Hop til indhold

Groas fjernhealing.


Gryn
 Share

Recommended Posts

I dag har Groa fået fjernhealing, var meget spændt på om jeg kunne mærke noget.

Vi havde af talt at det skulle ske omkring kl.11, og at alt bare skulle være som det plejede.

På det tidspunkt plejer jeg at sidde med et krus kaffe, og i dag lå Groa på mit skød og småsov. Jeg havde min ene hånd hvilende på hende og pludselig mærke jeg lidt varme i mine finge. Jeg fjerne hånden og da jeg lidt senere lægger den på igen bliver hele min krop varm og efter et par minuter småsover jeg, hvorefter jeg vågner med et sæt.

Groa ligger stadig hos mig med en meget rolig vejrtrækning. Så rejser hun sig, lægger hovedet ind til mit bryst og hopper så over i sofaen. Hun lægger sig der hvor Jan plejerr at sidde, kigger spørgende på mig, sukker dybt og falder i søvn.

En halv time senere ringer healer og snakker med mig, nogle ting var overraskende, andre var ikke.

Er overrasket over jeg kunne mærke så meget, vi plejer jo at være ved en healer hvor der også er fysisk kontakt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Groa fik tre spørgsmål:

1: Hvor kan du bedst lide at blive rørt.

2: Hvad mad kan du bedst lide

3: Hvilken aktivitert kan du bedst lide.

 

Svarene var:

1: Fra kanten af ørerne og ned ad nakken. Det kom ikke bag på mig, hun er helt salig når jeg masserer nakken.

2: Der er ingen ynglings mad, men hun synes det er hyggeligt at få en bid af det mad vi spiser, og gerne givet med hånden. Hun får en gang i mellem lidt af min mad, det vil jeg så nok gøre lidt oftere.

3: At vi går tur sammen alle tre, og gerne hvor vi stopper for at kigge op på himlen og trække vejret roligt. Det kom meget bag på mig, troede det var at gå spor. Vi går sjældent tur sammen alle tre, men det vil vi prøve at gøre noget oftere.

 

Groa har lidt med lænden og lidt i højre side af nakken, sidstnævnte er nok en af grundene til hun gerne vil masseres i nakken.

Healer så også en masse lyserødt, tegn på hjertevarme og masser af kærlighed. Groa er en god og meget kærlig hund, så det kom heller ikke bag på mig.

Meget af hendes energi sidder forrest i kroppen, altså lidt ubalance.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har altid synes sådan noget var virkelig spændende - men ved alligevel aldrig helt hvad jeg skal tro... Nok fordi der er en del svindlere på det område, og flere "kloge" hoveder der har bevist hvor nemt der er at "snyde" folk.

 

Men med alt det sagt, er jeg ikke i tvivl om at der er nogen mennesker der bare kan et eller andet særligt - Kunne hun så gøre noget ved ubalancen, og hendes småproblemer (eller store?) omkring nakken?

Må man gerne spørge hvem du har brugt, og hvad du har givet for det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...