Hop til indhold

Må jeg præsentere Bailey for jer !


Gæst Willuc0204
 Share

Recommended Posts

Gæst Willuc0204

Hej :vinken:

 

 

Efter rigtigt mange år med drømme, har vi endelig fået den lille brune lækre labrador hjem.

 

Han hedder Bailey nu, og er 11 uger i morgen. Han er en ægte brun labrador - og en rigtig lækker en af slagsen.

 

Vi hentede ham i lørdags, og det har vendt op og ned på hele vores liv i vores lille familie.

 

Vi er far, mor, og to drenge på 4 og 6 år...........og vi er alle så helt og aldeles forelsket i ham den lille krudtugle vi har fået indenfor vores døre.

 

Ambitionerne er høje for ham, og dog alligevel ikke. Han skal være en god og kærlig familiehund - men skal stadig lystre og opføre sig pænt............og de takter viser han bestemt allerede.

 

Han er "min" hvalp, så det er mig der skal gå til træning med ham, og hvad der ellers byder sig. Træning skal vi begynde på allerede d. 20. august.

 

Så det var præsentationen af os - vi glæder os til at være med herinde.

 

Mange hilsner

 

Mia og Bailey :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Willuc0204

Hejsa

 

 

Jamen jeg har sat et billede som mit profil billede - undre mig dog også en del over, hvorfor det ikke vises, ligesom dit gør af lille lækre Karla.

 

Hmmmmm det må jeg finde ud af.................for I skal da se ham. :-P

 

Knus Mia

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...