Hop til indhold

Hvor mange hf´r har Löwchen og hvor kommer de fra?


ccmi
 Share

Recommended Posts

Jeg har også to smækre løver

 

Lions of Denmark Naughty Oskar

Lions og Denmark Eternal Lovechild (og Natascha har så valgt at kalde ham Luffe :roll:)

Uhm de ER SMÆKRE LÆKRE de to søde fyre du har :lun:.

Hihi, Luffe ja og tænk nu kan jeg ikk huske det, men der var noget med hvorfor han fik tilnavnet Luffe. Åh det er mug man ikke kan komme i tanke om det altså:hmm:...... Men de er bare søde er de :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har jo Otten og Ellingen...

 

Otto: Danish Small lions Burger - født i Hvidovre, men med nordjyske forældre..

 

Og Ellypigen: Lions of Denmark Rock me Aura... Kan faktisk slet ikke huske, hvem hendes forældre er... pinligt..

 

Fnis, så er i to der ikke kan huske der,hihihihihihihihi.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lexus er også far til Dexter. Det er ham der er røget i kløerne på en ddkc-avler. (tråden under löwchen)

 

Jeg har fulgt med i tråden - rystende læsning..! Og det gik da lige i hjertet at høre, at det er Ellys far... selvom det ikke ville gøre det mindre forfærdeligt, hvis det ikke var det.. :(

 

Håber jeg kommer til at møde ham en dag

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Jeg har også to smækre løver

 

Lions of Denmark Naughty Oskar

Lions og Denmark Eternal Lovechild (og Natascha har så valgt at kalde ham Luffe :roll:)

Nej nogle smukke løver :lun: Noget siger mig at de har fantastiske gener :drille::engel: Ej, de er smukke :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher

Jeg er også den lykkelige ejer af en vidunderlig Löwchen:

 

Lions of Denmark Eternal Eyecatcher - Kaldet Ivy :lun:

 

Forældre er : Delica Lion Extra Namelev og Universal Soldiers My sweet Xander :hjerte:

Babyivy.jpg

Hvalpeivy.JPG

Min Ivy.JPG

Min Ivy2.JPG

Min Ivy 3.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher

Og pssst, mellem os.. I må ikke fortælle det til Kennel-Lowchen eller Janni Privat, for hun ved det ikke helt endnu.. :slem::slem::slem:

Så er jeg overbevist om at jeg har en løve mere:

 

Beethoven Lion Extra Namelev - Kaldet Bobo :lun:

 

Forældre: Terry Lion Extra Namelev og Disneyland's Dangerous White Winner :hjerte:

Bobo.jpg

Yndlingsbobo2.JPG

Yndlingsbobo.JPG

SEJE xD.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
det vil vi ikke :mrgreen: og smukke løver du har, også! som altid jo. der er vores lidt mere en filtret mandagsmodel :lol:

Det iorden, forstår godt at I ikke vil :mrgreen: Det er godt at han har sådan nogle søde menneske-forældre :-)

Taaak skal du have :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også den lykkelige ejer af en vidunderlig Löwchen:

 

Lions of Denmark Eternal Eyecatcher - Kaldet Ivy :lun:

 

Forældre er : Delica Lion Extra Namelev og Universal Soldiers My sweet Xander :hjerte:

 

Ivy er bare så smuk:lun:

 

Skulle vise billede til min søster forleden, af den farve jeg drømmer om til løve nr 2 i fremtiden.. Viste billeder af Ivy:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Vores første hund var en Løwchen. Lykkely Stella, kaldet Tasja. Desværre blev hun kun 3 år gammel, pga patella i begge ben. Men skal helt klart have Løwchen igen om nogle år.

Har man først haft en, kan man nok ikke leve uden dens sjove humør, og være måde.

Zille skal først blive gammel og ikke kan mere, lige nu står den på agility med min Malle.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...