Hop til indhold

De syngende hvalpe :-)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 174
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

jeg er ret forundret over, at min datter kan vente til næste kuld ( normalt ikke hendes stærkeste side). men det er nu nok Pandoras skyld, hun er jo vildt dejlig og brugte en masse charme over for os:hjerte: jeg tvivler på at jeg kunne være lige så standhaftig, at have sådan nogle troldunger på skødet og så VENTE.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel

jamen mor jeg var skam også fristet men nej jeg vil havde en fra pandora af og jeg vil ikke bare vælge den første og bedste men men den rette hun skal jo havde den i mange år frem så det skal være den rette!! men de var da også søde de løb jo lige ind i hjerte på en :hjerte: men nu har jeg fået resevert en hand hund fra pandoras kuld af når de kommer og er klar :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

:pift: du nærmer dig en Löwchen :slem: Du kan snart ikke modstå det..du bliver træt..træt..træt...sig efter mig..jeg vil have en Löwchen jeg vil have en løwchen :mrgreen:

 

 

Jeg VIL have en løwe :lun: ...engang når jeg har råd :mrsgreen: men for faen da hvor skulle det bare være NU! Iiiih hvor er Gaga bare lækker :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...