Hop til indhold

De syngende hvalpe :-)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 174
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Øv, hvor ærgeligt at Gaga ligner en der får underbid.. Havde også troet det var hende du havde beholdt.. Uden at være ekspert ligner det på billederne først i tråden, at hun har rigtig gode vinkler.. Men god træner og handling så bliver Pokerface nok en vinder alligevel:mrgreen:

 

Synes stadig at Judas er en helt vildt lækker trold:lun: Elsker de løver med "øjenbryn", det ligner de har så meget at fortælle:mrgreen: Har i hvert fald fundet på mange ting han har "sagt", han har så meget udtryk:lun:

Næ..Poker er bedre vinklet end Gaga og har det helle tiden..Men hun er mindre, hun bliver nok en størrelse Toffee (men det siger Natascha jeg også sagde med Karma).. Pokers bryst er bredere end Gagas

og skuldervinklingen er også bedre. Men hun er til gengæld en stille hvalp.. Lidt som Whitney og Dodo.. og jeg kan nu bedre lide når de er lidt sindsyge og der er gang i dem..Meget mere attitude

Link til indlæg
Del på andre sites

Næh og jo, jeg er mere for de lyse farver. (Host, deres negle er lettere at klippe, fnis).....

:sjov: så sku du have set Lion da han var i voksealderen, han var kort, laaang, han så ur komisk ud,, han blev døbt "penalhusset". navnet hænger stadig ved :mrgreen: . De bare numsegøjer vænner man sig hurtig til. Lækker lækker at nussepusse på :blink:....

En masser af besøg her inde, har lært mig mere om de små løver(og bare numser) og mit og Disels besøg, i løve land, var prikken over Iét.

Læser stadig gamle tråde, og lære nyt. LIKE LIKE LIKE LIKE LIKE LIKE LIKE :5up:

 

Det med neglene kan jeg kun give dig ret i, det er næsten umuligt at kippe forkert, jeg klipper kun klør på kattene om vinteren fordi de er mindre i haven og så hænger de i.

Ja ja det kan godt se sjovt ud, når alt ikke vokser i takt, og Manne er LAAANG Og det skal han være.

Jeg syntes da at dine Hunde ser virkeligt vellykkede ud:klap:

Da jeg var barn, havde jeg en drøm om, at få nogle hunde som var så små, at mine forældre ikke så dem, for så kunne de da ikke give allergi :stupid: jeg kunne bare gemme dem i et skab. Jeg læste tons vis af hunde/ dyre bøger, men havde aldrig hørt om allergi venlige hunde:megaked: og den Cocker ( stavet forkert:genert:) vi havde flyttede ud til min faster:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]73986[/ATTACH]

 

Smuk missekat :hjerte: En Löwchen og en kat kan få meget glæde af hinanden:

 

IMAG0382.jpg

 

De to har simpelthen så meget fornøjelse af hinanden, både når der skal slappes af og når der skal leges :-D De har meget mere sammen end kattene har sammen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Smuk missekat :hjerte: En Löwchen og en kat kan få meget glæde af hinanden:

 

IMAG0382.jpg

 

De to har simpelthen så meget fornøjelse af hinanden, både når der skal slappes af og når der skal leges :-D De har meget mere sammen end kattene har sammen...

 

nej hvor er de søde de to ser ud til de er regtit gode venner ! håber også mine vil kunne havde det sådan der hvor skønt !:hjerte:

:pray:

Link til indlæg
Del på andre sites

Smuk missekat :hjerte: En Löwchen og en kat kan få meget glæde af hinanden:

 

IMAG0382.jpg

 

De to har simpelthen så meget fornøjelse af hinanden, både når der skal slappes af og når der skal leges :-D De har meget mere sammen end kattene har sammen...

 

Håber på samme lykke:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det med neglene kan jeg kun give dig ret i, det er næsten umuligt at kippe forkert, jeg klipper kun klør på kattene om vinteren fordi de er mindre i haven og så hænger de i.

Ja ja det kan godt se sjovt ud, når alt ikke vokser i takt, og Manne er LAAANG Og det skal han være.

Jeg syntes da at dine Hunde ser virkeligt vellykkede ud:klap:

Da jeg var barn, havde jeg en drøm om, at få nogle hunde som var så små, at mine forældre ikke så dem, for så kunne de da ikke give allergi :stupid: jeg kunne bare gemme dem i et skab. Jeg læste tons vis af hunde/ dyre bøger, men havde aldrig hørt om allergi venlige hunde:megaked: og den Cocker ( stavet forkert:genert:) vi havde flyttede ud til min faster:megaked:

 

Ja og snøft, Lion har kun EN negl der er gennemsigtig. Han blodårer sidder langt ude, så jeg kan kun klippe helt lidtlidt af.

Ja din misserace er lang og de er meget smukke sys jeg, basta :lun: .

Tak :-D . Ja de er vellykket alle tre, selvom de ikke har samme VINKLER osv. Det dejligt at få at vide at ens løver er vellykket :bighug:

 

 

Fnis, det kunne have set meget sødt ud med så småsmå hunde at de kunne bo i dit skab,, hihihihihi :engel: .

Link til indlæg
Del på andre sites

Smuk missekat :hjerte: En Löwchen og en kat kan få meget glæde af hinanden:

 

IMAG0382.jpg

 

De to har simpelthen så meget fornøjelse af hinanden, både når der skal slappes af og når der skal leges :-D De har meget mere sammen end kattene har sammen...

 

 

Åhhh Findus, hvor er de søde og de klær hinanden :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel

nej hvor er de bare skønne jeg får løvekulder vil såååå gerne havde en lille løve :bighug: kram kram så søde de er vil nulle kramme pusse og pylde om dem alle sammen :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja og snøft, Lion har kun EN negl der er gennemsigtig. Han blodårer sidder langt ude, så jeg kan kun klippe helt lidtlidt af.

Ja din misserace er lang og de er meget smukke sys jeg, basta :lun: .

Tak :-D . Ja de er vellykket alle tre, selvom de ikke har samme VINKLER osv. Det dejligt at få at vide at ens løver er vellykket :bighug:

 

 

Fnis, det kunne have set meget sødt ud med så småsmå hunde at de kunne bo i dit skab,, hihihihihi :engel: .

 

:-D ja lige som schleich dyr, de er meget naturtro,,,, dem har jeg et par stykker af:slem: altså til børnebørnene, så de har noget at lege med.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg vil også godt låne en lille løve og nusse til jeg får min hihi så jeg kan også godt komme og nusse :ae:

 

Så kan jeg måske få lov til at passe Emma :cool: hvis du skal nord på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...