Hop til indhold

De syngende hvalpe :-)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 174
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Næ... :mrgreen:

måske jeg ikke kommer af med dem..så de bliver nødt til at blive her :engel:

 

Hvor VILLE det altså bare være ærgerligt.... :engel:

 

Vi kigger på ny lejlighed og har i den forbindelse fået følgende svar: "Ang. husorden, hund og det som står i vedtægterne, forklarede vores bestyrelsesformand, at vores vedtægter er rigtig gamle og næsten forældede. Det har været nævnt på en tidligere generalforsamling, at vedtægterne skal fornyes. Vi har ikke en husorden i andelsforeningen og det er tilladt at have hund i egen lejlighed". Det kan jo tolkes både som ental og flertal...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor VILLE det altså bare være ærgerligt.... :engel:

 

Vi kigger på ny lejlighed og har i den forbindelse fået følgende svar: "Ang. husorden, hund og det som står i vedtægterne, forklarede vores bestyrelsesformand, at vores vedtægter er rigtig gamle og næsten forældede. Det har været nævnt på en tidligere generalforsamling, at vedtægterne skal fornyes. Vi har ikke en husorden i andelsforeningen og det er tilladt at have hund i egen lejlighed". Det kan jo tolkes både som ental og flertal...

Uuuuh:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor VILLE det altså bare være ærgerligt.... :engel:

 

Vi kigger på ny lejlighed og har i den forbindelse fået følgende svar: "Ang. husorden, hund og det som står i vedtægterne, forklarede vores bestyrelsesformand, at vores vedtægter er rigtig gamle og næsten forældede. Det har været nævnt på en tidligere generalforsamling, at vedtægterne skal fornyes. Vi har ikke en husorden i andelsforeningen og det er tilladt at have hund i egen lejlighed". Det kan jo tolkes både som ental og flertal...

Så er det ikke nu jeg skal nævne at jeg overvejer at parre Delica :engel:

:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næ... :mrgreen:

måske jeg ikke kommer af med dem..så de bliver nødt til at blive her :engel:

 

Er der mangel på hvalpekøbere for tiden siden de ikke er blevet afsat? Forstår jeg ikke, synes hvalpene i det her kuld er så dejlige og unikke i hvert fald rent udseendemæssigt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der mangel på hvalpekøbere for tiden siden de ikke er blevet afsat? Forstår jeg ikke, synes hvalpene i det her kuld er så dejlige og unikke i hvert fald rent udseendemæssigt :lun:
Nej det trro jeg ikke..Jeg har først lige sat dem til salg..Det var jo et hemmeligt kuld i lang tid..kun jer der kendte til dem..

Jeg ville jo have tid til at beslutte hvilken jeg selv vil beholde..

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det trro jeg ikke..Jeg har først lige sat dem til salg..Det var jo et hemmeligt kuld i lang tid..kun jer der kendte til dem..

Jeg ville jo have tid til at beslutte hvilken jeg selv vil beholde..

 

Hvem beholder du så selv? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, hvor ærgeligt at Gaga ligner en der får underbid.. Havde også troet det var hende du havde beholdt.. Uden at være ekspert ligner det på billederne først i tråden, at hun har rigtig gode vinkler.. Men god træner og handling så bliver Pokerface nok en vinder alligevel:mrgreen:

 

Synes stadig at Judas er en helt vildt lækker trold:lun: Elsker de løver med "øjenbryn", det ligner de har så meget at fortælle:mrgreen: Har i hvert fald fundet på mange ting han har "sagt", han har så meget udtryk:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pokerface...Jeg skal ikke have flere hanhunde..Ellers havde jeg beholdt Judas. Han er så glad og overstadig :mrgreen: Lady Gaga er bedst bygget men ser ud som om hun får underbid :cry:

 

Judas er helt klart også min favorit, tror han ville matche Duffy ret godt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Do it! :slem:

 

Må nøjes med at drømme, det er nemlig sådan at man kun må have 2 dyr her, hvilket jeg allerede har overskredet med 2 katte og 1 hund :lol: Så hund nr. 2 må vente til vi engang flytter i hus...

Link til indlæg
Del på andre sites

Må nøjes med at drømme, det er nemlig sådan at man kun må have 2 dyr her, hvilket jeg allerede har overskredet med 2 katte og 1 hund :lol: Så hund nr. 2 må vente til vi engang flytter i hus...

OK ja det er ærgerligt:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nu dejligt at bo til leje i en boligforening, som trods alt acceptere, at vi må have 2 dyr. og det kan jeg så ikke snyde med, der er frit indblik i haven og lejligheden, medmindre vi skal leve inden døre med gardinerne for:( og det er ikke sjovt for hverken hund eller kat[ATTACH=CONFIG]73986[/ATTACH]

 

Meeeeeget smuk lille/stor midderkatter :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har egentlig sagt jeg ville have en meget mørk løve:rolleyes: men er vist der hvor det ikke betyder så meget.

jeg har undersøgt grundigt med raserne, mest Bichonerne jeg er ikke til terrier, den skulle være allergi venlig, valgte at det ikke skulle være bomuld og havaneser, mødte en løve kan godt lide deres imødekommen hed, og det at de er lige så høje som lange, giver et godt udtryk:slem: skulle lige vænne mig til små bare numser.

En masser af besøg her inde, har lært mig mere om de små løver(og bare numser) og mit og Disels besøg, i løve land, var prikken over Iét.

Læser stadig gamle tråde, og lære nyt.

 

Næh og jo, jeg er mere for de lyse farver. (Host, deres negle er lettere at klippe, fnis).....

:sjov: så sku du have set Lion da han var i voksealderen, han var kort, laaang, han så ur komisk ud,, han blev døbt "penalhusset". navnet hænger stadig ved :mrgreen: . De bare numsegøjer vænner man sig hurtig til. Lækker lækker at nussepusse på :blink:....

En masser af besøg her inde, har lært mig mere om de små løver(og bare numser) og mit og Disels besøg, i løve land, var prikken over Iét.

Læser stadig gamle tråde, og lære nyt. LIKE LIKE LIKE LIKE LIKE LIKE LIKE :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...