Hop til indhold

for i osse di her spørgsm og vad svare i.??


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

vi møder jevnligt nogle som godt lig vel høre let om tulle og det er nesten altid di samme spørgsmål vi får.

 

den spiser meget ikke. : nej hun spiser cika 400g pr dag

 

den må da kreve meget motion. :nej det er meget behersket vad hun krever der.

 

er di altid så rolige. :nej men hinne der er meget rolig men meget leje syg,

 

gør den noget. nej.

 

vorgamel er den. :sirke 7 så hun er en gamel hund.

 

jeg har aldrig set dem i den farve før. :hun er herleken farven er godket i racestandarten.

 

er der noget dalmatiner i den. :nej

 

 

jeg har vænnet mig til at sige di der overnevnte ting nermest som en rotine.

 

vi for sjælt osse den her med, er det en ren grand danois di plejer da at være brune

 

det plejer at kreve let mer en rotine svarne at udrede den. svaret tror jeg lyder noget istil med, hun er en ren grand danois ´hinnes farve kaller man harleken, jeg undlader bevest ikke at gå in i spørgsmålet om vorvit brun er en racestandarticeret farve for så vit jeg husker er det diskvalificerings grundlag vis den/di er brune.

 

er det ikke den store danske hund: til det svare fjolset nget med nej racen er fra tyskland så fik man lig en rask lille diskusion med den gamle mand:stupid:, jeg glemmer in imellem at vis ikke man gider at tage en diskusion så skal man lader ver at starte en:lol: . svaret på dette spørgsmål skulle have lyt ja:mrgreen:.

 

 

men vilke spørgsmål for i og vad avare i ??.

Link til indlæg
Del på andre sites

er di altid så rolige.

 

:lol: Det spørgsmål får jeg garanteret aldrig:lol:

 

Jeg plejer altid at være så heldig at rende ind i folk hvis moster eller grandonkel engang har haft en GD, og som kan fortælle mig alt om hvor forkert Vinnie er :stupid:

Den farve kan de ikke have, så det må være fordi der er kamphund i, en rigtig GD kan nemlig kun være harlekin og bla bla.

Og så er hun for lille, en rigtig GD er nemlig mindst på størrelse med en Nordbagge og bla bla.

Ak ja, hvis de så i det mindste ville nøjes med at spørge ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: Det spørgsmål får jeg garanteret aldrig:lol:

 

Jeg plejer altid at være så heldig at rende ind i folk hvis moster eller grandonkel engang har haft en GD, og som kan fortælle mig alt om hvor forkert Vinnie er :stupid:

Den farve kan de ikke have, så det må være fordi der er kamphund i, en rigtig GD kan nemlig kun være harlekin og bla bla.

Og så er hun for lille, en rigtig GD er nemlig mindst på størrelse med en Nordbagge og bla bla.

Ak ja, hvis de så i det mindste ville nøjes med at spørge ;-)

 

det har jeg ikke opblevet inu det lyder temlig belastene.

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: Det spørgsmål får jeg garanteret aldrig:lol:

 

Jeg plejer altid at være så heldig at rende ind i folk hvis moster eller grandonkel engang har haft en GD, og som kan fortælle mig alt om hvor forkert Vinnie er :stupid:

Den farve kan de ikke have, så det må være fordi der er kamphund i, en rigtig GD kan nemlig kun være harlekin og bla bla.

Og så er hun for lille, en rigtig GD er nemlig mindst på størrelse med en Nordbagge og bla bla.

Ak ja, hvis de så i det mindste ville nøjes med at spørge ;-)

 

:sjov: aiii men altså... Som folk dog kan kloge... :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...