Hop til indhold

En løvehistorie fortalt af Isa


ccmi
 Share

Recommended Posts

  • Svar 136
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Marianne, du har simpelthen de smukkeste løver :lun: Når jeg sidder og kæmper med kam, karte og de forfærdeligste filtre (trods jeg reder dem hveranden dag) og tænker, nej nu klipper jeg sgu det hele af, ja så skal jeg bare kigge på dine, så forkaster jeg tanken om små bare lam lignende løver og håbe på, at det forhåbentlig bliver bedre når de er voksne :hmm:

Hvor gamle er det løverne er? når jeg ser dine, så ligner mine jo stadig små hvalpe - læs... terrorister :blink:

 

Men ellers Marianne, super dejlig tråd, det er skønt at sidde her i den stille nat og læse dine fortællinger, man bliver bare i så godt humør :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Marianne, du har simpelthen de smukkeste løver :lun: Når jeg sidder og kæmper med kam, karte og de forfærdeligste filtre (trods jeg reder dem hveranden dag) og tænker, nej nu klipper jeg sgu det hele af, ja så skal jeg bare kigge på dine, så forkaster jeg tanken om små bare lam lignende løver og håbe på, at det forhåbentlig bliver bedre når de er voksne :hmm:

Hvor gamle er det løverne er? når jeg ser dine, så ligner mine jo stadig små hvalpe - læs... terrorister :blink:

 

Men ellers Marianne, super dejlig tråd, det er skønt at sidde her i den stille nat og læse dine fortællinger, man bliver bare i så godt humør :-D

Den yngste (lion) er 3 lige om lidt...

 

Jeg kan ikke forstå Jessie filtrer..men Freddie jow... Dodo og Whitney filtrer også i øjeblikket.. Men det er ikke så vildt som med Freddie..JEg reder dem om torsdagen..Og det tager vel omkring et kvarter pr hund... Det er dem jeg bruger mest tid på pt...

Du er sikker på du kommer i bund? Hver eneste gang?Hvor tit bader du dem? Og er du helt sikekr på de bliver tørre helt ned i bunden og børstet helt igennem når de er tørre? Hvilken shampoo?

Link til indlæg
Del på andre sites

:kys:

Marianne, du har simpelthen de smukkeste løver :lun: Når jeg sidder og kæmper med kam, karte og de forfærdeligste filtre (trods jeg reder dem hveranden dag) og tænker, nej nu klipper jeg sgu det hele af, ja så skal jeg bare kigge på dine, så forkaster jeg tanken om små bare lam lignende løver og håbe på, at det forhåbentlig bliver bedre når de er voksne :hmm:

 

Hvor gamle er det løverne er? når jeg ser dine, så ligner mine jo stadig små hvalpe - læs... terrorister :blink:

 

 

Men ellers Marianne, super dejlig tråd, det er skønt at sidde her i den stille nat og læse dine fortællinger, man bliver bare i så godt humør :-D

 

Tusinde mange takker Bille :kys:. Jeg blir sgi helt rørt og er snart ved at vande høns nu. (Alle løver er smukke,hihi). Du kan da bare lige understå dig i at klippe de to smukkerte du har,,,nå,,, fnis.

 

Da Lion var 16 til 18 måneder kan jeg godt sige da var jeg ved at gå baglæns ud af mit gode skind. Han Filtrede helt inde fra sit lille søde Lion skind. Jeg havde ham under børsten hver dag. Jeg sagde til ham at nu måtte han jo altså snart se at komme i de voksnes rækker og få ordentlig pels på. Jaja mor sagde Lion, det tar jo den tid det tar. Og ganske rigtigt så var han bare så let igen at børste. Nu kan jeg ikke huske hvor gamle Jessie og Freddie er, men jeg tror også det har noget med generne at gøre med pelsen. Som Janni skriver, kommer du helt i bund hver gang du børster. Hmm jeg afulder mine en gang i måneden. De blir børstet hver anden dag. Lion er den der har den største pels og han tager jo så også lidt længere tid. Men de ligger dem gerne til at sov imens jeg pusler dem.

Yogi blir 5 år 25 maj, Chandi blir 4 år nu her d.28 dec og Lion blir hele 3 år 8 januar.

Hihi Små løver er og blir små terrorister:slem:.

 

Tak Bille igen, for de varme ord,er glad for at du sys om det jeg skriver,, eller min Prinsess Isa skriver :pift:.

:bighug::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Den yngste (lion) er 3 lige om lidt...

 

Jeg kan ikke forstå Jessie filtrer..men Freddie jow... Dodo og Whitney filtrer også i øjeblikket.. Men det er ikke så vildt som med Freddie..JEg reder dem om torsdagen..Og det tager vel omkring et kvarter pr hund... Det er dem jeg bruger mest tid på pt...

Du er sikker på du kommer i bund? Hver eneste gang?Hvor tit bader du dem? Og er du helt sikekr på de bliver tørre helt ned i bunden og børstet helt igennem når de er tørre? Hvilken shampoo?

 

Jah ham Lion er snart hele 3 år og forledn aften fandt ham endleig ud af hvordan man redder en seng i et tæppe :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlig historie og dejlige hunde :hjerte:

Og 1000 gange tak for snakken i går. Efter at have ændret tankegang, har jeg for første gang, i laaang tid, sovet en hel nat igennem. Faktisk hele 10 timer, så må have trængt til det.

 

Du er en dejlig dame Marianne :bighug:

 

Taktak Marie :bighug:, jeg elsker også mine Troldeunger over alt :lun: .

Aj det skal du da ikke takke for, det var så lidt :-D. Hå, ti timer, det var ikke så lidt da, men ja du har trængt til søvn.

 

Jeg siger tak og lige måde :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min mor elsker at klippe de små løver :sjov:

[ATTACH=CONFIG]73589[/ATTACH]

 

Jeg har tænkt på om det med intimbarbering også gælder Kuglerne, Eller kommer de glatte fra naturens side:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lykken: Du er en herlig pige :-D ..............................

Jeps, intimbarbering af KUGLERNE medfølger når du klipper :slem: :mrgreen:

 

Ja ja tænkte det nok, men hellere spørge dumt end at forblive dum:stupid: Det bekræftiger altså bare at jeg skal have en pige:slem: gider ikke alt det intim pjat!!!

:pray:der er forhåbentlig ikke så meget hos pigerne?

Jeg kan se det er praktisk, med løve klip, særligt på de unge drenge, der bliver ikke så mange våde totter

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja ja tænkte det nok, men hellere spørge dumt end at forblive dum:stupid: Det bekræftiger altså bare at jeg skal have en pige:slem: gider ikke alt det intim pjat!!!

:pray:der er forhåbentlig ikke så meget hos pigerne?

Jeg kan se det er praktisk, med løve klip, særligt på de unge drenge, der bliver ikke så mange våde totter

 

Hehe, tæverne skal også intimbarberes:lol: (hvis de i udstillingsløveklip).. Pelsen på blomsten bliver også klippet:-) Det er meget forskelligt, hvordan folk har det med at intimbarbere løverne.. Nogle synes det hip som hap, jeg foretrækker klart at klippe hannerne, jeg har en eller anden lille fobi overfor patvorter, og de er noget større og tydeligere på tæverne - og tænk hvis man klippede en af:shock: Det har jeg dog ikke gjort:lol: Men om jeg klipper trold og kugler eller blomst, det sådan set det samme.. Min mor synes det skrækkeligt at klippe kugler, så det bliver pænt overladt til mig:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja ja tænkte det nok, men hellere spørge dumt end at forblive dum:stupid: Det bekræftiger altså bare at jeg skal have en pige:slem: gider ikke alt det intim pjat!!!

:pray:der er forhåbentlig ikke så meget hos pigerne?

Jeg kan se det er praktisk, med løve klip, særligt på de unge drenge, der bliver ikke så mange våde totter

 

Der findes ingen dumme spørgsmål :blink: .

Jeg var heller ikke så meget for det imtim klip i begyndelsen, men gik bare så glant derudaf. de kan mærke mor her er meget koncentreret, så de er helt musestille, hihi. Det er bar ruksuk så er de kugler klippet og ser smukke ud. Du må op til Janni og øve dig. hun lærer gerne fra sig om klip osv :-D . Ja hvad skal jeg kalde det, jo det er hm faktisk en halv hund du kun skal børste når han/hun er i løveklip. Den første løve jeg havde sagde,,, mor du klipper mig bare ikke på min numselil. Jeg ku heller ikke lige så godt lide løveklip dengang. Lonny havde en mega stor pels, men han forblev fuldpelset. Med Yogi var jeg sådan lidt i tvivl. Janni spurgte om han skulle være helpelset eller fnis havlpelset. Jeg sagde, klip ham, og han var så nutte på det billede hun sendte af ham da han lige var blevet klippet :lun:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, tæverne skal også intimbarberes:lol: (hvis de i udstillingsløveklip).. Pelsen på blomsten bliver også klippet:-) Det er meget forskelligt, hvordan folk har det med at intimbarbere løverne.. Nogle synes det hip som hap, jeg foretrækker klart at klippe hannerne, jeg har en eller anden lille fobi overfor patvorter, og de er noget større og tydeligere på tæverne - og tænk hvis man klippede en af:shock: Det har jeg dog ikke gjort:lol: Men om jeg klipper trold og kugler eller blomst, det sådan set det samme.. Min mor synes det skrækkeligt at klippe kugler, så det bliver pænt overladt til mig:lol:

 

Jeg ville være bange for at hunde ville mangle en kugle eller to, eller hvad nu hvis jeg kom til at omskære den:damn:

Blomst:-D hvilket fin udtryk,,, jeg kommer nok til at give min datter et nyt kælenavn:fornaermet:, tror jeg beder kan klare blomster, og vorter

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...