Hop til indhold

Löwchen med helpelset numse og uden pels på numsen


ccmi
 Share

Recommended Posts

  • Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

[ATTACH=CONFIG]75058[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]75059[/ATTACH]

 

Dexter og Boris med rimeligt meget pels på numsen ift hvad de plejer:mrgreen:

 

Og et par dage kommer der billeder af de to tosser % pels på numsen:slem:

 

Så glæder vi os til at se de to SMUKKER med % pels numsen :blink: .

De er da og søde som de på billederne, strandløver :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]75058[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]75059[/ATTACH]

 

Dexter og Boris med rimeligt meget pels på numsen ift hvad de plejer:mrgreen:

 

Og et par dage kommer der billeder af de to tosser % pels på numsen:slem:

 

Dejlige hunde du har,:-D det ser ud som om den ene (mørk) har samme farve som lille Van Diesel:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige hunde du har,:-D det ser ud som om den ene (mørk) har samme farve som lille Van Diesel:klap:

 

 

Tak:mrgreen: Og ja, det er samme farve.. Fik bare ikke så godt billede af ham nede på stranden den dag.. Han er lettest at tage billede af i sollys:lol: -Og så når han gider at stå stille, men det gør han faktisk aldrig særligt længe på gåture, selvom det er ham der faktisk har mindst ild i n*msen...:pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Boris (mørk) far er helbror til Pandora :mrgreen:

 

:sjov: ja jeg har altså ikke helt styr på det endnu:engel:der er jo også mange af hundene som har kalde navne, så det tager vist noget tid før jeg er helt på plads:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, er Lion ikke onkel til Boris og den nye Diesel.. Er det ikke sådan det er?..

 

....Er lidt små-forvirret:genert:

 

Jeg ved at Lion er helbror til Pandora:hjerte: har ikke helt styr på Boris ( L of D kissed by the Wind),,, det finder jeg ud af :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved at Lion er helbror til Pandora:hjerte: har ikke helt styr på Boris ( L of D kissed by the Wind),,, det finder jeg ud af :5up:

 

Boris = L of D Kissed by the Wind Far: L of D Prefekt Hartbeat MOR: US Angel of Mercy

Dexter= L of D Born True Far: L of D Innocent Lovestory Mor: L of D Quite A Miracle

 

Så Lion og Hartbeat er brødre :engel:længere kan jeg ikke komme:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Boris = L of D Kissed by the Wind Far: L of D Prefekt Hartbeat MOR: US Angel of Mercy

Dexter= L of D Born True Far: L of D Innocent Lovestory Mor: L of D Quite A Miracle

 

Så Lion og Hartbeat er brødre :engel:længere kan jeg ikke komme:stupid:

 

Jep, Heartbeat og Lion er kuldbrødre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha som jeg har kludret idet :damn:.. Hmm, jeg er har været lidt omvendt i førehuset :oops:. Forledn mente jeg at jeg kunne flytte en dørkarm i mørke med næsen, men det kunne jeg ikke rigtig. Så næsen, hoved er lidt i udu. Så håber jeg har fået sat Yogi og Lion rigtig hen nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha som jeg har kludret idet :damn:.. Hmm, jeg er har været lidt omvendt i førehuset :oops:. Forledn mente jeg at jeg kunne flytte en dørkarm i mørke med næsen, men det kunne jeg ikke rigtig. Så næsen, hoved er lidt i udu. Så håber jeg har fået sat Yogi og Lion rigtig hen nu.

 

Jeg håber din næse snart bliver bedre:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Puha som jeg har kludret idet :damn:.. Hmm, jeg er har været lidt omvendt i førehuset :oops:. Forledn mente jeg at jeg kunne flytte en dørkarm i mørke med næsen, men det kunne jeg ikke rigtig. Så næsen, hoved er lidt i udu. Så håber jeg har fået sat Yogi og Lion rigtig hen nu.

 

jeg håber da næsen har det bedre i dag :ae:og at du ikke gør det igen måske en lille nat lampe i gangen er en ide eller en våge lampe i kontakten :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg håber da næsen har det bedre i dag :ae:og at du ikke gør det igen måske en lille nat lampe i gangen er en ide eller en våge lampe i kontakten :drille:

 

Tak du er sød:kys:... Hihi, jeg ville ikke vågne manden og hundene der midt om natten jo, meeen de BLEV vågne :mrgreen:

 

Let hjernerystelse blev det også til, fnis. Næsen har det noget ømt endnu :roll:

 

 

Ha og der er lys lige ved sengen, og kan tænde lys samtidig i sove og næste rum,,,,men så har man jo bare lært af det, *G*

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...