Hop til indhold

Pandoras mave - og Milles :-)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

jo jeg har en masse at få tiden til at gå med men han er heletiden i baghovedet jo :bigsmile:

 

han skal løveklippes så jeg ved hvordan det ser ud og skal gøres vil jo gerne prøve at udstille ham hvis han ejner sig til det og så erdet godt at vide hvordan det skal se ud jo hehe og jeg vil gerne havde ham avls godkent ikke med hend blik på at låne ham til hvem som helst men hvis det nu var janni kan bruge ham eller kender nogen hun siger god til kan låne ham :-D

 

Hihi ja det kan jeg godt forstå du har :-D

Det lyder spændene med udstilling :-D

Det gør Janni gerne med at hjæpe dig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 303
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst løven disel
jo jeg har en masse at få tiden til at gå med men han er heletiden i baghovedet jo :bigsmile:

 

han skal løveklippes så jeg ved hvordan det ser ud og skal gøres vil jo gerne prøve at udstille ham hvis han ejner sig til det og så erdet godt at vide hvordan det skal se ud jo hehe og jeg vil gerne havde ham avls godkent ikke med hend blik på at låne ham til hvem som helst men hvis det nu var janni kan bruge ham eller kender nogen hun siger god til kan låne ham :-D

 

Hihi ja det kan jeg godt forstå du har :-D

Det lyder spændene med udstilling :-D

Det gør Janni gerne med at hjæpe dig :-D

 

det er jeg ikke i tvivlom at hun gør :hjerte:

og jeg ved jeg nok for brug for det for er meget grøn hvad ang. sådan noget som klipning og udstilling og avl :vedikke::bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

halfdan vil stensikkert gerne - jeg vil ikke :lol: jo, når jeg vinder i lotto, SÅ vil jeg! indtil da må han nøjes med sine hundevenner. men det stikker altid lidt i hjertet med de små :hjerte:

 

du må have Halfdan til at lottoe for dig :slem:

Ja det er meget svært hver gang man ser de små babyer

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Så må Disel bruge tiden på at læse/ høre en masse mere om de små løver, og gøre helt klar til Van Diesel kommer:engel:

 

jep er også igang med at hvalpe og emma sikre mit hjem og har købt noget legetøj til van diesel så er skam igang

Link til indlæg
Del på andre sites

det er jeg ikke i tvivlom at hun gør :hjerte:

og jeg ved jeg nok for brug for det for er meget grøn hvad ang. sådan noget som klipning og udstilling og avl :vedikke::bigsmile:

 

Det vigtigste er at fodre:madtid: og :brandhane: og så lade være med at slide pelsen af , og sørge for at den lille Emse Bemse er god ved ham,:drille::pift::hundifart::sut:

Link til indlæg
Del på andre sites

jep er også igang med at hvalpe og emma sikre mit hjem og har købt noget legetøj til van diesel så er skam igang

 

:ae:Husk lige at han ikke skal have lige så meget legetøj som Emma:skraek: så drukner I:drille::kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

det er jeg ikke i tvivlom at hun gør :hjerte:

og jeg ved jeg nok for brug for det for er meget grøn hvad ang. sådan noget som klipning og udstilling og avl :vedikke::bigsmile:

 

Det skal du hurtigt få lært, slet ikke så svært. :bigsmile: ... Kør op til Janni og klip nogle lløver, hihihi. hihiih.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Det vigtigste er at fodre:madtid: og :brandhane: og så lade være med at slide pelsen af , og sørge for at den lille Emse Bemse er god ved ham,:drille::pift::hundifart::sut:

 

jeg skal nok :brandhane: og give ham:madtid: og :ae: ham til han kun er næsten skaldet :sjov: og prøve at lære :sut:bemsen at :ae: og :kys: ham :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
halfdan 3-4 uger gammel:

 

4434307313_de0c5f4cac.jpg

 

løven diesel, du har virkelig noget at glæde dig til :hjerte:

 

nej hvor er han lille og skøn at se på det tror jeg gerne var jo ope og besøge janni da sidste kuld var ca 4 uger tror jeg nok og de var så kære jeg var ved at stoppe alle de hvalpe jeg fandt i lommerne men øvøv lommerne var ikke store nok :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

nej hvor er han lille og skøn at se på det tror jeg gerne var jo ope og besøge janni da sidste kuld var ca 4 uger tror jeg nok og de var så kære jeg var ved at stoppe alle de hvalpe jeg fandt i lommerne men øvøv lommerne var ikke store nok :sjov:

 

:sjov:, ja de lommer de lommer og rysteture, uhauha :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

halfdan 3-4 uger gammel:

 

4434307313_de0c5f4cac.jpg

 

løven diesel, du har virkelig noget at glæde dig til :hjerte:

 

Han var og er sød:hjerte: jeg syntes det er fantastisk med den farve forvandling der sker, med de fleste,,, jeg er vandt til Birma (katte) de er født hvide og du må vendte og se hvilken farve + mønster de får:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han var og er sød:hjerte: jeg syntes det er fantastisk med den farve forvandling der sker, med de fleste,,, jeg er vandt til Birma (katte) de er født hvide og du må vendte og se hvilken farve + mønster de får:mrgreen:

 

ja, det er sjovt med farveskiftet selv om, hvis jeg kunne vælge helt frit, jeg ville foretrække, at han havde beholdt lidt mørkhed. men altså pyt, han er jo også sød nok som gråhvid :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke med de skønne hvalpe og tillykke til løven Diesel:-D

 

Jeg har 2 løver fra Janni og blev hurtigt "hooked" på udstilling, det er så hyggeligt og Janni øser gerne ud af erfaring og gode råd :blink:

 

Klipning og pelspleje lærer du hurtigt, jeg var sammen med Janni de 2 første gange Jessie skulle klippes og har siden gjort det selv og sammen med Minibillen og vi klarer det vist ok :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, det er sjovt med farveskiftet selv om, hvis jeg kunne vælge helt frit, jeg ville foretrække, at han havde beholdt lidt mørkhed. men altså pyt, han er jo også sød nok som gråhvid :lol:

 

Så vidt vi ved beholder dette kuld farven, begge forældre er fuldfarvede:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, det er sjovt med farveskiftet selv om, hvis jeg kunne vælge helt frit, jeg ville foretrække, at han havde beholdt lidt mørkhed. men altså pyt, han er jo også sød nok som gråhvid :lol:

 

Så vidt vi ved beholder dette kuld farven, begge forældre er fuldfarvede:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
:sjov:, ja de lommer de lommer og rysteture, uhauha :slem:

 

nej jeg slap for at få den der ryste tur guskelov men havde nu heller ikke nogen løve unge i dem hihi

ikke denne gang men næste gang så har jeg måske en eller flere i lommerne :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

halfdan 3-4 uger gammel:

 

4434307313_de0c5f4cac.jpg

 

løven diesel, du har virkelig noget at glæde dig til :hjerte:

 

Nøj hvor har han været mørk. Mødte jo ham (og dig :kys:) der til Hillerødudstillingen, hvor han var lillebitte, og husker ham da slet ikke som så mørkt. Åh jeg gad godt ha' en sortagtig eller non-fading mørkebrun løve. Sødhed.

Så vidt vi ved beholder dette kuld farven, begge forældre er fuldfarvede:blink:

 

Uh, ja, det bliver spændende at se.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...