Hop til indhold

De syngende hvalpe :-)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 174
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det siger alle folk :mrgreen: Vi har lavet en cd på 180 sider...Den skal jeg nok få sendt en til jer hver af

 

Det vil jeg absolut ikke sige nej til:bighug:

Jeg er lige her inde for at få et skud LØVE. har lige passet mine børnebørn ( drenge på 1 og 3 år) så den har stået på sofa, lige så snart de sov:hjerte: men de er jo skønne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du ikke kan beslutte dig for, hvilken af pigerne, du skal beholde, så synes jeg du skal beholde begge to, og så kan jeg overtage den mindst udstillingsegnede om et års tid, hvis vi er flyttet til lejlighed med 2 x hundetilladelse. Perfekt!

 

Jeg synes du skal beholde Gaga.

 

jeg er stadig meget i tvivl, om jeg skal vælge en hvalp eller en unghund??? men jeg er sikker på, at når jeg ser DEN vil jeg ikke længere være i tvivl:klap:

 

de gange jeg har skullet vælge killing, har jeg sagt jeg ville have en pige :hmm:og hvad har jeg så fået? 3 drenge og 1 pige ( meget handikappet) og har elsket dem alle :banan:

Nu får jeg jo også mulighed for, at være BEDSTEMOR til Disel´s hvalp, så finder jeg måske svaret på det.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst løven disel
jeg er stadig meget i tvivl, om jeg skal vælge en hvalp eller en unghund??? men jeg er sikker på, at når jeg ser DEN vil jeg ikke længere være i tvivl:klap:

 

de gange jeg har skullet vælge killing, har jeg sagt jeg ville have en pige :hmm:og hvad har jeg så fået? 3 drenge og 1 pige ( meget handikappet) og har elsket dem alle :banan:

Nu får jeg jo også mulighed for, at være BEDSTEMOR til Disel´s hvalp, så finder jeg måske svaret på det.

 

jep der har jeg så mig en babysitter hvis det skulle blive nøvendigt haha nu skal han først til verden og hjem og så vidre og tror ikke sådan jeg kan undvære min løve når jeg først har fået ham hihi men du kan stå med ham når jeg skal handle HAHA ej du skal nok få dig et skud LØVE i ny og næ kære moder :-D og du ender nok med en unghund skal du se det bliver jo næsten aldrig som planlagt hihi...............

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er stadig meget i tvivl, om jeg skal vælge en hvalp eller en unghund??? men jeg er sikker på, at når jeg ser DEN vil jeg ikke længere være i tvivl:klap:

 

de gange jeg har skullet vælge killing, har jeg sagt jeg ville have en pige :hmm:og hvad har jeg så fået? 3 drenge og 1 pige ( meget handikappet) og har elsket dem alle :banan:

Nu får jeg jo også mulighed for, at være BEDSTEMOR til Disel´s hvalp, så finder jeg måske svaret på det.

 

Tag en af hver :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tag en af hver :sjov:

 

Det ville være en fest:hjerte: men der er kvote på, og når det store valg skal tages, får jeg nok alt den hjælp jeg behøver, hos Janni, så løven og jeg passer sammen:banan:

bare det ikke kun er ud fra hårfarven hun mener vi passer sammen:slem: temmelig grå

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ville være en fest:hjerte: men der er kvote på, og når det store valg skal tages, får jeg nok alt den hjælp jeg behøver, hos Janni, så løven og jeg passer sammen:banan:

bare det ikke kun er ud fra hårfarven hun mener vi passer sammen:slem: temmelig grå

 

Såen kvote der skulle druknes langt ned i dybet, basta.

:sjov: det med hårfarven , har Janni vist set ud i fremtiden ang min Lion og mig :slem: . Lion er nemmerlig gået fra at være musiharefarvet til GRÅ :mrgreen:. Du FÅR en som lige passer sammen med dig,ha.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja og han går frivilligt der ind:klap: og jeg sidder i badekaret og tager bileder.

Tror du ikke jeg bliver god til det Løwe vask:drille: og jeg er vandt til at børste i bund :slem: så en løve mere er ikke noget problem

Link til indlæg
Del på andre sites

Har jo forøvrigt haft glæden af at holde de dejlige guldklumper, desværre var mine lommer ikke dybe nok:engel:

 

Skal jeg hviske dig noget :pift:. Jeg måtte lige sy mine lommer her idag, nogle af dem var gået op i syningen fordi jeg proppede så meget i dem :slem:. Og Janni var jo og temmelig rubich med at flå alt ud og vende mig på hovedet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Såen kvote der skulle druknes langt ned i dybet, basta.

:sjov: det med hårfarven , har Janni vist set ud i fremtiden ang min Lion og mig :slem: . Lion er nemmerlig gået fra at være musiharefarvet til GRÅ :mrgreen:. Du FÅR en som lige passer sammen med dig,ha.

Det er nu dejligt at bo til leje i en boligforening, som trods alt acceptere, at vi må have 2 dyr. og det kan jeg så ikke snyde med, der er frit indblik i haven og lejligheden, medmindre vi skal leve inden døre med gardinerne for:( og det er ikke sjovt for hverken hund eller katfeb 10 161.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Såen kvote der skulle druknes langt ned i dybet, basta.

:sjov: det med hårfarven , har Janni vist set ud i fremtiden ang min Lion og mig :slem: . Lion er nemmerlig gået fra at være musiharefarvet til GRÅ :mrgreen:. Du FÅR en som lige passer sammen med dig,ha.

Jeg har egentlig sagt jeg ville have en meget mørk løve:rolleyes: men er vist der hvor det ikke betyder så meget.

jeg har undersøgt grundigt med raserne, mest Bichonerne jeg er ikke til terrier, den skulle være allergi venlig, valgte at det ikke skulle være bomuld og havaneser, mødte en løve kan godt lide deres imødekommen hed, og det at de er lige så høje som lange, giver et godt udtryk:slem: skulle lige vænne mig til små bare numser.

En masser af besøg her inde, har lært mig mere om de små løver(og bare numser) og mit og Disels besøg, i løve land, var prikken over Iét.

Læser stadig gamle tråde, og lære nyt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...