mig at her ingen mand er:mrgreen:

 

 

Nok i det hele taget bare til at kunne enes om noget som helst - jeg vil bestemme!:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...