Hop til indhold

Löwchen med helpelset numse og uden pels på numsen


ccmi
 Share

Recommended Posts

  • Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvor er han nuttet med sommerfrisure!!

Og som hvalp, sådan en lille fluffy fyr :-)

Syns godt racen kan se lidt usoigneret ud med lang pels, om det så er med bar rumpe eller ej.

 

Tak :-D

Han var også en lille nuttegøj :lun:

Ja det har du ret i, men er det ikke og hvor meget man går op i plejen af pelsen. Hm, mine ser ikke lige nybørstet ud to timer efter jeg har børstet dem :hmm:. Jeg børster hver anden :-).

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er det ikke nye billeder jeg kunne finde, hvor de er nyklippet :stupid:. Mine løver bliver klippet en gang i måneden.

[ATTACH=CONFIG]74393[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]74394[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]74395[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]74396[/ATTACH]Jo her hvor Lion ligger og er fjollet er fra d.17 dev 2011. Lion nyklippet.....

Lykken og det er med skær 3.0mm ;-)

 

:lol: De er dejlige allesammen, og jeg vil også være Forsigtig:blink:

hvor det en stor have de har at tumle i, og det er sjovt at størrelsesforskellen på hundene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Ligemeget hvor meget nummien har hår på :mrgreen:

 

BILLEDER BILLEDER BILLEDER BILLEDER BILLEDER BILLEDER BILLEDER BILLEDER

:yeah:

 

Kunne godt tænke Petrine ville spamme denne tråd :blink: hvor er hun iøvrigt henne, syns ikke hun plejer at være så stille! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Nu er det ikke nye billeder jeg kunne finde, hvor de er nyklippet :stupid:. Mine løver bliver klippet en gang i måneden.

[ATTACH=CONFIG]74393[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]74394[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]74395[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]74396[/ATTACH]Jo her hvor Lion ligger og er fjollet er fra d.17 dev 2011. Lion nyklippet.....

Lykken og det er med skær 3.0mm ;-)

 

nej hvor ser han sød ud men bar numse og det hele får lyst til at kramme ham:bighug:

når man sådan ser en løve ved siden af en stor sjæfer så ser de jo ikke så små ud enlig .....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
[ATTACH=CONFIG]74410[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]74411[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]74412[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]74413[/ATTACH]

 

Her får i lidt "genbrugte" billeder :blink:

 

ååååå hvor i hygger var det ser skønt ud som i ligger og flader ud der hihi

Link til indlæg
Del på andre sites

nej hvor ser han sød ud men bar numse og det hele får lyst til at kramme ham:bighug:

når man sådan ser en løve ved siden af en stor sjæfer så ser de jo ikke så små ud enlig .....

 

Tror og Lion gerne ville krammes af dig :blink:

 

Hmm ang størrelsen, Hmm jah de er da noget mindre end Isa hun er, hihi. Isa er 59 cm høj og Lion er 31 cm høj.

Og ser du billederne af Yogi og Chandi er der også forskel. Lion er mere musklet end de to andre. Ham lion er en lille fedeprop :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Det er aftenritual, at vi skal putte tæt :hjerte:

 

skønt ritual det er jeg ved at få med min kat hehe!

regner med at jeg får mig en kæmpe kæle pot ellers må han lære at blive det :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Tror og Lion gerne ville krammes af dig :blink:

 

Hmm ang størrelsen, Hmm jah de er da noget mindre end Isa hun er, hihi. Isa er 59 cm høj og Lion er 31 cm høj.

Og ser du billederne af Yogi og Chandi er der også forskel. Lion er mere musklet end de to andre. Ham lion er en lille fedeprop :mrgreen:

 

jeg syndes bare den ser støre ud ind de 31 cm men det er nok bare mig men jeg kan lide hvad jeg ser :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg syndes bare den ser støre ud ind de 31 cm men det er nok bare mig men jeg kan lide hvad jeg ser :blink:

 

Lion er 1cm mindre end Yogi og Chandi. Lion har en stor pels. Men ja jeg kan godt følge dig i at han ser stor ud. Vores dyrlæge sige han er en budybilder :sjov:

Tak du kan lide det du ser :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...