Hop til indhold

Død over den hvide schæfer


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

den kunne jo passende så på mystisk vis havne herovre til marts :hjerte: :mrgreen: Lets face it, vores hus er vist bare mere egnet til hunde der kan holde varmen (Charles er i hvertfald klar med sin kuffert, efter du skrev du har 32 grader hjemme hos dig!)
Han kan godt flytte til England..han hader varmen her i huset :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Han kommer da til at knuselske en løve.. Er ret fascineret af, mange jeg kender skulle overtale deres mand til løve i laaaang tid.. Men da først løven var i hjemmet, så blev det fars løve:lol:

 

Det ejerråjme cool, når min far hver aften sidder i sofaen og kigger dybt i øjnene på sin lille pige der ligger hos ham -- Det Jessie:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han kommer da til at knuselske en løve.. Er ret fascineret af, mange jeg kender skulle overtale deres mand til løve i laaaang tid.. Men da først løven var i hjemmet, så blev det fars løve:lol:

 

Det ejerråjme cool, når min far hver aften sidder i sofaen og kigger dybt i øjnene på sin lille pige der ligger hos ham -- Det Jessie:klap:

 

Eftersom jeg er tvunget til at se barcelona mod real madrid i dag bare fordi de spiller så kan han jo blive tvunget til at der flytter en løve ind?

 

Kan egentlig godt lide fodbold og har selv spillet som ung.. Men en lørdag aften med rødvin og irdk kaffe?

nej tak!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...