Hop til indhold

Pandoras mave - og Milles :-)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 303
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst løven disel
Tillykke Pandora og Ivy. Dejlige små løvebørn :lun:

Løven diesel TILLYKKE :-D

 

tak har sådan glædet mig til han kom og nu er han her det er så skønt så skønt glæder mig til at se han når han er stor nok til besøg :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel

savl i bare men van disel er MIN hehe :-D

de er så søde har også savlet hver gang jeg har haft mulighed for at kikke dem igen hehe :bigsmile:

 

den der får to be a bug er også en heldig katoffel hun er en køn lille en :klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

tak har sådan glædet mig til han kom og nu er han her det er så skønt så skønt glæder mig til at se han når han er stor nok til besøg :hjerte:

Så lidt ;-). Ih jeg kan så godt forstå dig, man er snart helt oppe at stresse når tiden er inde til ens lille løve kommer til verden:-Dhihi du må til at plage Janni, hun er så sjov at plage skal jeg hilse at sige :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Så lidt ;-). Ih jeg kan så godt forstå dig, man er snart helt oppe at stresse når tiden er inde til ens lille løve kommer til verden:-Dhihi du må til at plage Janni, hun er så sjov at plage skal jeg hilse at sige :sjov:

jeg har plaget hende med hvornår han kom om han ikke snart kom osv..:lol:

 

nu er han her men ved ikke om det er så fær at plage hende med at ville se ham for han skal jo lige være omkring de 4 uger først og hvis jeg plager hende i 4 uger får hun da pip hehe....................:hjerte:

 

men det er svært at vente og nu hvor han er kommet til verden er det svært at vente på at man skal se ham :ivrig:

 

det er utroligt at man kan blive glad for en lille hvalp som man aldrig har mødt eller set men er så glad for ham i sær nu hvor jeg har set ham på billeder han ser så sød ud :kys: :yeah:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu spørger jeg fordi jeg intet ved om avl..

 

Er det normalt at hunde fødes med ganespalte? Altså normalt som i at det sker on/off som med børn?

 

Avler man så de to forældre igen?

Normalt og normalt... Det sker ligesom med børn, men børn opererer man jo.. Det gør man ikke med hvalpe... Hvis man ikke afliver dem så dør de selv i løbet af nogle dage. De kan ikke selv tage føde til sig. Ikke lave undertryk og få mælken suttet ud.

 

Nogle linjer kommer det på (jeg har fået på en speciel tysk linje)..

 

Jeg laver aldrig en gentagelse af et kuld med en fejl (uanset om det er korthår eller ganespalte).. Det er også yderst sjældent jeg gentager en kombination selvom det ikke gav fejl sidst..

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har plaget hende med hvornår han kom om han ikke snart kom osv..:lol:

 

nu er han her men ved ikke om det er så fær at plage hende med at ville se ham for han skal jo lige være omkring de 4 uger først og hvis jeg plager hende i 4 uger får hun da pip hehe....................:hjerte:

 

men det er svært at vente og nu hvor han er kommet til verden er det svært at vente på at man skal se ham :ivrig:

 

det er utroligt at man kan blive glad for en lille hvalp som man aldrig har mødt eller set men er så glad for ham i sær nu hvor jeg har set ham på billeder han ser så sød ud :kys: :yeah:

De er virkleig kedelige de næste uger..de sover bare :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har plaget hende med hvornår han kom om han ikke snart kom osv..:lol:

 

:mrgreen:Skønnt du har plaget hende, hihihihi.

nu er han her men ved ikke om det er så fær at plage hende med at ville se ham for han skal jo lige være omkring de 4 uger først og hvis jeg plager hende i 4 uger får hun da pip hehe....................:hjerte:

 

Nej nu han er kommet til verden, da plager du hende bare en/to gange daglig hvordan mor og børn har:slem:

men det er svært at vente og nu hvor han er kommet til verden er det svært at vente på at man skal se ham :ivrig:

 

Ja det er svært, man skal lave noget hele den ganske dag for at få tiden til at gå. Men jeg tror du har noget at se til så det går nok, ikk og?

det er utroligt at man kan blive glad for en lille hvalp som man aldrig har mødt eller set men er så glad for ham i sær nu hvor jeg har set ham på billeder han ser så sød ud :kys: :yeah:

:-PHi ja, man blir meget glad indvendig og jubler. Man kan næsten høre for sig de bitte små løvefutter trippe rundt i ens hus. Jeg drømte meget om det ved min første løve hvertfald, og lige så de andre små hundehvalpe vi har haft glæde af her :-D

 

skal din lille Van Diesel så i løveklip eller være helpelset?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
:-PHi ja, man blir meget glad indvendig og jubler. Man kan næsten høre for sig de bitte små løvefutter trippe rundt i ens hus. Jeg drømte meget om det ved min første løve hvertfald, og lige så de andre små hundehvalpe vi har haft glæde af her :-D

 

skal din lille Van Diesel så i løveklip eller være helpelset?

 

jo jeg har en masse at få tiden til at gå med men han er heletiden i baghovedet jo :bigsmile:

 

han skal løveklippes så jeg ved hvordan det ser ud og skal gøres vil jo gerne prøve at udstille ham hvis han ejner sig til det og så erdet godt at vide hvordan det skal se ud jo hehe og jeg vil gerne havde ham avls godkent ikke med hend blik på at låne ham til hvem som helst men hvis det nu var janni kan bruge ham eller kender nogen hun siger god til kan låne ham :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
De er virkleig kedelige de næste uger..de sover bare :mrgreen:

 

ja nu skal de jo bare samle energi til at vokse og blive store :-D

men når de bliver lidt støre og får noget krut i skal jeg da se ham/dem hehe

og kramme kysse og nusse ham :yeah::bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
babyer :hjerte: jeg glemmer helt seriøst aldrig nogensinde første gang jeg fik halfdan i hænderne, lillebitte blød hvalp, det er bare det mest fantastiske! sååååå hvalpeskruk nuuuu :ivrig:

Også jeg det kan jeg godt love dig !

glæder mig til at holde min lille hvalp :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

babyer :hjerte: jeg glemmer helt seriøst aldrig nogensinde første gang jeg fik halfdan i hænderne, lillebitte blød hvalp, det er bare det mest fantastiske! sååååå hvalpeskruk nuuuu :ivrig:

 

Jeg er altid hvalpeskruk :lol:

jo jeg har en masse at få tiden til at gå med men han er heletiden i baghovedet jo :bigsmile:

 

han skal løveklippes så jeg ved hvordan det ser ud og skal gøres vil jo gerne prøve at udstille ham hvis han ejner sig til det og så erdet godt at vide hvordan det skal se ud jo hehe og jeg vil gerne havde ham avls godkent ikke med hend blik på at låne ham til hvem som helst men hvis det nu var janni kan bruge ham eller kender nogen hun siger god til kan låne ham :-D

 

Liker virkelig meget på at Disel skal løveklippes :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Normalt og normalt... Det sker ligesom med børn, men børn opererer man jo.. Det gør man ikke med hvalpe... Hvis man ikke afliver dem så dør de selv i løbet af nogle dage. De kan ikke selv tage føde til sig. Ikke lave undertryk og få mælken suttet ud.

 

Nogle linjer kommer det på (jeg har fået på en speciel tysk linje)..

 

Jeg laver aldrig en gentagelse af et kuld med en fejl (uanset om det er korthår eller ganespalte).. Det er også yderst sjældent jeg gentager en kombination selvom det ikke gav fejl sidst..

 

Det var det jeg mente med 'normalt' - at det er lidt random om det sker eller ej?

 

Og forstår godt problematikken med at die..

 

Spørger så dumt igen.. 'nogen' laver da kuld på igen på fejlfrie sammenføringer eller hvordan? Jeg ved der er noget med regler om antal hvalpe og indavlskvotienter men ikke i detaljer..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...