Hop til indhold

Dine mål for 2012


Dorte
 Share

Recommended Posts

Hos os er det faktisk gået ok, vi har vist mere eller mindre nået alle vores mål i år...

Mig selv... Hmm spild af tid at sætte når, opnår dem aldrig alligevel :fornaermet: er for doven

 

Karla:

* Oprykning til ag2 hos dkk (mangler en pind)

Karla er nu kl2 ag hos DKK og kl3 ag hos DCH

 

* Ville så frygteligt gerne med til DM igen i 2012... Så håber vi kan klare at kvalificere os igen.

Karla var kvalificeret til DM næsten 4 måneder tidligere end sidste år - så det var en bragende succes! :banan:

* Have det sjovt og løbe hurtigt, selvom vi nu skal løbe kl3 baner, med alt det handling det nu indebærer *gulp*

Det her er faktisk gået rigtigt godt. Jeg er blevet meget bedre til at have det sjovt selvom banerne er meget svære handlermæssigt... Det er stadig sjældent at vi kommer igennem fejlfrit, men vi har været fejlfri i kl3 baner i år og vi har også vundet kl3 løb, så er godt tilfreds!

* Evt. At hendes mor tager sig sammen og melder hende til en officiel rally begynderprøve

Karla har været til 2 officielle rallyprøver i år - en hos DKK og en hos DCH. Hun fik 98 i begge. Hun er tilmeldt endnu en i år hos DCH, hvor hun forhåbentlig bliver rally-begyndermester

 

Johna:

* Starte til hvalpeagility og senere "rigtig" agility og have dey sjovt med det...

Johna har 3 omgange hvalpeagility og begynder at nærme sig en der evt. kan starte på et begynderhold.

* Afhængig af hvordan og hvorledes skal hun måske løbe DGI julestævne næste år da hun fylder 18 mdr der... Men det afhænger af om hun er klar til det... Hvilket hun næppe er. Realistisk set debutterer hun nok først i sommeren 2013 når hun er 2 år...

Johna starter helt sikkert ikke agilitystævner i år. Hun har dog startet 3 rally stævner. 2 x DGI hvor hun var super duper fantastisk (86 og 91 point) og et officielt DCH hvor hun desværre ikke bestod.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 101
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tror ikke, jeg skrev mine mål herinde, men jeg sagde i start 2012 at dette skulle være MIT år. For nogle måneder siden tænkte jeg: Øh, det må så blive målet for næste år. Men jeg tror faktisk, at trods problemer med manden, derefter mit totale nedbrud og kamp for en fungerende hverdag bliver det alligevel MIT år. Jeg kommer klart stærkere end nogensinde ud af det her:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...