Hop til indhold

Ny hvalp i 2012


Lab-lover
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Svar 55
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

ja vi skal også have ny hvalp, vi er så heldige, at være skrevet op til en ny hvalp hos kennel Rottholm, så vi krydser fingre for der i uge 8 er en hvalp til os. Det er en paring mellem Rotteholm's Fancy FP, UHP, SPH1, IPO3 og Heitah's Miro FP, IPO3, de er åretshunde 2008 og 2009 i Rottweilerklubben.

FP, IPO1, IPO2, IPO3, AK

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst minstjerne

Nu har jeg længe fulgt med på sidelinjen i vores overvejelser om at anskaffe en hund. Nu er den købt, så er det bare den dumme ventetid til jeg får min hvalp hjem d. 3. Marts. En lille samojede :lun:

eddie2.jpg

eddie.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg længe fulgt med på sidelinjen i vores overvejelser om at anskaffe en hund. Nu er den købt, så er det bare den dumme ventetid til jeg får min hvalp hjem d. 3. Marts. En lille samojede :lun:

[ATTACH=CONFIG]77521[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]77522[/ATTACH]

 

:lun::lun: ja ventetiden kan være lang, jeg får først min hjem i slutningen af April, og jeg har ventet på ham siden juni sidste år, hvor jeg var i Holland og hilse på hans mor, pyyha lang ventetid, men han er det helt sikkert værd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...