Hop til indhold

Hvor mange hf´r har Löwchen og hvor kommer de fra?


ccmi
 Share

Recommended Posts

Jeg har Ace, ved faktisk ikke hvad han hedder på stambogen, eller jeg kan ikke huske det :oops:

 

[ATTACH=CONFIG]72438[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]72439[/ATTACH]

 

 

:lun:

Det er Ace også nok ligeglad med,hihi. Han har fået er godt hjem hos jer, og det er han glad for. Han ser også rigtig vigtig ud som han sidder der i sofae og troner som en rigtig løve nu engang gør,haha.:hjerte:

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er Ace også nok ligeglad med,hihi. Han har fået er godt hjem hos jer, og det er han glad for. Han ser også rigtig vigtig ud som han sidder der i sofae og troner som en rigtig løve nu engang gør,haha.:hjerte:

:mrgreen:

 

 

Han er nemlig rigitg vigtig og bliver enten kaldet bredstefar eller prinsen herhjemme :mrgreen: Bedstfar når han gøer af ting og prinsen når han troner, hvilket han tit gør :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har Ace, ved faktisk ikke hvad han hedder på stambogen, eller jeg kan ikke huske det :oops:

 

[ATTACH=CONFIG]72438[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]72439[/ATTACH]

 

 

:lun:

 

Ud fra tråden 'de damer' kan jeg sådan sjusse mig frem til at han vist hedder Lions of Denamrk Jealous Ace:hmm::mrgreen: Kan nemli huske at kennel-lowchen vist engang har fortalt at han også hedder Ace på stamtavlen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ud fra tråden 'de damer' kan jeg sådan sjusse mig frem til at han vist hedder Lions of Denamrk Jealous Ace:hmm::mrgreen: Kan nemli huske at kennel-lowchen vist engang har fortalt at han også hedder Ace på stamtavlen..

Lions of Denmark Jealous Black Ace:cool: (ja, hej jeg har løveklæbehjerne:lol:)

 

Skal vi ikke også have lidt billeder af Dexter og Boris:engel: Man kan aldrig poste for få billeder af sine løver:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lions of Denmark Jealous Black Ace:cool: (ja, hej jeg har løveklæbehjerne:lol:)

 

Skal vi ikke også have lidt billeder af Dexter og Boris:engel: Man kan aldrig poste for få billeder af sine løver:slem:

Jo vi vil gerne se mere mere løvebilleder :lun:. Charlie har sagt han også vil sætte billeder ind, haha.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ud fra tråden 'de damer' kan jeg sådan sjusse mig frem til at han vist hedder Lions of Denamrk Jealous Ace:hmm::mrgreen: Kan nemli huske at kennel-lowchen vist engang har fortalt at han også hedder Ace på stamtavlen..

 

Ja, Minibillen skrev det til mig :blink:

 

hvor er det hurtigt, at han er faldet til - flotte fyr :hjerte:

 

Ja herhjemme er han faldet til, men ikke så meget når vi er andre steder. Der er han stadig meget opmærksom på ALT og vil helst bare sidde ved mig og kigge rundt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...