Hop til indhold

Burek- en polsk internathund er blevet dansk.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Gæst Joey-Salome
Tak skal du have :-D ja, ham kommisær Rex, han er en dejlig vovse.:lun: Hvad skulle de dog gøre uden ham ? :-)

Charlie og Buster er rigtige gode navne, og de passer rigtig godt til dine vovser . Men hvor kan det være svært, at vælge, der er så mange gode hundenavne.

 

Ja, de var på spanden uden kommissæren :-D.

Uhja, der er mange skønne hundenavne. Det gælder bare om at kigge på hunden, de plejer at vise vej, så man finder et, som passer godt til dem. Rex er rigtig godt, synes jeg - han ligner en Rex, en dejlig Rexebasse :lun:.

 

He ... nu har Bowie jo sat traditionen herhjemme for, at mine dyr bliver opkaldt efter store stjerner eller berømte figurer i kunsten. Jeg vil jo så gerne have to kaniner, som kunne hedde Preben (Elkjær) og Flemming (Povlsen) :-D.

Da jeg så billederne af Charlie og valgte ham på internatet, der vidste jeg bare, at han var en lille Charlie Chaplin - fordi han er min lille vagabond. Og så viste han sig jo at have præcis samme fodstilling som Chaplin, hehe. Og da jeg så skulle have Buster, så kom det helt af sig selv, at han mindede mig om Keaton, og det dermed passede til Charlie. Så jeg nåede ikke at tænke meget over deres, de kom bare til mig.

I går gik jeg og funderede på aftenturen med hundene og kom til at tænke på Star Wars. Og at "Kenobi" - som i Obi-Wan Kenobi - faktisk er et ret fedt hundenavn. Jeg kunne godt finde på at få mig en Kenobi en dag. Eller en Leia, hvis jeg får en tæve. En rigtig lille prinsesse Leia, ja. :mrgreen:

Hvis jeg kunne have tre hunde lige nu, så nappede jeg ham her lækkerheden fra Animal in Need også - han kunne godt hedde Kenobi, ja han kunne. Se bare hvor de ligner hinanden (undskyld for billedspam i din tråd) :lun:

 

3922Joy1.jpgObi-Wan_Kenobi_002.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 186
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja, de var på spanden uden kommissæren :-D.

Uhja, der er mange skønne hundenavne. Det gælder bare om at kigge på hunden, de plejer at vise vej, så man finder et, som passer godt til dem. Rex er rigtig godt, synes jeg - han ligner en Rex, en dejlig Rexebasse :lun:.

 

He ... nu har Bowie jo sat traditionen herhjemme for, at mine dyr bliver opkaldt efter store stjerner eller berømte figurer i kunsten. Jeg vil jo så gerne have to kaniner, som kunne hedde Preben (Elkjær) og Flemming (Povlsen) :-D.

Da jeg så billederne af Charlie og valgte ham på internatet, der vidste jeg bare, at han var en lille Charlie Chaplin - fordi han er min lille vagabond. Og så viste han sig jo at have præcis samme fodstilling som Chaplin, hehe. Og da jeg så skulle have Buster, så kom det helt af sig selv, at han mindede mig om Keaton, og det dermed passede til Charlie. Så jeg nåede ikke at tænke meget over deres, de kom bare til mig.

I går gik jeg og funderede på aftenturen med hundene og kom til at tænke på Star Wars. Og at "Kenobi" - som i Obi-Wan Kenobi - faktisk er et ret fedt hundenavn. Jeg kunne godt finde på at få mig en Kenobi en dag. Eller en Leia, hvis jeg får en tæve. En rigtig lille prinsesse Leia, ja. :mrgreen:

Hvis jeg kunne have tre hunde lige nu, så nappede jeg ham her lækkerheden fra Animal in Need også - han kunne godt hedde Kenobi, ja han kunne. Se bare hvor de ligner hinanden (undskyld for billedspam i din tråd) :lun:

 

3922Joy1.jpgObi-Wan_Kenobi_002.jpg

 

 

 

Helt i orden med billedspam :mrgreen:

 

Åh.. hvor er han lækker:hjerte:, altså hunden :-D og jo, det kunne han da sagtens hedde. Ja, de ligner godt nok hinanden :-)

Jeg fik engang nogle gamle Vi Med Hund blade og på forsiden af et af dem, var Pernille Højmark med sin hund, nu kan jeg ikke lige huske, hvad det var for en hun havde, men den lignede hende helt utroligt meget, den havde et meget markant ansigt og lige så mange rynker og fure som hende :lol:

Hvem siger, at du ikke kan have 3 hunde ?:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Helt i orden med billedspam :mrgreen:

 

Åh.. hvor er han lækker:hjerte:, altså hunden :-D og jo, det kunne han da sagtens hedde. Ja, de ligner godt nok hinanden :-)

Jeg fik engang nogle gamle Vi Med Hund blade og på forsiden af et af dem, var Pernille Højmark med sin hund, nu kan jeg ikke lige huske, hvad det var for en hun havde, men den lignede hende helt utroligt meget, den havde et meget markant ansigt og lige så mange rynker og fure som hende :lol:

Hvem siger, at du ikke kan have 3 hunde ?:engel:

 

Åh, ELSKER Pernille Højmark. Er totalt "Spørg Charlie"-fan og hun er altid så skøn der. Har vist læst det, men kan heller ikke lige huske, hvad race det var.

Eh hehehe, det siger jeg. Havde jeg et større hus og boede lidt ude af byen, så kunne jeg godt. Men det vil være for bøvlet her, her er lidt crowded med pladsen siden Buster kom, men det klarer vi ok. Men en hund til her duer ikke rigtig i de her forhold, det synes jeg heller ikke vil være ok for den. Så jeg skal lige vinde i Lotto på onsdag, så tager jeg ham :mrgreen:.

Ja ... der er desværre mere end rigeligt af vidunderlige hunde, som mangler et hjem. De har også en rød cockerblandingstæve på AIN lige nu, hende er jeg også forelsket i. Sukkedisuksuk. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, ELSKER Pernille Højmark. Er totalt "Spørg Charlie"-fan og hun er altid så skøn der. Har vist læst det, men kan heller ikke lige huske, hvad race det var.

Eh hehehe, det siger jeg. Havde jeg et større hus og boede lidt ude af byen, så kunne jeg godt. Men det vil være for bøvlet her, her er lidt crowded med pladsen siden Buster kom, men det klarer vi ok. Men en hund til her duer ikke rigtig i de her forhold, det synes jeg heller ikke vil være ok for den. Så jeg skal lige vinde i Lotto på onsdag, så tager jeg ham :mrgreen:.

Ja ... der er desværre mere end rigeligt af vidunderlige hunde, som mangler et hjem. De har også en rød cockerblandingstæve på AIN lige nu, hende er jeg også forelsket i. Sukkedisuksuk. :lun:

 

Det er også bedst hvis man har pladsen til de små hunde, ikke for det, tror nok, at de er ligeglade, men det kan selvfølgelig også blive for småt.

He, he...tror, at jeg har fået indoktrineret min søster, til at adoptere en internat hund, hun har ihvertfald været inde på de forskellige hjemmesider og kigge og hun er bare faldet for flere af de her dejlige hunde :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Det er også bedst hvis man har pladsen til de små hunde, ikke for det, tror nok, at de er ligeglade, men det kan selvfølgelig også blive for småt.

He, he...tror, at jeg har fået indoktrineret min søster, til at adoptere en internat hund, hun har ihvertfald været inde på de forskellige hjemmesider og kigge og hun er bare faldet for flere af de her dejlige hunde :-)

 

Ajjj, er det rigtigt? Hvor er det fantastisk! Ihhh ... hver gang bare én hund til får et hjem, så gør det jo en kæmpe forskel. Hvert hundeliv tæller. Hvor er I dejlige, altså. :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ajjj, er det rigtigt? Hvor er det fantastisk! Ihhh ... hver gang bare én hund til får et hjem, så gør det jo en kæmpe forskel. Hvert hundeliv tæller. Hvor er I dejlige, altså. :kys:

 

Tak :-) men hun har ikke overgivet sig 100% endnu.

Hun har haft hunde før og da hendes gamle hund blev aflivet, sagde hun, at hun ikke ville have flere, fordi hun syntes, det var synd, at den skulle være alene hjemme, når hun var på arbejde, men det kan være, at hun alligevel overgiver sig.

Har sagt til hende, at uanset hvad, så vil den få det bedre hos hende end, den havde på internatet, så jeg krydser fingre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skulle Rex og Nullemanden præsenteres for hinanden. Vi har med vilje ventet, fordi han var så stresset og utryg, da han kom, så han ikke skulle præsenteres for alt for meget på engang.

Men det gik rigtigt godt. Rex mødte ham med løftet hoved, ørene fremadrettet og logrende hale og der blev busset og hilst pænt på hinanden, snude mod snude :-D

 

 

DSCF4136.jpgHej ..hvad er du for en ?

DSCF4139.jpg Hmm..gad vide, om han gør noget ?

DSCF4140.jpg Bare rolig...jeg gør ikke noget.

DSCF4196.jpg Altså..det kan I da ikke mene, èn til ?

DSCF4198.jpg Sikke mange nye ting, jeg bliver præsenteret for.

DSCF4199.jpg ...det kan man godt, blive lidt træt af, men så er det jo godt, at der er et knæ, man kan hvile hovedet på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Nåååårhh, hvor GODT, at de også kan sammen. :lun:

Rex er simpelthen så sød og mild og køn.

 

Hahahhh - det her fjæs, det kender jeg. Sådan så Bowie også lidt ud i starten, da Buster kom. Det er nemlig totalt sådan som du siger "Aj, wuut? For f... da. En til??" Hahahhhhh, priceless. :sjov: Katte er simpelthen så sjawe med de fornærmede fjæs, de kan lave.

 

75417d1326650111-burek-en-polsk-internathund-er-blevet-dansk-dscf4196.jpg

 

Men de er jo også fine venner nu - hun er begyndt at komme op i sengen til os også nu, men Buster er liiiiidt for interesseret i hende, når hun gør det, så hun går igen. Men sådan var det også med Charlie. De ender da bare med at ligge og putte, hehe. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Er helt syg med det her billede - hvor er han bare smuk og udtryksfuld. Og helt husky-agtig i ansigtet :lun:.

 

75419d1326650164-burek-en-polsk-internathund-er-blevet-dansk-dscf4199.jpg

 

Buster har også noget med at lægge hovedet hos en - han vil dog helst ligesom have hovedet UNDER mig, helst inde under min armhule. Han står tit og muller, hvis jeg sætter mig på gulvet og mufler hovedet derinde, som om han lissom vil sige "jeg ved, jeg kan være der, jeg skal bare liiiiiiige ..." :mrgreen::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåååårhh, hvor GODT, at de også kan sammen. :lun:

Rex er simpelthen så sød og mild og køn.

 

Hahahhh - det her fjæs, det kender jeg. Sådan så Bowie også lidt ud i starten, da Buster kom. Det er nemlig totalt sådan som du siger "Aj, wuut? For f... da. En til??" Hahahhhhh, priceless. :sjov: Katte er simpelthen så sjawe med de fornærmede fjæs, de kan lave.

 

75417d1326650111-burek-en-polsk-internathund-er-blevet-dansk-dscf4196.jpg

 

Men de er jo også fine venner nu - hun er begyndt at komme op i sengen til os også nu, men Buster er liiiiidt for interesseret i hende, når hun gør det, så hun går igen. Men sådan var det også med Charlie. De ender da bare med at ligge og putte, hehe. :hjerte:

 

Ja, nemlig :lol: hans udtryk siger bare alt.

Rex er også meget intereseret i ham, men Frode ( hedder han rigtigt :lol: ) er god til, at sige fra, ikke at han angriber, meeen han kan godt lige løfte poten og så ved hundene godt, at så skal man ikke drille ham mere. De har skam stor respekt for ham :lol: Nogle gange vil Bella slet ikke gå forbi ham , hvis ikke jeg stiller mig imellem, for han kan også godt finde på, daske til dem, hvis han vil snakkes med.

Og jo.. man kan sagtens se forskel, fra de første billeder med Rex og så til dem hvor han hviler hovedet på mit knæ. Han har fået meget mere liv i øjnene og et helt andet udtryk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er helt syg med det her billede - hvor er han bare smuk og udtryksfuld. Og helt husky-agtig i ansigtet :lun:.

 

75419d1326650164-burek-en-polsk-internathund-er-blevet-dansk-dscf4199.jpg

 

Buster har også noget med at lægge hovedet hos en - han vil dog helst ligesom have hovedet UNDER mig, helst inde under min armhule. Han står tit og muller, hvis jeg sætter mig på gulvet og mufler hovedet derinde, som om han lissom vil sige "jeg ved, jeg kan være der, jeg skal bare liiiiiiige ..." :mrgreen::lun:

 

Tulle gør det også, især kan hun godt lide, at bore hovedet ind ved halsen og skulderen :mrgreen: de kan være ret pågående, de små dyr :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Tulle gør det også, især kan hun godt lide, at bore hovedet ind ved halsen og skulderen :mrgreen: de kan være ret pågående, de små dyr :-D

 

Ja - og man eeeelsker deres pågåenhed :-D. Jeg er muligvis skør, men jeg kan altså mærke, hvor Buster har ventet længe på kærlighed i hans måde at mulle sig ind til mig på. Han bliver helt fjumset samtidig og åbner munden og pruster og dapser med poterne. Som om han slet ikke kan bære det - at nu er der alle de kram og al den nus, han overhovedet kan holde ud. Lille møvs. Ja, nu vil jeg lade computer være computer og lægge mig ned på gulvet og nussemufle med vapserne - og så skal vi ud og gå aftentur. Knus til jer og et ekstra til Rex - han har også savnet dem så længe. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja - og man eeeelsker deres pågåenhed :-D. Jeg er muligvis skør, men jeg kan altså mærke, hvor Buster har ventet længe på kærlighed i hans måde at mulle sig ind til mig på. Han bliver helt fjumset samtidig og åbner munden og pruster og dapser med poterne. Som om han slet ikke kan bære det - at nu er der alle de kram og al den nus, han overhovedet kan holde ud. Lille møvs. Ja, nu vil jeg lade computer være computer og lægge mig ned på gulvet og nussemufle med vapserne - og så skal vi ud og gå aftentur. Knus til jer og et ekstra til Rex - han har også savnet dem så længe. :lun:

 

Rex elsker også, at blive nusset og nulret, nogen gange står han næsten og sover, mens man gør det :lun:

Lyder fornuftigt, med kvalitets tid med hundene ;-) Sender også mange knus til jer og ønsker god tur.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ser han bare dejlig ud. Lille dreng... :lun: Og du er da en skat sådan at kunne tilbyde Rex sådan et dejligt varmt hjem - mod alle odds. Åh, hvor han fortjener det! :kys:

 

Tusinde tak skal du have :-D

 

Ja, han er en rigtig sød hund og det er så dejligt, at kunne give ham alt det, som alle dyr burde have, nemlig kærlighed og omsorg.:hjerte:

 

Jeg var så heldig, at møde formanden , som er en kvinde, for gadehunde.dk, da jeg var ude og lufte Rex og Bella her i morges. Hun bor ikke ret langt fra mig, men vi har aldrig mødtes før, så det var meget sjovt.

Hun kunne huske ham, fra da hun var på besøg på internatet i Polen, netop fordi han havde så triste øjne ,havde han blandt mange andre gjort indtryk på hende og der er immervæk mellem 600-700 hunde på internatet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusinde tak skal du have :-D

 

Ja, han er en rigtig sød hund og det er så dejligt, at kunne give ham alt det, som alle dyr burde have, nemlig kærlighed og omsorg.:hjerte:

 

Jeg var så heldig, at møde formanden , som er en kvinde, for gadehunde.dk, da jeg var ude og lufte Rex og Bella her i morges. Hun bor ikke ret langt fra mig, men vi har aldrig mødtes før, så det var meget sjovt.

Hun kunne huske ham, fra da hun var på besøg på internatet i Polen, netop fordi han havde så triste øjne ,havde han blandt mange andre gjort indtryk på hende og der er immervæk mellem 600-700 hunde på internatet.

 

Ihh, hvor skønt for hende at møde jer. Hun smiler sikkert endnu. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Rex officielt blevet dansk statsborger :mrgreen: har lige fået registeringsattesten fra DH ind ad døren.

Den anden dag, havde jeg min "gå tur veninde" på besøg. Hun skulle se vidunderet fra Polen og blev meget forbavset over, at han var så stille og rolig.

Hun havde forventet en halv vild hund, når den kom fra et internat. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Så er Rex officielt blevet dansk statsborger :mrgreen: har lige fået registeringsattesten fra DH ind ad døren.

Den anden dag, havde jeg min "gå tur veninde" på besøg. Hun skulle se vidunderet fra Polen og blev meget forbavset over, at han var så stille og rolig.

Hun havde forventet en halv vild hund, når den kom fra et internat. :blink:

 

Ja, det er SKØNT, når man kan nedbryde folks fordomme lidt. Jeg hører den også jeg ved ikke hvor mange gange om ugen, når jeg møder nogen på tur, som spørger ind til mine hunde. "Guuud ... er de fra internat/Spanien? Men de er jo så rolige ... hvor dejligt". Øh, ja, det er de. Folk tror åbenbart, man får sådan et eller andet uregerligt vilddyr. Suk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er SKØNT, når man kan nedbryde folks fordomme lidt. Jeg hører den også jeg ved ikke hvor mange gange om ugen, når jeg møder nogen på tur, som spørger ind til mine hunde. "Guuud ... er de fra internat/Spanien? Men de er jo så rolige ... hvor dejligt". Øh, ja, det er de. Folk tror åbenbart, man får sådan et eller andet uregerligt vilddyr. Suk.

 

Ja, jeg kunne heller ikke lade være med at grine lidt :-)

Og ja, godt man kan være med til, at nedbryde folks fordomme, de pynter ingen steder.

Forøvrigt, så kommer søde Jette Damgaard fra Horsens ( hun står for indsamlingen af foder til gadehunde.dk i Jylland ) i Familie Journalen i uge 10 i et specielt hundetillæg og fortæller om gadehundenes forhold rundt om i verden. Hun har selv 5 hunde, hvoraf de 4 er gadehunde, bl.a fra Grækenland og Spanien.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Ja, jeg kunne heller ikke lade være med at grine lidt :-)

Og ja, godt man kan være med til, at nedbryde folks fordomme, de pynter ingen steder.

Forøvrigt, så kommer søde Jette Damgaard fra Horsens ( hun står for indsamlingen af foder til gadehunde.dk i Jylland ) i Familie Journalen i uge 10 i et specielt hundetillæg og fortæller om gadehundenes forhold rundt om i verden. Hun har selv 5 hunde, hvoraf de 4 er gadehunde, bl.a fra Grækenland og Spanien.

 

Wuuhuu!! Cool! :-D

Og til april kommer Charlie, Buster og jeg i Vi med Hund. Jeg har tilgivet dem, nu de gerne vil bringe interviewet med os - så kommer der da noget mere nuancering på adopterede hunde end deres tema om det. Det blev lavet, før jeg fik Buster, men der står også at han kom hertil i. Håber sådan, at alle historier hjælper med at nedbryde fordommene og sprede ordet, så mange flere vil adoptere. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wuuhuu!! Cool! :-D

Og til april kommer Charlie, Buster og jeg i Vi med Hund. Jeg har tilgivet dem, nu de gerne vil bringe interviewet med os - så kommer der da noget mere nuancering på adopterede hunde end deres tema om det. Det blev lavet, før jeg fik Buster, men der står også at han kom hertil i. Håber sådan, at alle historier hjælper med at nedbryde fordommene og sprede ordet, så mange flere vil adoptere. :banan:

 

Nej, hvor godt :5up: jo mere oplysning , jo bedre :-D Så må jeg hellere investere i bladet til April, det er da spændenede :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Wuuhuu!! Cool! :-D

Og til april kommer Charlie, Buster og jeg i Vi med Hund. Jeg har tilgivet dem, nu de gerne vil bringe interviewet med os - så kommer der da noget mere nuancering på adopterede hunde end deres tema om det. Det blev lavet, før jeg fik Buster, men der står også at han kom hertil i. Håber sådan, at alle historier hjælper med at nedbryde fordommene og sprede ordet, så mange flere vil adoptere. :banan:

 

Ih hvor spændende! Det glæder jeg mig til at læse! Jeg har ellers også haft en fordom om bladet, men nu må jeg da lige købe det den ene gang!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Nej, hvor godt :5up: jo mere oplysning , jo bedre :-D Så må jeg hellere investere i bladet til April, det er da spændenede :-D

 

Ih hvor spændende! Det glæder jeg mig til at læse! Jeg har ellers også haft en fordom om bladet, men nu må jeg da lige købe det den ene gang!

 

Ja, jeg sagde mit abonnement op efter det tema der - og skrev til dem at det var derfor, og tog i mit brev til redaktionen især skarpt afstand fra Merethe Børgart. Ligesom jeg også gjorde opmærksom på, at jeg ikke forstår, at de nogensinde ville bringe en artikel om Cesar Milan, den hundemishandler.

Det står jeg også ved, men jeg synes da, det er godt, at de så vil bringe en anden type historie om adoption også.

Så nu køber jeg bladet til april, men ellers er jeg nu glad nok for, at jeg ikke abonnerer mere. Det er lidt for ... blahblahsludder til mig, det blad. Ville bare så gerne have et hundeblad, men nu har jeg fået et par numre af "Hunden" (DKKs blad) af Petrine, og det vil jeg til at holde, hvis man kan, når man ikke er medlem ... det er mere seriøst og interessant, synes jeg. :-)

 

Anyway, er så glad for det interview - det er en herindefra, som har skrevet det. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil lige komme med en lille opdatering på Rex.

Det er nu 3 uger siden han kom til DK. og det er rigtig dejligt, at se hvad der er sket med ham på de 3 uger.

I starten gik han ind i sit bur, når han skulle have en lur, det gør han stadigvæk nogle gange, men han ligger mere og mere ude på gulvet hos pigerne.

Han har opdaget, at der er noget der hedder , kødben, leverpostej, torskerogn og hundekiks og han elsker det :-D

Når vi er ude og gå tur, bliver der snuset og tisset i lange baner og han er bare så stille og rolig, men selvfølgelig årvågen, når vi møder andre hunde og selv om de står og gør af ham , kigger han bare på dem og går så videre.

Nåe jo, så er der jo også alle de dejlige musehuller man møder på sin vej, som skal undersøges nøje :-D

Det går rigtig godt, med ham og vores kat. Han elsker Nullemanden og det er som regel gengældt. Ellers får han bare et hvæs med på vejen, hvis katten ikke gider, at snakke.

Tror også, at han nyder, at få mad 2 gange dagligt og han kan dårligt vente, til jeg har sat hans skål ned, med at få noget indenbords.

Han følger en overalt, næsten hele tiden og han er stadigvæk renlig og jeg tror aldrig, at jeg har haft en hund der har gået, så pænt i snor som ham.

Øjnene er blevet livlige og årvågne og hans hale kommer stadigvæk højere og højere op, når han får øje på os, dejligt. :lun:

Oprindeligt, skulle han jo først være kommet hjem igår, men vi fik tilbudt at få ham med hjem da, der var mulighed for det, da en anden chauffør, der normalt bor i DK, alligevel skulle til Polen med foder og tilbød, at tage hunde med tilbage.

Der kom som sagt ,så også hunde hjem i går og det betyder, at der i alt er kommet 11 polske hunde hjem her i Januar måned :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...