Hop til indhold

De damer


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

skønne lille pandora jeg er spændt på at se dine små hvalpe glæder mig næsten mere til det ind til jul hihi

en skam det ikke er jule hvalpe hihi

:mrgreen: Sidste år kom der et kuld den 22..På Emmas føsdag :lun: Da der lå 3 meter sne og de rydder ikke her hos os :evil:
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst løven disel

okay vildt nok det var ellers en god fødselsdags gave til emma hihi men det er vel også lidt hårdt med hvalpe der lige oven i julen ???

jeg glæder mig til at se om der kommer en lille han hund til mig men der kommer vel en god blanding når de får hvalpe ikke ?

Link til indlæg
Del på andre sites

okay vildt nok det var ellers en god fødselsdags gave til emma hihi men det er vel også lidt hårdt med hvalpe der lige oven i julen ???

jeg glæder mig til at se om der kommer en lille han hund til mig men der kommer vel en god blanding når de får hvalpe ikke ?

Jo der plejer at komme blandet..Og hendes linjer plejer at få 4...

Sidste år havde vi gæster i julen (de børn der er flyttet hjemmefra + vedhæng og børnenes far)men løverne er ikke sure når de har hvalpe så det gik fint.. i år skal de alle over til deres far så der er jeg mutters alene hele julen..Så hundene og mig har aftalt vi skal se Grease og æde slik hele julen :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel

haha det lyder som rå hygge det er en god film ! så kan du ligger og prøve at fylde på sofan med løverne ! jeg savner at havde en blød pels kule at ligge på sofan med angel gider ikke at ligge hos mig i sofan så det bliver min lille løve nød til at gør i stedet for hihi....:blink: ja så skulle der da gerne være en skøn lille han til mig :-P jeg har kun mødt en hund der "havde hvalpe " den var hysterisk gravid og den var en helves hund når det stod på den snappede og gøede knorede mm hvis du kom i nærheden af den ! men det kommer ikke bag på mig at løverne ikke er sådan for de virker så menneske glade og nyskerige ... har aldrig mødt en hund som dine løver de er jo ikke som man regner med når man tænker lille hund de er jo bare skønne og søde at selv emma kunne kravle rundt med dem uden nogen bed eller var and massende var jo bare så skønt hun nød det hvist også hihi

Link til indlæg
Del på andre sites

haha det lyder som rå hygge det er en god film ! så kan du ligger og prøve at fylde på sofan med løverne ! jeg savner at havde en blød pels kule at ligge på sofan med angel gider ikke at ligge hos mig i sofan så det bliver min lille løve nød til at gør i stedet for hihi....:blink: ja så skulle der da gerne være en skøn lille han til mig :-P jeg har kun mødt en hund der "havde hvalpe " den var hysterisk gravid og den var en helves hund når det stod på den snappede og gøede knorede mm hvis du kom i nærheden af den ! men det kommer ikke bag på mig at løverne ikke er sådan for de virker så menneske glade og nyskerige ... har aldrig mødt en hund som dine løver de er jo ikke som man regner med når man tænker lille hund de er jo bare skønne og søde at selv emma kunne kravle rundt med dem uden nogen bed eller var and massende var jo bare så skønt hun nød det hvist også hihi
ja det er en dejlig race... Mine siger aldrig noget til folk kigger på hvalpene og de knurrer og bider aldrig. Og så elsker de børn :lun:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel

ja det tror jeg på de gør selv de helt små hvalpe ! emma nød i hvertfalde at kravle rundt mellem dem og der var da ikke noget der enu en grund til at jeg godt vil havde en løve de er gode med børn el ja dine er i hvertfalde har ikke så mange ander at samligne med men håber da de alle er som dine :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...