Hop til indhold

Papillion Han eller Jack Russell Terrier Han søges til avl.


Gæst 060192
 Share

Recommended Posts

Hej derude ... :-D

Nu har jeg snart ledt ALLE vegne efter en sød og rolig hanhund, der kan parrer min skønne Molly hund.

Desværre har jeg ikke haft heldet med mig endnu, men nu prøver jeg herinde og så må vi se om jeg evt er heldig. :)

Vi bor i Korsør, men jeg har kørekort. (Dog kun bil til låns, og vil ikke kører flere km væk!)

Jeg søger en Papillion han eller en Jack Russell Terrier der kan bruges til parring i 2012. Jeg regner med hun kommer i løbetid ca. i Marts-april måned.

Om vi aftaler penge for parring til det lykkeds, eller en hvalp i bytte for parring kan vi jo altid finde ud af. Begge parter skal jo " ha noget ud af det " :rolleyes:

Håber jeg hører fra nogen der kunne tænke sig at låne deres dejlige hanhund ud til mig og Molly. :)

 

Mvh

Rikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhm, det er måske bare mig...menjeg undres voldsomt over dine to alternativer? Det er jo ekstremt forskellige racer af hunde... Den ene en seriøs brugshund, aggressiv og modig lavet til atgå i grav og få en ræv drevet ud... Den andenen selskabsrace...

 

Ej.... de har jo samme størrelse og samme farver?

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Øhm, det er måske bare mig...menjeg undres voldsomt over dine to alternativer? Det er jo ekstremt forskellige racer af hunde... Den ene en seriøs brugshund, aggressiv og modig lavet til atgå i grav og få en ræv drevet ud... Den andenen selskabsrace...

 

Jeg kan lige se Petrines omskrivning af dette til:

 

Den ene en seriøs brugshund, modig, lavet til at gå i grav og få en ræv drevet ud.... den anden en Jack Russel Terrier :sjov:

 

Og så lister jeg ud med min OT igen :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhm, det er måske bare mig...menjeg undres voldsomt over dine to alternativer? Det er jo ekstremt forskellige racer af hunde... Den ene en seriøs brugshund, aggressiv og modig lavet til atgå i grav og få en ræv drevet ud... Den andenen selskabsrace...

 

Det burde ikke give anledning til problemer. DcH har netop udarbejdet moderne og omfattende pasningsvejledninger til blandingshunde!

 

http://www.dch-danmark.dk/Pasningsvejledning_blandingshunde_med_terrier_gravhunde.pdf

 

http://www.dch-danmark.dk/Pasningsvejledning_blandingshunde_med_smaa_selskabshunde.pdf

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...